Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.

Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.

Postitus Postitas rock6 »

Oleks selline küsimus auto juhtitavuse kohta:
Kui panna autole jaik nt mersu vedru, ja jaik reguleeritav oliamort kuidas siis juhitavus on? hakkab keret lohkuma?

Teine voimalus:jaik reguleeritav oliamort ja 02 vedrud, millel paal keerdu mahaloigatud? kuidas sellega juhitavus on ja kas hakkab kere lohkuma?

Kolmas variant:Mersu vedru, Niva amort.kuidas nii juhitavus on ja mis kerest jargi jaab?

Ralliaautodel tehakse jaik amort ja originaal siksi vedru, ise usun et siis parim variant selline?:rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

:reganPilt
p
punk
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punk »

huvitav kuhu küll kõik täpid kadusid?:)))
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Ma ei saa aru kuidas see saab olla loll küsimus?ma tahan lihtsalt teada kogenud meest arvamusi.Praegu olen saanud vaga palju targemaks teie vastuste poolest.:sein
Akki siis harite mind ja ütlete mis sellel küsimusel viga on?:puzzled

Kus sa seda votad et ma soita ei oska?Voi jaab sulle lihtsalt mu vanus jalgu?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vanus ei jää kellelegi jalgu!
Siin sinust nooremaid kes oskavad küsidagi. Sa ju ise oled lõpus ära vastanud oma küsimusele.
Ma saan aru ,et tekkis probleem ,loogish ,iga inimene mõtleb ja juurdleb ,olgu siis mõtted kui napakad tahes ,aga ,tont võtaks ,EI PEA JU OMA MÕÕTEKÄIKU SIIA KIRJA PANEMA!
Ei käi siin asjad nii ,et nagu sähvatas ,siis kohe klahvide taha ja klõbistama. Vaata http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php .
Vot seal enamus tublisid läbustajaid ,eriti "vabas teemas". Küsi sealt NIIMOODI ja kui sind välja ei naerda ,siis oled saanud hulga semusid.

PS! ÄÄ on täpitäht...
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Muidugi mees vastas ise sellele küsimusele ära.Ja ex muidu targaks ei saa ka kui ei arutle.Ex minagi käi vahest arutlemas:rolleyes Täppidega tähdede kohapealt oskab ta ise vast vastata ma arvan.
56506878
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

mis selle auto otstarve on?(tavaline tänavaauto. krossiauto, põllurallikas, ringraja auto?)

mersu vedru on ilmselt w123 on aga mis amorti sa silmas pidasid(jäik reguleeritav õliamort?) üldiselt 0n asi nii et kui tahad autot jäigaks ajada siis oleks soovitatav kasutada gaasiamorte. aga linna tänavatel jääb gaasiamort liiga jäikaks.

teine varjant: 02 kahe vedru ja jäik amort. see toimib võibolla isegi kõige
paremini. aga see kõik oleneb sinu vastusest minu esimesele küsimusele.


kolmas varjant: originaal vedru ja jäik amort. sellist lahendust ralliautotel küll tavaliselt ei kasutata. tavaliselt pannkse ikk mingi jäigem vedru(aga see kõik oleneb "ralliautost":rolleyes)

kui saa vastaksid minupoolt esitatud küsimusetele siis võibolla saaks isegi midagi soovitada.
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Auto tuleks linnasoiduks rohkem nagu, kuigi et kannataks ka natuke logistamist.Mitte tais rallisoiduks, aga ta voiks olla jaik ja juhitav

Preagune vedru, amort on vaga pehmed.. kolmekesi kui autot yles alla loksutasime siis tostsime molemad tagarattad hyppesse ohku

Tapitahtede poolest siis selline asi et puuduvad klaviatuurilst sellise asjad :P
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

[quote]Algselt postitas: rock6
jaik reguleeritav oliamort[quote]

mis amorti silmas pidasi?


ja gaasiamordi all mõtlesin jäika amorti mida kasutatakse "rallikatel"(bilstein, sach,profleks jne.)
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Mote oli osta Koni reguleeritav oliamort 800.-tk.:puzzled
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

mina soovtaksin seda teist vajanti. ja ei soovita vedrut lõigata. parem tõmba sillad kerekülge kinni(et amordid lõppu ei jookseks). aga see on ainult minu soovtus. eks sa ise mõtle.:)
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Mismoodi need sillad siis kere külge kinni tõmmata?
Kuidas koige kergem seda teha on?
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Siksi originaal vedrud aga kasuta uusi, sest kasutatud verdud on üldjuhul amortiseerunud ja väsinud seega ei tööta enam ideaalselt. Gaasi amordid on parimad saab ka aukliku kruusatee peal normaalse kiirusega sõita. Ainus negatiivne asi on selles, et siksi kere on väga pehme konstruktsiooniga ja ei talu jäika verdustust.:sein ( hakkab kuskilt järgi andma ja siis aint keretööd mis võrdub kapitaalremondiga)
Kui tahad paremat teelpüsimist siis ette topelt stabilisaatori varras ja tagasild rihmadega kere külge kinni. Soovitan ka kõik puksid ja sarniirid kohe ära vahetada, et saada ideaali lähedasi tulemusi!!!
Lisa küsimustele vastan U2U`s või MSN“is
Vasta