K: Klõbiseb kui raske vedu taga...
K: Klõbiseb kui raske vedu taga...
K: Klõbiseb kui raske vedu taga...
Kui kedagi pukseerin, siis pöörete langedes, näiteks umbes 1500 peal on kuulda klappide (vist tuleb klappidest) klõbinat, ka pisut suurematel pööretel on seda kuulda natukene.
Normaalsel sõidul kui midagi ei pukseeri, siiis ei ole midagi kuulda, ka madalatel pööretel.
Kas see on normaalne???
Normaalsel sõidul kui midagi ei pukseeri, siiis ei ole midagi kuulda, ka madalatel pööretel.
Kas see on normaalne???
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
see jah peaks puhtalt bensu oktaanarvu djeela olema...kasuta suts kõrgemat bena!Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
C
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Sellist varianti on kirjeldatud ka autoremondi raamatus. Ära on ka mainitud et seda saab kasutada vaid juhul kui on vaakumregulaator jagajas.Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pole kohustuslik!Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
Aga norm. kütet saad iga päev vaid Soome Rootsi või Norra tanklatest.

Meil siin veetakse ühe ja sama tsisterniga igasugu sola ja nädalavahetusel tõmmatakse kütuseveokiga naabrimehel peldiku lampkasti tühjaks.

....Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.

tegelt jah, nii saab ka ligilähedaseltki aru, mis toimub...
Egas ma siis kogu aja selliste pööreega ei pukseerinud, tean, et see on mootori surm. Pukseerisin vastu mäge ja siis enam ei jõudnud ja pöörded hakkasid langema ja siis enne madalama käigu panemist oli kuulda klõbinat.Algselt postitas: kenu
1500 pöördega pukseerida on mootori surm, see on ju normaalne, et ta karjuma hakkab, 1500 on isegi sileda maa peal sõitmiseks liiga vähe.
See, et mootor madalatel pööretel raske veoga detoneerib, muidu mitte, näitab just, et süüde on õige.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
aga võibolla ainult siis kostab kui pöörded madalad on... sis ju mootori müra vaiksem jne.Algselt postitas: MossKuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
a nuh ega ma ka 100% kindel selles pole.