Oleneb, kuidas freesitud on. Silumine ei ole kvaliteetse freesimise juures vajalik.Algselt postitas: Moss
...ja pärast silutakse lihvpingis.
silindrikaane kerge modifitseerimine
silindrikaane kerge modifitseerimine
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tuleb eemaldada kõik ,mis jääb ülespoole kaane ülemist serva ,sest siis on kõige parem teda seliti pingile sättida.
Mõni freesija asetab kaane alla ka klotse ,aga see viib pahatihti kaane kuskilepoole kaldu ja kaant ei saa ka väga kindlalt lauale/platele kinnitada.
Liigne kola on klapid koos vedrude ja tugitaldrikutega ,klappide regul.poldid ,nukkvõlliraami tikkpoldid ,kl.kambrikaane tikkpoldid.
Mõni freesija asetab kaane alla ka klotse ,aga see viib pahatihti kaane kuskilepoole kaldu ja kaant ei saa ka väga kindlalt lauale/platele kinnitada.
Liigne kola on klapid koos vedrude ja tugitaldrikutega ,klappide regul.poldid ,nukkvõlliraami tikkpoldid ,kl.kambrikaane tikkpoldid.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kui kasutab klotse ,siis vast on ikka enne ka teinud see treial.Ja ega eriti vahet pole kas klotsidega või ilma,kinnitada tuleb ikka olemas olevatest kohtadest.Ning seda laastu ja ettenihet pannakse kah mõõdukalt.Kui ikka nii karmi laastuga minema paneb siis ei kipu ka muidu seal seisma.Eks see ettenihe ja tera teritus on see ka mis jätab pärast ilusa pinna mida üle lihvima ei pea.
Olen ka kuulnud kuidas mõned mehed lasid Voltas lihvpingist kaane lendu ja käia võlli kõveraks.Sellised oskajad mehed saavad igast tööriistast jägu ja ka detailist mida töödeldakse.
Olen ka kuulnud kuidas mõned mehed lasid Voltas lihvpingist kaane lendu ja käia võlli kõveraks.Sellised oskajad mehed saavad igast tööriistast jägu ja ka detailist mida töödeldakse.
56506878
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Tekkis selline küsimus: kui kaas on keskelt kummis (kõverus umbes 0.20mm kaane pikkuse kohta) ja nüüd see kaas ära lihvida ja peale panna, siis teoreetiliselt jääb kaane ülemine pool ikka kõveraks. Ja kui nüüd nukkvõll kinni tõmmata siis tõmbab see samamoodi kaane pealmise pinna järgi kõveraks. Kas see nukvõlli laagritele kuidagi paha ei hakka tegema? Ilmselt hakkab. Aga kas võib saada mootorile saatuslikuks ütleme järgmise 50t km juures?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Raske juhtum ja kindlasti saab mingil määral saatuslikuks nukkvõlli laagritele.
Kaante lubatud ebatasasus on vene mootoritel 0,05-0,15 mm. Kahjuks pole andmeid konkreetselt lada mootori kohta.
Kui kaas on kõverdunud ,siis on kindlasti nukkvõlli eemaldamisel näha ka laagrite tervis ,sest seistes selline asi ei juhtu ,vaid ikka tavaliselt mootori töötades kõva kuumaga.
Kui kaas pingutati valesti ja seetõttu kõverdus ,st. mootor pole sellise kaanega tööd teinud ,siis saab nukkvõlli ilma nookuriteta paigaldades proovida ,kui tihedalt ta laagrites istub.
Ja jälle ei ole mul kuskilt võtta andmeid lubatud ristilõtku kohta...
Lada nukkvõll on erimalmist ja seda painutada ei ole eriti võimalik. Võlli lubatud viskumine on 0,02-0,03mm. Kui nüüd võlliraami ja võlli enese võimalik kõverus teineteisele vastu hakkavad töötama ,siis võib ka nukkvõll lihtsalt pooleks murduda.
Kaante lubatud ebatasasus on vene mootoritel 0,05-0,15 mm. Kahjuks pole andmeid konkreetselt lada mootori kohta.
Kui kaas on kõverdunud ,siis on kindlasti nukkvõlli eemaldamisel näha ka laagrite tervis ,sest seistes selline asi ei juhtu ,vaid ikka tavaliselt mootori töötades kõva kuumaga.
Kui kaas pingutati valesti ja seetõttu kõverdus ,st. mootor pole sellise kaanega tööd teinud ,siis saab nukkvõlli ilma nookuriteta paigaldades proovida ,kui tihedalt ta laagrites istub.
Ja jälle ei ole mul kuskilt võtta andmeid lubatud ristilõtku kohta...
Lada nukkvõll on erimalmist ja seda painutada ei ole eriti võimalik. Võlli lubatud viskumine on 0,02-0,03mm. Kui nüüd võlliraami ja võlli enese võimalik kõverus teineteisele vastu hakkavad töötama ,siis võib ka nukkvõll lihtsalt pooleks murduda.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii, kaevame vana teema ülesse, millesse tegin oma kõige esimese postituse siin foorumis ja oi, kui lolli juttu sealjuures ajasin
. Aga kas ikka oli nii?
Seoses foorumisse ilmunud tuhajuhe tehtud pildiga saab nüüd näidata, kust ja mida sisse-, ja väljalaskekanalitel maha nühkisin.
Tuha pilt:

Ja mälu järgi minu tookordne vaimusünnitis oma kopika kaane kallal:

Töö sai tehtud käsitsi liivapaberiga nühkides.
Kõrvutades tol ajal enda sõiduoskusi ja masina võimeid jäin tulemusega rahule. 24-25 võis olla sel ajal endal vanust
Ootan targemate kommentaare ja õpetusi, et mis hästi või mis valesti ja halvasti.

Seoses foorumisse ilmunud tuhajuhe tehtud pildiga saab nüüd näidata, kust ja mida sisse-, ja väljalaskekanalitel maha nühkisin.
Tuha pilt:

Ja mälu järgi minu tookordne vaimusünnitis oma kopika kaane kallal:
Töö sai tehtud käsitsi liivapaberiga nühkides.
Kõrvutades tol ajal enda sõiduoskusi ja masina võimeid jäin tulemusega rahule. 24-25 võis olla sel ajal endal vanust

Ootan targemate kommentaare ja õpetusi, et mis hästi või mis valesti ja halvasti.