Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Kõik 4x4 seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas Landy »

Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas chp »

Algselt postitas: Landy
TASUB LUGEMIST!
http://www.4x4now.com/bb0997.htm
Asjalik jutt. Huvitav kas kellegil pole mingit spetsiaalselt valmistatud alust hi-liftile pildi peale jäädvustatud.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: chp
Asjalik jutt. Huvitav kas kellegil pole mingit spetsiaalselt valmistatud alust hi-liftile pildi peale jäädvustatud.
Sa mõtled jala tallale? Mis seal spetisaalset vaja on? Võtad metallplaadi või paksema plangu jupi ja keerad 2 fikseerivat polti läbi (originaaljals ju augud olemas) ning maakera sisse minek hulga väiksem. :)
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas chp »

Sa mõtled jala tallale? Mis seal spetisaalset vaja on? Võtad metallplaadi või paksema plangu jupi ja keerad 2 fikseerivat polti läbi (originaaljals ju augud olemas) ning maakera sisse minek hulga väiksem. :)
Seda kindlasti jah, aga samas vaja vahest ka kõval pinnasel/garaazis masinat üles tõsta.Selle jaoks oleks vaja laiemat pinda jalal, et masin külgede peale kõikuma ei hakkaks ning masina all askeldamisest pannkoogistumine ei kujuneks. Lihtsalt plangu või raudplaadi puhul hakkab tung poldi peadel kõikuma...seega tuleb midagi vähe targemat välja nuputada:cool:
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: chp
Seda kindlasti jah, aga samas vaja vahest ka kõval pinnasel/garaazis masinat üles tõsta.Selle jaoks oleks vaja laiemat pinda jalal, et masin külgede peale kõikuma ei hakkaks ning masina all askeldamisest pannkoogistumine ei kujuneks. Lihtsalt plangu või raudplaadi puhul hakkab tung poldi peadel kõikuma...seega tuleb midagi vähe targemat välja nuputada:cool:
Sellistes oludes tungivalt soovitav ikkagi leida mingi asi,mis toestamiseks alla panna. Olen ise kasutanud selleks nii kännu pakku, kui tellisehunnikuid.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas chp »

Ei vaidle vastu, kuid igal pool pole alati võtta ei tellise ega ka muid hunnikuid.Seega et ennast julgemalt tunda nuputangi mingi lahenduse sellele.(murphy sreadus juba ütleb et läheb vaja kõike mida parasjagu kaasas pole :P )
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Kuidas kasutada Hi-ift tüüpi tungrauda

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: chp
Ei vaidle vastu, kuid igal pool pole alati võtta ei tellise ega ka muid hunnikuid.Seega et ennast julgemalt tunda nuputangi mingi lahenduse sellele.(murphy sreadus juba ütleb et läheb vaja kõike mida parasjagu kaasas pole :P )
Toestamata auto alla teen töid ikkagi viimases hädas. Kui linnas asfalti peal vaja teha, siis mõtekas ajada tihkelt esi-või tagaratstega vastu äärekivi, siis seal kukkumise oht väiksem (kõigub vähem). Ega pelgalt suurem jalg seda stabiilsemks muuda. Väike effekt kindlasti on.:rolleyes Küljelauast tõstes muidugi kaela kukkumise oht oluliselt väiksem, kui kaitserauast tõstes.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta