mootori tuuning
mootori tuuning
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mike miks sa ainult juht pukse tahad vahetada?Klapi sääred kuluvad ka päris palju.Ennem pane uued klapid ja kui siis ka loksuvad tuleb puksid vahetada.Muidugi on mõistlik mõlemad uued panna.
Kaan freesida,puksid vahetada ja sääre tihendid panna tuleb 750eek.Aga pukse ei ole minul momendil kuskilt võtta.Kui juba kaan nii laiali on siis tuleks ju augud ka läbi käia.
Kaan freesida,puksid vahetada ja sääre tihendid panna tuleb 750eek.Aga pukse ei ole minul momendil kuskilt võtta.Kui juba kaan nii laiali on siis tuleks ju augud ka läbi käia.
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ära nüüd heida meelt,kõigepealt tuleb kaan maha võtta ja need vahe tihendid üle puusa visata.Ja panna üks ja uus tihend,muidugi kaldun kahtlema kas ikka on mingi freesimis töö ette võetud kui on mitu tihendit all.Ja võimalik et on keti pingutajaga ka midagi solgitud või lausa viitsitud ketti vahetada(06) või veel hullem mingid lülid juurde poogitud.Aga jah hooratta vahetus ning kaane väike tuuning paneb masina natuke rõõmsamalt hüüdma küll.
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Seesisaldab ainult tööraha,freesimine,pukside vahetus ja soveldamine.Klapisääre puksi jooks ise ma arvan et maksab umbes 300,aga klapisääre tihendid on paides müüa 75eek ja mingid saksa omad.Olen neid pannud teiste tegijate soovitusel,päris head on küll.Nendeklapi pukside vahetusega on tegelikult paras peavalu.Ühte kaant tegin ja oi oi.Lõhkusin kolm puksi ära,mis teha tuli oma kulul uued osta.Kui sa leiad kuskilt pukse teavita mind ka,mul üks 01 kaan mis ilma puksideta.
56506878
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vene ajal sai 76-te autojuhtidelt(lüpsilehmadelt)poolmuidu.Tänapäeval tuleb vahetihend kindlasti vahelt ära visata.Ja kuiseal ikka on plekist vahetihend,siis vaevalt keegi kaant freesis.
Vesi pidurisüsteemis on aga liig.Kui häda käes on kallatud kas mootoriõli,diislit või midagi sarnast,aga mitte vett.
Vesi pidurisüsteemis on aga liig.Kui häda käes on kallatud kas mootoriõli,diislit või midagi sarnast,aga mitte vett.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
kle
mina sain oma tangile 11,.. eelmine aasta
ja see ei ole mitte joodud õlu pärast vaid nii oligi. Kui just mõni mees nii kõva ei ole ja ei paku surve astet!!! Ha Ha!! OK. Tegelt tuleks ära teha nii ploki kaanel klapi juhtpuksid kui ka natsa surve astet tõsta. Kui juba ploki kaas maas, siis juba ka uued kolvid ja saaled või nagu insenerid neid kutsuvad-liud. Mina tegin ka süüte elektrooniliseks. Võit kütuse-võimsusega umbes 10%. Palun vastuväiteid: mega250@hot.ee
ja see ei ole mitte joodud õlu pärast vaid nii oligi. Kui just mõni mees nii kõva ei ole ja ei paku surve astet!!! Ha Ha!! OK. Tegelt tuleks ära teha nii ploki kaanel klapi juhtpuksid kui ka natsa surve astet tõsta. Kui juba ploki kaas maas, siis juba ka uued kolvid ja saaled või nagu insenerid neid kutsuvad-liud. Mina tegin ka süüte elektrooniliseks. Võit kütuse-võimsusega umbes 10%. Palun vastuväiteid: mega250@hot.ee
hei!
et pukse edukalt kätte saada tuleb süübida natuke termo-dünaamikasse.
vot nii. Vist oli side kriipsuga. Minu arust nimetati seda asja nii, et kui metallist keha mõtmed natsa suurenesi peale soojendamist. Näiteks 100 kraadiga peaks plokist puksid sups ja sups välja tulema. Igal juhul sellega on hullu pistmist.
vot nii. Vist oli side kriipsuga. Minu arust nimetati seda asja nii, et kui metallist keha mõtmed natsa suurenesi peale soojendamist. Näiteks 100 kraadiga peaks plokist puksid sups ja sups välja tulema. Igal juhul sellega on hullu pistmist.
mootori tuuning
see teema on siis eelkõige tuhajuhele ja shelbile suunatud. olen kuulnud mootori (110 hp) kap remonidst jne. aga kui teha mingine kerge mootori tuuning. mis see siis oleks? mida saab kuni 1k eest nt. (see piir on umbes, hinna ja kvaliteedi suhe on ikka eelkõige tähtis). kui kaane ja hooratta freesimine teha kas see annaks effekti? avaldage arvamust.
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
No jah. Forseerida 1k. eest on vist ikka vähe. Ise olen mõelnud tunduvalt rohkem paigutada mootorisse. Kuna mind eriti spoilad ei koti siis pigem mootorisse mis ikka edasi viib. Tegelt on põhimõtteliselt kaks forseerimis suunada normaal ja sundlaadimine e. turbo. Turbo eeldab sissepritset ja eri konfiga nukkvõlli ülekattumine hästi väike, olex ma kahe käega selle poolt. Sest turbo mõnus tõmme on ilgelt lahe. Samas olex sell juhul vaja head toorikut millest ehitada. Või paigutada kohe Ford Escordi XR4 mootor kui see on üldse võimalik.
Teine suund forseerimisel on normaalhingamine. Saab paigutada kaks karpat, kerge forsiga nukkvõll, suurendatud surveaste jne. Siin tulex teha võimsuse ja hinna graafik ja otsustada kumb idee olex kasulikum. Mina ei oska küll öelda kui palju hobuseid ja ka momenti juurde saab. Kui originaal 1,5 pöördemoment on 109Nm ja selle suudax forsida 180Nm juurde ja vähemalt olex see saadaval 3000-4500 p/min olex ma ilgelt rahul ja panex vabalt 5000 EEK selle projekti alla magama. Võimsus võix olla umbes 1l kohta 80 hobust. Kui ühes topicus räägiti, et 1,8 lada mootor arendab 90 hobust on ju suht mõtetu sellist kokku aretada. Liiter võimsus on nii väike et häbi hakkab. Nii et kalkuleerima ja sobivat mootorit otsima.
Muidugi tuhajuhan võix ära tuu kui palju saab võimu juurde surveastme tõstmisega 8.8 - 9.5, tänava sportnukiga,
sisselaske poleerimisega, suurte klappide paigutusega jne. Iga jupp annab midagi juurde kuid kui palju?
Teine suund forseerimisel on normaalhingamine. Saab paigutada kaks karpat, kerge forsiga nukkvõll, suurendatud surveaste jne. Siin tulex teha võimsuse ja hinna graafik ja otsustada kumb idee olex kasulikum. Mina ei oska küll öelda kui palju hobuseid ja ka momenti juurde saab. Kui originaal 1,5 pöördemoment on 109Nm ja selle suudax forsida 180Nm juurde ja vähemalt olex see saadaval 3000-4500 p/min olex ma ilgelt rahul ja panex vabalt 5000 EEK selle projekti alla magama. Võimsus võix olla umbes 1l kohta 80 hobust. Kui ühes topicus räägiti, et 1,8 lada mootor arendab 90 hobust on ju suht mõtetu sellist kokku aretada. Liiter võimsus on nii väike et häbi hakkab. Nii et kalkuleerima ja sobivat mootorit otsima.
Muidugi tuhajuhan võix ära tuu kui palju saab võimu juurde surveastme tõstmisega 8.8 - 9.5, tänava sportnukiga,
sisselaske poleerimisega, suurte klappide paigutusega jne. Iga jupp annab midagi juurde kuid kui palju?
re:
ma oleks rahul kasvõi 10 lisa hp-ga. ma olen lugenud siis plokikaane freesimisest ja õhufiltri korpuse mahalõikamisest (selle teeks ikka ise) ja hooratta freesimisest. kui näiteks teha plokikaas ja hooratas ja midagi nipet-näpet veel kas siis kõik klapiks?
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
Siit see vahe tulebki, et mina ei ole mingi 10 hobuse pärast 1k nõus välja käima. Kui juba siis täitsa forseeritud, nii et 185 mm papu põlema ajab. Praegu aint vilistab, põlema pole saanud. Mootorit forseerinud ei ole, v.a. panin digi-solex karpa ja digisüüde, mis toimetab täpsemalt kui originaal bullshit mis kaas antakse.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
See tänava ja teab mis super sportnukkide liigitus on üldiselt jama.Nukid tehakse ju ikkagi selles suunas mida mootor peab aretama,kas rohkem pöördes käima,ringrada või rallis.Kuna rallis on vaja juba pöörde momenti madalamatel pööretel siis on ka nukk sedasi välja arvestatud.Mul oli kunagi vormeli nukk mis hakkas alles 4000 pöörde juures rääkima.Ja väägade jant on kogu aeg neid meeletuid pöördeid hoida.Ning sõltub ka surve aste võlli kraadidest.Seda laksu mootoris hirmus üles ajada pole mõtet,sellega kaotad kõvasti mootori tööiga.Turbo ja pritsung on ka muidugi varjandid,kuid ma ei oska kommenteerida ei ole mõelnud sellele.Pritsung kindlasti annab midagi ja on paigalduselt lihtsam kui turbo.
Surveastmest veel nii palju et tava mootoril on 8,5 ja korralik jäme nukk peale panna ja hüüdma hakkaks ,tuleb surveaste ajada 11-12 vahele.Näiteks tava ploki tihend 12 välja ei kannata eriti.Ja hülsid tuleb kaanega pidama panna vask rõngastega(mul üks o11 plokk on olemas koos kaanega)Ja oluline on nüüd surve astme juures bensiin,igat solki ei saa panna.Tln. lennuväljalt pidi saama ost mingit bentsu mille oktaan oli üle saja,ja hind oli ka mitukümmend krooni liiter.
1000 raha eest mina saaks kergema hooratta,nuki ratta,kaant (plokki)freesida ja klapid soveldada.Siis jääb natuke üle ,aga teha tuleks kaane avad,kolvile klapi pesad ning vänta peaks ka kergemaks tegema.Kokku tuleb väga särtsaka käiguga tänava mootor mis kutsub talda põhja vajutama.See üritus tuleb rahas 1500-1800 kanti kokku.
Surveastmest veel nii palju et tava mootoril on 8,5 ja korralik jäme nukk peale panna ja hüüdma hakkaks ,tuleb surveaste ajada 11-12 vahele.Näiteks tava ploki tihend 12 välja ei kannata eriti.Ja hülsid tuleb kaanega pidama panna vask rõngastega(mul üks o11 plokk on olemas koos kaanega)Ja oluline on nüüd surve astme juures bensiin,igat solki ei saa panna.Tln. lennuväljalt pidi saama ost mingit bentsu mille oktaan oli üle saja,ja hind oli ka mitukümmend krooni liiter.
1000 raha eest mina saaks kergema hooratta,nuki ratta,kaant (plokki)freesida ja klapid soveldada.Siis jääb natuke üle ,aga teha tuleks kaane avad,kolvile klapi pesad ning vänta peaks ka kergemaks tegema.Kokku tuleb väga särtsaka käiguga tänava mootor mis kutsub talda põhja vajutama.See üritus tuleb rahas 1500-1800 kanti kokku.
56506878
re:
unustasin öelda et mitu hp-d tuleb juurde selle kallima variandi puhul? kas siis 98 ei kõlbagi enam sõiduks vä?
aga kui teha nii et ennem viia kuskil plokk puurimisse ja teha mingi 1,6 või 1,7 ja siis tuua sinu juurde? kas 03-me plokki saab üldse suuremaks puurida?
palju sa tahaks selle 011 ploki ja kaane eest, mis sul olemas on?
paku variante
sry kui teema natuke segane tundub. see on tingitud teadmatusest sellel alal.
aga kui teha nii et ennem viia kuskil plokk puurimisse ja teha mingi 1,6 või 1,7 ja siis tuua sinu juurde? kas 03-me plokki saab üldse suuremaks puurida?
palju sa tahaks selle 011 ploki ja kaane eest, mis sul olemas on?
paku variante
sry kui teema natuke segane tundub. see on tingitud teadmatusest sellel alal.