21011 3,0 turbo 600hobujõudu
21011 3,0 turbo 600hobujõudu
-
ppriit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
- Asukoht: tartu
- Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
- Kontakt:
21011 3,0 turbo 600hobujõudu
kes on lugenud ja kes ei ole tasuks lugeda hetkel poes müügil olevat autolehte seal on päris võimas six aretatud. kolmeliitrine kuuesaja hobujõuline turbo mootor on sixile aiste vahele aetud ja 0-100 läheb u5 sekundiga ja tippkiirus oli 260km/h (kui ma õigesti mäletan). igati korralik auto on. tahaks proovisõidule!! (väga vabandan kui midagi valesti ütlesin)
Täie austuse juures antud projekti suhtes jääb mulle arusaamatuks antud ümberehituse legaalsus. ARK-is ausal teel sellist ümberehitust ju vormistada ei saa. Tänaval liiklemiseks siis ainus võimalus originaaldokumendid ja ostetud ülevaatus?
Ajakirjanikud võiksid vahel ikka rahvast valgustada, mis imenippidega saavad sellised projektid (nt. Leivategija) ametlikult vormistatud?
Ajakirjanikud võiksid vahel ikka rahvast valgustada, mis imenippidega saavad sellised projektid (nt. Leivategija) ametlikult vormistatud?
Cinquecento
kusjuures ümberehitatuna on bürokraatia tõttu hoopis raskem dokumente korda saada, nagu ühes kunagises artiklis Leivategija seletas. palju lihtsam on esitada vajalikud dokumendid, joonised ja tellida espertiis ning asi iseehitatuna arvele võtta. samamoodi on ka eestis tehtud iseehitatud mootorrattaid, mille raam on isetehtud ja tehnika millegi muu oma. Levitegija masinad on kusjuures ka "reaalselt" sõidetavad, kuna ta kasutab tavaliselt selle auto põhja, koos rooli- ja pidurisüsteemiga, millelt pärineb ka mootor. selle fakti pärast arvan, et ka ekspertiis on suhteliselt kergem. lada originaalpiduritega näiteks ju seda 500hp-st monstrumi pidama ei saaks... (ise pole ma seda AL artiklit veel lugenud, ei tea mis seal tehnika poolel veel täiendusi on, pidurid, sillad ja rool oleks imo ju lada puhul loogiline asendada:rolleyes)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
mitshubishi 3000gt turbo mootor on seal vahel..
http://www.supra.ee/forum/viewtopic.php?t=11
http://www.supra.ee/forum/viewtopic.php?t=36
http://www.supra.ee/forum/viewtopic.php?t=11
http://www.supra.ee/forum/viewtopic.php?t=36
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Päris samad need mootorid ei ole. Sigmal pole tehasest turbot peal, 3000 GT'l aga on. Sealt tulevad ka need 210 kw (Sigmal on paraku kõigest 151kw).
edit: Siiski jah konkreetselt sellel Ladal on kasutatud 3000 GT mootorit, kuid väljalaskekollektorid on uued tehtud ja turbo on suurema vastu vahetatud.
edit: Siiski jah konkreetselt sellel Ladal on kasutatud 3000 GT mootorit, kuid väljalaskekollektorid on uued tehtud ja turbo on suurema vastu vahetatud.