Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.
Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.
Kuidas saada parim juhitavus?Amort.Vedru.
Oleks selline küsimus auto juhtitavuse kohta:
Kui panna autole jaik nt mersu vedru, ja jaik reguleeritav oliamort kuidas siis juhitavus on? hakkab keret lohkuma?
Teine voimalus:jaik reguleeritav oliamort ja 02 vedrud, millel paal keerdu mahaloigatud? kuidas sellega juhitavus on ja kas hakkab kere lohkuma?
Kolmas variant:Mersu vedru, Niva amort.kuidas nii juhitavus on ja mis kerest jargi jaab?
Ralliaautodel tehakse jaik amort ja originaal siksi vedru, ise usun et siis parim variant selline?:rolleyes
Kui panna autole jaik nt mersu vedru, ja jaik reguleeritav oliamort kuidas siis juhitavus on? hakkab keret lohkuma?
Teine voimalus:jaik reguleeritav oliamort ja 02 vedrud, millel paal keerdu mahaloigatud? kuidas sellega juhitavus on ja kas hakkab kere lohkuma?
Kolmas variant:Mersu vedru, Niva amort.kuidas nii juhitavus on ja mis kerest jargi jaab?
Ralliaautodel tehakse jaik amort ja originaal siksi vedru, ise usun et siis parim variant selline?:rolleyes
Ma ei saa aru kuidas see saab olla loll küsimus?ma tahan lihtsalt teada kogenud meest arvamusi.Praegu olen saanud vaga palju targemaks teie vastuste poolest.
Akki siis harite mind ja ütlete mis sellel küsimusel viga on?:puzzled
Kus sa seda votad et ma soita ei oska?Voi jaab sulle lihtsalt mu vanus jalgu?

Akki siis harite mind ja ütlete mis sellel küsimusel viga on?:puzzled
Kus sa seda votad et ma soita ei oska?Voi jaab sulle lihtsalt mu vanus jalgu?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vanus ei jää kellelegi jalgu!
Siin sinust nooremaid kes oskavad küsidagi. Sa ju ise oled lõpus ära vastanud oma küsimusele.
Ma saan aru ,et tekkis probleem ,loogish ,iga inimene mõtleb ja juurdleb ,olgu siis mõtted kui napakad tahes ,aga ,tont võtaks ,EI PEA JU OMA MÕÕTEKÄIKU SIIA KIRJA PANEMA!
Ei käi siin asjad nii ,et nagu sähvatas ,siis kohe klahvide taha ja klõbistama. Vaata http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php .
Vot seal enamus tublisid läbustajaid ,eriti "vabas teemas". Küsi sealt NIIMOODI ja kui sind välja ei naerda ,siis oled saanud hulga semusid.
PS! ÄÄ on täpitäht...
Siin sinust nooremaid kes oskavad küsidagi. Sa ju ise oled lõpus ära vastanud oma küsimusele.
Ma saan aru ,et tekkis probleem ,loogish ,iga inimene mõtleb ja juurdleb ,olgu siis mõtted kui napakad tahes ,aga ,tont võtaks ,EI PEA JU OMA MÕÕTEKÄIKU SIIA KIRJA PANEMA!
Ei käi siin asjad nii ,et nagu sähvatas ,siis kohe klahvide taha ja klõbistama. Vaata http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php .
Vot seal enamus tublisid läbustajaid ,eriti "vabas teemas". Küsi sealt NIIMOODI ja kui sind välja ei naerda ,siis oled saanud hulga semusid.
PS! ÄÄ on täpitäht...
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
mis selle auto otstarve on?(tavaline tänavaauto. krossiauto, põllurallikas, ringraja auto?)
mersu vedru on ilmselt w123 on aga mis amorti sa silmas pidasid(jäik reguleeritav õliamort?) üldiselt 0n asi nii et kui tahad autot jäigaks ajada siis oleks soovitatav kasutada gaasiamorte. aga linna tänavatel jääb gaasiamort liiga jäikaks.
teine varjant: 02 kahe vedru ja jäik amort. see toimib võibolla isegi kõige
paremini. aga see kõik oleneb sinu vastusest minu esimesele küsimusele.
kolmas varjant: originaal vedru ja jäik amort. sellist lahendust ralliautotel küll tavaliselt ei kasutata. tavaliselt pannkse ikk mingi jäigem vedru(aga see kõik oleneb "ralliautost":rolleyes)
kui saa vastaksid minupoolt esitatud küsimusetele siis võibolla saaks isegi midagi soovitada.
mersu vedru on ilmselt w123 on aga mis amorti sa silmas pidasid(jäik reguleeritav õliamort?) üldiselt 0n asi nii et kui tahad autot jäigaks ajada siis oleks soovitatav kasutada gaasiamorte. aga linna tänavatel jääb gaasiamort liiga jäikaks.
teine varjant: 02 kahe vedru ja jäik amort. see toimib võibolla isegi kõige
paremini. aga see kõik oleneb sinu vastusest minu esimesele küsimusele.
kolmas varjant: originaal vedru ja jäik amort. sellist lahendust ralliautotel küll tavaliselt ei kasutata. tavaliselt pannkse ikk mingi jäigem vedru(aga see kõik oleneb "ralliautost":rolleyes)
kui saa vastaksid minupoolt esitatud küsimusetele siis võibolla saaks isegi midagi soovitada.
Auto tuleks linnasoiduks rohkem nagu, kuigi et kannataks ka natuke logistamist.Mitte tais rallisoiduks, aga ta voiks olla jaik ja juhitav
Preagune vedru, amort on vaga pehmed.. kolmekesi kui autot yles alla loksutasime siis tostsime molemad tagarattad hyppesse ohku
Tapitahtede poolest siis selline asi et puuduvad klaviatuurilst sellise asjad
Preagune vedru, amort on vaga pehmed.. kolmekesi kui autot yles alla loksutasime siis tostsime molemad tagarattad hyppesse ohku
Tapitahtede poolest siis selline asi et puuduvad klaviatuurilst sellise asjad

-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Siksi originaal vedrud aga kasuta uusi, sest kasutatud verdud on üldjuhul amortiseerunud ja väsinud seega ei tööta enam ideaalselt. Gaasi amordid on parimad saab ka aukliku kruusatee peal normaalse kiirusega sõita. Ainus negatiivne asi on selles, et siksi kere on väga pehme konstruktsiooniga ja ei talu jäika verdustust.
( hakkab kuskilt järgi andma ja siis aint keretööd mis võrdub kapitaalremondiga)
Kui tahad paremat teelpüsimist siis ette topelt stabilisaatori varras ja tagasild rihmadega kere külge kinni. Soovitan ka kõik puksid ja sarniirid kohe ära vahetada, et saada ideaali lähedasi tulemusi!!!
Lisa küsimustele vastan U2U`s või MSN“is

Kui tahad paremat teelpüsimist siis ette topelt stabilisaatori varras ja tagasild rihmadega kere külge kinni. Soovitan ka kõik puksid ja sarniirid kohe ära vahetada, et saada ideaali lähedasi tulemusi!!!
Lisa küsimustele vastan U2U`s või MSN“is