4 silinder, teise nurga alt. Mõnel nookuril oli näha mingit kõrbemise jälge, mis keskelt on õli poolt puhtamaks pestud. Mõni nookur oli tahmasem, mõni jälle täiesti puhas.
Hõõrdepindade väga hoolikal uurimisel on näha mingeid väikseid mõhukesi. Ei tea, kas need olid enne või kuivalt sõitmise tagajärg.
Edasisel lammutamisel panen veel pilte ja juttu.
Silindri seinad on täiesti kahjustamata. Isegi kapitaalremondi puurimise jäljed on veel alles. See olnud muidugi veitsa lohakas töö.
Huvitav on aga see, et need kriimud tunduvad olevat mingit kollast ollust täis. Ka piltidelt on näha, et kogu mootor on seespoolt veidi kollakas.
Mootor uuesti koos. Vahetusse läksid plokikaane tihend, leegitoru tihend ja esimene väntvõlli simmer. Vända tihend on vist ilma õlita sõiduga veidi kõrvetamist saanud. Sisemine kummiring on välimisest hulga tumedam. Õrn leke (ümbrus oli niiske, karteripõhi veel kuiv) oli ka sealt.
Nukkvõll ja nookurid norm konditsioonis. Väga kriitilise pilguga vaadates oleks võinud kaks nookurit ära vahetada. Kuna nad aga hadoga töödeldud ja peaksid (?) ikka kaua kestma, siis jäid nii - katsetamine läheb edasi.
"Nukkvõll ja nookurid norm konditsioonis. Väga kriitilise pilguga vaadates oleks võinud kaks nookurit ära vahetada. Kuna nad aga hadoga töödeldud ja peaksid (?) ikka kaua kestma, siis jäid nii - katsetamine läheb edasi."
selles kaua kestmises ära nii kindel ole, minu arust Xado ei garanteeri seda, tõsi, et ta hõõrdumist vähendab, selles pole muidugi kahtlust, aga palju see mootori üldressursile juurde annab, firma pakutud 3X, selles ma küll kahtlen.
Samas, piltidelt on näha, et mingit pinna taastamist ja "remonti" pole toimunud, seega on see eksitav reklaam. Sama kehtib ka hoonimispraagi kohta. Imelik on see, et õlita sõit pole tekitanud mingeid lisakulumisi. ju siis on Xado määriv toime nii tõhus. Xado kataloogi pildid enne ja pärast räägivad teist keelt -- ju see on lihtsameelsete reklaam -- enne kriimuline pind ja pärast läikiv peegelpind -- midagi sellist ei toimu ju tegelikult.
See kollane ollus on vist mingi õlist põhjustatud sete. pontu Xadoga töödeldud mootoris küll midagi sellist polnud.
Algselt postitas: kenu
Samas, piltidelt on näha, et mingit pinna taastamist ja "remonti" pole toimunud, seega on see eksitav reklaam.
See kollane ollus on vist mingi õlist põhjustatud sete. pontu Xadoga töödeldud mootoris küll midagi sellist polnud.
No mina pildi järgi (isegi mitte mootorit oma silmaga nähes) küll ei julgeks otsustada, kas on pinna taasatamine toimunud või mitte.
Kollane ollus peaks just Xado põhjustatud olema. Seda on öelnud ka üks mootoriremondiga tegelev mees, et Xado kasutamise tunneb ta kohe ära kollase värvi järgi.
Mul ei ole seal olnud (ja ka eelneval omanikul) kasutusel mingeid eriõlisid. Pidevalt sees olnud harilikud poelettidel olevad sünteetilised õlid.
Kas see kollane värvus saalel võiks olla xado toime?? Kollast on just sealt, kus saale "hõre" on, seal, kus kannab, kollast pole, samas saale lõtk oli napilt lubatava piires (o,o7 mm)
Silndril ei paista mingit kollast.
Mõlemad pildid siis pontu mootor, xadoga töödeldud 4000 km,
vajas remonti, väga läbi ei olnud, mingeid märgatavaid tulemusi ei ilmnenud töötluse järel.
Algselt postitas: kenu
Kas see kollane värvus saalel võiks olla xado toime??
Kuidagi tuttav paistab küll. Minu hadoga sõitnud mootor oli sama tooniga.
Häirib mind hoopis see saale pilt. Ei ole üldse normaalselt koostatud saale moodi. Saale peab kandma terve pinnaga. Niisugune pilt võiks olla ilma õlita sõitnud saalel, mitte 0,07 lõtkuga saalel.
Võibolla pilt "petab". Näita saalet mõnele mootorispetsile, mida tema arvab.
Algselt postitas: hautz
Kus kohast saab seda lisandit tartu kandist?
Elvast öeldi et pole (oli selline nägu et polnud kuulnudki sellest)
Ma olen vist pooleldi oma mootori ära rikkund vene õliga,kuigi õlirõhk on norm aga hästi õrn hääl on väntmehhanismis sees.
Millist õli soovitate kasutada selle lisandiga töötamisel?
Kas majanduslikult ja üleüldiselt poleks mõttekam mootor lahti võtta ja traditsioonilisel viisil ära remontida? Vaevalt, et hado kolksu välja võtab, samas on lada jupid niivõrd odavad, et nende maksumuse kõrval on 3x hadotuup (a“la 3x250 eek) juba arvestatav summa.
Algselt postitas: hautz
Kus kohast saab seda lisandit tartu kandist?
Elvast öeldi et pole (oli selline nägu et polnud kuulnudki sellest)
Ma olen vist pooleldi oma mootori ära rikkund vene õliga,kuigi õlirõhk on norm aga hästi õrn hääl on väntmehhanismis sees.
Millist õli soovitate kasutada selle lisandiga töötamisel?
Kas majanduslikult ja üleüldiselt poleks mõttekam mootor lahti võtta ja traditsioonilisel viisil ära remontida? Vaevalt, et hado kolksu välja võtab, samas on lada jupid niivõrd odavad, et nende maksumuse kõrval on 3x hadotuup (a“la 3x250 eek) juba arvestatav summa.
arvan,et motamees räägib õiget juttu,sest oma vana ?iguliga tegin ma ka just sellise4 etapi läbi ja ,mis puutub SURVEASTESSE,SIIS SEE TÕEPOOLEST TÕUSISja veel mootor hakkas vaiksemalt ja ühtlasemalt ka tööle.Mis,aga puutub ilma õlita.siis seda katset ma ei ole proovinud,aga tahaks küll teada,mis s4ellest välja tuleb?Nii,et tubli motamees ja jõudu katsetuses.
Algselt postitas: hautz
Tulemus oli see et pöördesse ajades läks kohe tahhokas põhja (enne olid max pöörded kuskil 7500)ja selliselt pöördesse minekut pole ma veel sixil näinud.
Hautz, ma üldse ei imesta, kui väike kolks sul mootoris sees peale tahhoka põhja laskmist. Vanale mootorile 8000rpm on ikka selge liig, aga vedas, et sul klapivedrud veel piisavalt head on ja klapid sellistel pööretel pähe ei käinud .
Algselt postitas: hautz
Tulemus oli see et pöördesse ajades läks kohe tahhokas põhja (enne olid max pöörded kuskil 7500)ja selliselt pöördesse minekut pole ma veel sixil näinud.
Hautz, ma üldse ei imesta, kui väike kolks sul mootoris sees peale tahhoka põhja laskmist. Vanale mootorile 8000rpm on ikka selge liig, aga vedas, et sul klapivedrud veel piisavalt head on ja klapid sellistel pööretel pähe ei käinud .
selleks on kolbidel süvendid;)
Ja söön enda sõnu juba ,täna panin uued saaled,väntvõll oli nagu uus(1 remont mõõt),sama oli plokiga:yllatunud:D
Mõne aja eest soetasin omale paketibussi. Sellega sõites tundus mulle, et spidomeetri tross või spido alumine võll teeb häält. Selline kõrin käis vahel läbi. Sai lahti võetud spido trossi ülemine ots ja tross ära määritud. Tolku ei midagi. Sai tehtud sama töö teistkordeselt ja palju hoolikamalt. Jälle tolku ei midagi.
Ükskord auto all käigukasti kallal toimetades oli õli sissevalamise kork pealt ära. Panin auto korraks tööle. Vat siis oli selgelt kuulda, et see kõrin tuleb käigukastist. Ilmselt hammasratasploki lõtk võllil on liialt suureks läinud (selline iseloomulik heli).
No muidugi ei hakka ma seda käigukasti remontima. See läheb liialt kalliks. Kordades rohkemaks bussi hinnast.
Tuleb proovida Hadoga. Ja proovisingi. Hadoga koos panin ka uue täissünt õli.
Sõistsin mitu korda maa vahet ja kuulasin hoolega, millal hääl vähemaks jääb või ära kaob. Ei kadunud kusagile. Ikka virises edasi. Lõin asjale käega ja kandsin mõttes 180eek Hadole kulutatud raha miinustesse.
Sõidan bussiga vähe ja asi ununes täitsa ära. Nüüd hiljuti bussiga maale sõites tuli jälle meelde. Miks meelde tuli, ei teagi, sest põhjust polegi. No ei virise enam. Terve tee kuulasin ja ootasin mõndagi helikest. 180eeki tuli plusspoolele tagasi kanda.
Tänases TM'is kirjutatud Hado katsetamisest.
Hea omadus pidi see olema, et midagi halba mootorile ei tee.
Halb omadus pidi see olema, et midagi head mootorile ei tee.
Huvitav on see, et nii kõvad tegijad eksivad tehniliste sõnade valikul. SURVEASTET mõõdeti enne ja pärast katset. Pildil oli aga kompressomeeter. Ka räägiti midagi rõngaste keerlemisest, mida enne pole kuulnud.