21011 3,0 turbo 600hobujõudu

21011 3,0 turbo 600hobujõudu

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

21011 3,0 turbo 600hobujõudu

Postitus Postitas priit »

kes on lugenud ja kes ei ole tasuks lugeda hetkel poes müügil olevat autolehte seal on päris võimas six aretatud. kolmeliitrine kuuesaja hobujõuline turbo mootor on sixile aiste vahele aetud ja 0-100 läheb u5 sekundiga ja tippkiirus oli 260km/h (kui ma õigesti mäletan). igati korralik auto on. tahaks proovisõidule!! (väga vabandan kui midagi valesti ütlesin)
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Ja miks sa arvad, et huvlised sellest juba teadlikud pole? Minuarust see auto juba ammu 3.0 turbo oli ja asjahuvilised on ennast sellega juba ammu kurssi viinud? :rolleyes
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mina näiteks ei teadnud, et see masin on värskes autolehes sees, homme kohe ostan selle, muidu poleks ostnud.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Keegi ehk organiseeriks mõne skänni ka?:cool:
Iga ilmaga aktsioonis!
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Täie austuse juures antud projekti suhtes jääb mulle arusaamatuks antud ümberehituse legaalsus. ARK-is ausal teel sellist ümberehitust ju vormistada ei saa. Tänaval liiklemiseks siis ainus võimalus originaaldokumendid ja ostetud ülevaatus?
Ajakirjanikud võiksid vahel ikka rahvast valgustada, mis imenippidega saavad sellised projektid (nt. Leivategija) ametlikult vormistatud?
Cinquecento
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Olen kuulnud, et Leivategijal on näiteks täitsa enda VIN koodide vahemik, seega on tema autod arvel justkui iseehitatutena. Eks ka selle kopikaga nii tehtud.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kusjuures ümberehitatuna on bürokraatia tõttu hoopis raskem dokumente korda saada, nagu ühes kunagises artiklis Leivategija seletas. palju lihtsam on esitada vajalikud dokumendid, joonised ja tellida espertiis ning asi iseehitatuna arvele võtta. samamoodi on ka eestis tehtud iseehitatud mootorrattaid, mille raam on isetehtud ja tehnika millegi muu oma. Levitegija masinad on kusjuures ka "reaalselt" sõidetavad, kuna ta kasutab tavaliselt selle auto põhja, koos rooli- ja pidurisüsteemiga, millelt pärineb ka mootor. selle fakti pärast arvan, et ka ekspertiis on suhteliselt kergem. lada originaalpiduritega näiteks ju seda 500hp-st monstrumi pidama ei saaks... (ise pole ma seda AL artiklit veel lugenud, ei tea mis seal tehnika poolel veel täiendusi on, pidurid, sillad ja rool oleks imo ju lada puhul loogiline asendada:rolleyes)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

sellele autole ei saa puhtalt ülevaatust ja ka dok on nagu on kuna on ümber ehitatud nii roolimehhanism kui ka pidurisüsteem ja ark lubab siis ehitada kui jäävad veeremik ja roolimehhanism koos piduritega samaks aga sellele autole on paigaldatud bmw tagasild :kuri
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Kere on veel lada oma. Enamus inimesi kes seda vaatab, vaatab: Ohooo, lada, 3.0 turbo. PÄRIS VINGE! Ega ta ei uuri, mis seal veel ümber tehtud on. Enamuste jaoks on ta siiski ikka veel kopikas võimsama mootoriga.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Minu teada on toorikuna kasutatud siiski Mitsubishi Sigma jõuallikat (3.0 V6).
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

sigmal ja 3000'l on samad 3liitrised mootorid..v6 pidi isegi paremini vahele istuma ladale kuna 3 silindriga plokk on lühem kui 4'ga :P
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Päris samad need mootorid ei ole. Sigmal pole tehasest turbot peal, 3000 GT'l aga on. Sealt tulevad ka need 210 kw (Sigmal on paraku kõigest 151kw).

edit: Siiski jah konkreetselt sellel Ladal on kasutatud 3000 GT mootorit, kuid väljalaskekollektorid on uued tehtud ja turbo on suurema vastu vahetatud.
Vasta