Täna sai tehtud spidomeetri prooviteste. Testi info siia eksperdi tarbeks.
.......Spidomeetri näit km/h................Tegelik kiirus km/h
.......................50.........................................41
.......................55.........................................47
.......................60.........................................55
.......................70.........................................59
.......................80.........................................68
.......................90.........................................76
.......................105.......................................90
.......................115.......................................100
Odomeetri järgi oli sõidetud 20 km, tegelikult 19 km (teeviida järgi).
Kiiruse näidud võetud stopperi ja kilomeetri postide järgi. Alates 80 km/h kahe kilomeetri keskmine.
Kunagi oli mõte installida elektrooniline spido. Nüüd see jälle päevakorral või reduktori vahetus (praegu all 4,44).
Ühtlasi sõitma minnes proovisin ka seda kõva amordi (kõva auto) versiooni. Sõidu ajaks eemaldasin tagaamordid üldse. Masin kohe palju pehmem. Küll aga tuli ilma amordita sisse hoopis uus jõnksakas. Selle jaoks ju amordid ongi.
Proovisin ka paigaltstardist sajani aega. Ilma amortideta see aga pea võimatu, või nagunii vale. Kolmanda käiguga hakkasid tagarattad puksima. Kiirusel alates 60/70 km/h on juba amortisaator hädavajalik. Tulemuseks oli 18 sekundit.
Nüüd tuleb hakata tegema muutuva karakteristikuga amorte. Nii, et tühjalt sõites on amort väga pehme aga koorma asendis jäigem (tavaline).
Ühtlasi (jälle) kui juba sõiduks läks käisin ka maal ära. Spido testimiseks tuli esialgu sealt küll mööda sõita.
Algselt postitas: Landy
Tuleb valida sobiva koormusindeksiga rehvid
Nüüd ka suure koormusindeksiga kummid olemas (90 ja C-kummid). Need küll suvekad aga kaugel see suvekate aeg enam on. Ju järgmiseks talveks soetab C- talvekad. Pildilt kummid isegi näha.
[Muudetud: 16-2-2007 motamees]
