2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Täna sai tehtud koormusteste.
Tsemendikottidega oli väga hea vastavat koormust valida. Alustuseks lappisin peale niipalju, kui vedrud vastu võtsid. 1250 kg oli selleks piiriks. Siis oli läbilöögi puks peaaaegu vastu raami, porikummid vastu maad. Mõlemad sillad kenasti koormatud. Tegin lao õue peal 200m tiiru. Täitsa sõidetav. Aukudes töötas läbilöögi puks. Stabilisaatori varda ots käis väheke vastu kasti põhja (pisikesed mõlgid kasti põhjas mõlemal pool) - vaja nati ümber reguleerida (keermestatud varras selleks).Pilt
C
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Väga kena näeb välja :bouncing

Nüüd madaldus kah nagu raskusega :lol
Väga kena näeb välja nii :P

Tõsiselt väga kena !!!
Ja väga suure ja hea töö oled ära teinud ikka :yllatunud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Järgmiseks jätsin peale 1000 kg (25 kotti tsementi).
Nüüd olid porikummid maast umbes 1 cm kõrgusel. Sellise koormaga tegin väikse maanteetesti. Aeg - ajalt käisid porikummid vastu maad. Rehvid olid tühjavõitu. Kui rehvirõhud õiged, siis ehk polegi vaja porikumme lõigata - need jääksid koormuse testriks.
Sellise koormaga võiks täitsa tööd teha.:DPilt
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mis tüüpi rehvid taga alla sebisid? Kui plaanid vahel tonnist koormat vedada, soovitan C-rehve.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Läbilöögi puksi vahe raamiga näha. Ka puks ise kannatab 3-4 senti kokkusurumist. Vahe on maanteel sõitmiseks täitsa piisav. Ikka veel on 1000 kg peal.
Stabika varras kastile päris lähedal.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selline pilt avaneb alt 800 kg koormaga. See on ju lausa köki - möki, pärast 1250 kg. "Töövedrud" pole korralikult sirgedki. Kusjuures ühtegi lehte pole rohkem, kui Mosse sedaani originaalidel.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Mis tüüpi rehvid taga alla sebisid? Kui plaanid vahel tonnist koormat vedada, soovitan C-rehve.
Praegu on tavalised. Olen ka ise C-rehvide peale mõelnud. Tegelikult tuleb vaadata koormusindeksid üle. Usun, et ei lähe üle normi. Tagaosa tühikaal ju suhtkoht kerge, koormus jääb rehvile nagu täislastis tavaautol.

175/65 R14 1,25 tonnise koorma all. Eks suverehve peab veel valima.

[Muudetud: 14-2-2007 motamees]Pilt
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Küljed jäävad õhukeseks.
Kunagi võtsime kasutusele kahesillalise treileri, mis oli spetsiaalselt sõiduauto veoks ehitatud(neli ratast, täistalad torsoonidel, üleskäiva plastkuudiga).
Kaks tonnist küttevaati tegid kiirelt rehvidele üks-null. Küljed läksid kahel rehvil korraga lõhki. Polnud palju vaja - 20km/h Ida-Virumaal metsas boroodaga (jäme killustik) kaetud teel. Õige mats vajalikku kohta ja nagu noaga läbi lõgatud. Peale C-de allakrudimist oli rehvimure murtud, vedasime pea kolmetonniseid koormaid. Kaks kandist tünni pluss kahe masina muud kolakastid (voolikud, varuosad jne.).
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ahhaa, täna olin eksperdiga infovahetuses. Tal nüüd kogu teema läbi vaadatud. Oli küsimusi, näpunäiteid. Tugevus- ja muud arvutused käivad.
Selline asi peab ka tagaaknal olema. Mõtlesin juba, et pääsen vanglast.:PPilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tagakummide koormusindeks on liiga väike. Tuleb suurema indeksiga kumme vaadata, või C kummide peale üle minna. Taga peab olema indeksiga 88. Praegu talvekummidel 82, suveks mõeldud kummidel 86.
Ees peab olema 69, praegu all olevatel 78.


Niipalju olin siis stabika varda reguleerimisega mööda pannud.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Täna sai eksperdi soovil veelkord piduritesti tehtud. Seekord täiskoormusel (800kg).
Tulemus: Masin läbis testi.
Andmed siia ka eksperdi jaoks kirja.

................................Esisild.............................Tagasild.
...............................vasak...parem..................vasak...parem
veeretakistus.........160N....140N....................200N....200N
pidurdusjõud.........2180N...1940N................2440N...2640N

pidurite erinevus...........11%.................................7%
kaal..............................700kg.............................1085kg
pidurite effektiivsus........59%...............................47%

kogukaal......................................1785kg
Kogu pidurite effektiivsus..............52%

käsipidur........................vasak......parem...........kokku
veeretakistus.................180N........210N
Pidurdusjõud..................1730N....2430N
Pidurite erinevus....................30%
Kaal.......................................1075kg...................1785kg
Pidurite effektiivsus.................39%......................24%


Proovisin ka reaalelus euroalust peale. Test läbitud.:DPilt
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: logman
Mis tüüpi rehvid taga alla sebisid? Kui plaanid vahel tonnist koormat vedada, soovitan C-rehve.
Märkus igati kohane. Tuleb valida sobiva kormusindeksiga rehvid, muidu võid ootamatult laialil ennanud rehvi turvisega maantee servast leida.

[Muudetud: 15-2-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Täna sai tehtud spidomeetri prooviteste. Testi info siia eksperdi tarbeks.
.......Spidomeetri näit km/h................Tegelik kiirus km/h
.......................50.........................................41
.......................55.........................................47
.......................60.........................................55
.......................70.........................................59
.......................80.........................................68
.......................90.........................................76
.......................105.......................................90
.......................115.......................................100
Odomeetri järgi oli sõidetud 20 km, tegelikult 19 km (teeviida järgi).
Kiiruse näidud võetud stopperi ja kilomeetri postide järgi. Alates 80 km/h kahe kilomeetri keskmine.
Kunagi oli mõte installida elektrooniline spido. Nüüd see jälle päevakorral või reduktori vahetus (praegu all 4,44).

Ühtlasi sõitma minnes proovisin ka seda kõva amordi (kõva auto) versiooni. Sõidu ajaks eemaldasin tagaamordid üldse. Masin kohe palju pehmem. Küll aga tuli ilma amordita sisse hoopis uus jõnksakas. Selle jaoks ju amordid ongi.
Proovisin ka paigaltstardist sajani aega. Ilma amortideta see aga pea võimatu, või nagunii vale. Kolmanda käiguga hakkasid tagarattad puksima. Kiirusel alates 60/70 km/h on juba amortisaator hädavajalik. Tulemuseks oli 18 sekundit.
Nüüd tuleb hakata tegema muutuva karakteristikuga amorte. Nii, et tühjalt sõites on amort väga pehme aga koorma asendis jäigem (tavaline).
Ühtlasi (jälle) kui juba sõiduks läks käisin ka maal ära. Spido testimiseks tuli esialgu sealt küll mööda sõita.:P

Algselt postitas: Landy
Tuleb valida sobiva koormusindeksiga rehvid
Nüüd ka suure koormusindeksiga kummid olemas (90 ja C-kummid). Need küll suvekad aga kaugel see suvekate aeg enam on. Ju järgmiseks talveks soetab C- talvekad. Pildilt kummid isegi näha.

[Muudetud: 16-2-2007 motamees]Pilt
C
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

kas tagaluuk jääbgi nii lahtiseks või katad ta mingi plaadiga?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: zigulimasuurik
kas tagaluuk jääbgi nii lahtiseks või katad ta mingi plaadiga?
Algselt postitas: motamees
Puistekauba veo asend.
Pilt
C
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Minu arvamus oleks, et kaetud tagaluuk näeks parem välja:cool:
Lada on see mis JÄÄB !
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Luugiga on tagurdades vaade piiratud.
Mõnikord päris hea kui luuki ees pole.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: motamees
Nüüd see jälle päevakorral või reduktori vahetus (praegu all 44,4).
4.44 ikka :D

Aga jah, auto on hea, vähemalt paistab ja usun, et on ka;)
Aga mota juba teab minu arvamust selle kasti kohta:P
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Algselt postitas: logman
Luugiga on tagurdades vaade piiratud.
Mõnikord päris hea kui luuki ees pole.
Miskipärast arvan, et mota ainult nähtavuse jaoks luuki eemalda. See ju hirmus tuuletaksitus ka.
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Reduktori ülekandearvuga oli jah komakoht valesti sattunud.
:cool: pärast ei hakka ma mitte 1 liitrit 100 km kohta rohkem kulutama. See tagaluuk tühi just tuuletakistuse pärast, nagu Põletaja mainis.
Logmani mainitud põhjus on lisa boonuspunktina. Selle peale pole nagu enne mõelnud.
C
Vasta