K: Klõbiseb kui raske vedu taga...

K: Klõbiseb kui raske vedu taga...

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K: Klõbiseb kui raske vedu taga...

Postitus Postitas kriisa »

Kui kedagi pukseerin, siis pöörete langedes, näiteks umbes 1500 peal on kuulda klappide (vist tuleb klappidest) klõbinat, ka pisut suurematel pööretel on seda kuulda natukene.

Normaalsel sõidul kui midagi ei pukseeri, siiis ei ole midagi kuulda, ka madalatel pööretel.

Kas see on normaalne???
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See on peaaegu normaalne nähtus. Bena oktaanarv võiks natuke kõrgem olla.
Klapid ei klõbise seal sees (kui ikka räägime ühest ja samast klõbinast), vaid bensiin põleb plahvatuslikult. Plahvatusest ka krõpsuv heli raskel koormusel.
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.

Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.

Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
see jah peaks puhtalt bensu oktaanarvu djeela olema...kasuta suts kõrgemat bena!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
Sellist varianti on kirjeldatud ka autoremondi raamatus. Ära on ka mainitud et seda saab kasutada vaid juhul kui on vaakumregulaator jagajas.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.

Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
Pole kohustuslik!
Aga norm. kütet saad iga päev vaid Soome Rootsi või Norra tanklatest.:lol Need lähimad naabrid.
Meil siin veetakse ühe ja sama tsisterniga igasugu sola ja nädalavahetusel tõmmatakse kütuseveokiga naabrimehel peldiku lampkasti tühjaks.:lol
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

1500 pöördega pukseerida on mootori surm, see on ju normaalne, et ta karjuma hakkab, 1500 on isegi sileda maa peal sõitmiseks liiga vähe.
See, et mootor madalatel pööretel raske veoga detoneerib, muidu mitte, näitab just, et süüde on õige.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
....:spin Maru VÄRK:yllatunud

tegelt jah, nii saab ka ligilähedaseltki aru, mis toimub...
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: kenu
1500 pöördega pukseerida on mootori surm, see on ju normaalne, et ta karjuma hakkab, 1500 on isegi sileda maa peal sõitmiseks liiga vähe.
See, et mootor madalatel pööretel raske veoga detoneerib, muidu mitte, näitab just, et süüde on õige.
Egas ma siis kogu aja selliste pööreega ei pukseerinud, tean, et see on mootori surm. Pukseerisin vastu mäge ja siis enam ei jõudnud ja pöörded hakkasid langema ja siis enne madalama käigu panemist oli kuulda klõbinat.
o
oskaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas oskaja »

selle klõbina nimi on detonatsioon.... klapid ei klõbise.
o
oskaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas oskaja »

üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Kuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui detonatsoon ,siis peax süüte keeremisest kasu olema.
o
oskaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas oskaja »

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Kuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.
aga võibolla ainult siis kostab kui pöörded madalad on... sis ju mootori müra vaiksem jne.
a nuh ega ma ka 100% kindel selles pole.
Vasta