Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)

Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

4 silinder, teise nurga alt. Mõnel nookuril oli näha mingit kõrbemise jälge, mis keskelt on õli poolt puhtamaks pestud. Mõni nookur oli tahmasem, mõni jälle täiesti puhas.:puzzled
Hõõrdepindade väga hoolikal uurimisel on näha mingeid väikseid mõhukesi. Ei tea, kas need olid enne või kuivalt sõitmise tagajärg.
Edasisel lammutamisel panen veel pilte ja juttu.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Silindri seinad on täiesti kahjustamata. Isegi kapitaalremondi puurimise jäljed on veel alles. See olnud muidugi veitsa lohakas töö.
Huvitav on aga see, et need kriimud tunduvad olevat mingit kollast ollust täis. Ka piltidelt on näha, et kogu mootor on seespoolt veidi kollakas.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mootor uuesti koos. Vahetusse läksid plokikaane tihend, leegitoru tihend ja esimene väntvõlli simmer. Vända tihend on vist ilma õlita sõiduga veidi kõrvetamist saanud. Sisemine kummiring on välimisest hulga tumedam. Õrn leke (ümbrus oli niiske, karteripõhi veel kuiv) oli ka sealt.
Nukkvõll ja nookurid norm konditsioonis. Väga kriitilise pilguga vaadates oleks võinud kaks nookurit ära vahetada. Kuna nad aga hadoga töödeldud ja peaksid (?) ikka kaua kestma, siis jäid nii - katsetamine läheb edasi.Pilt
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

"Nukkvõll ja nookurid norm konditsioonis. Väga kriitilise pilguga vaadates oleks võinud kaks nookurit ära vahetada. Kuna nad aga hadoga töödeldud ja peaksid (?) ikka kaua kestma, siis jäid nii - katsetamine läheb edasi."

selles kaua kestmises ära nii kindel ole, minu arust Xado ei garanteeri seda, tõsi, et ta hõõrdumist vähendab, selles pole muidugi kahtlust, aga palju see mootori üldressursile juurde annab, firma pakutud 3X, selles ma küll kahtlen.

Samas, piltidelt on näha, et mingit pinna taastamist ja "remonti" pole toimunud, seega on see eksitav reklaam. Sama kehtib ka hoonimispraagi kohta. Imelik on see, et õlita sõit pole tekitanud mingeid lisakulumisi. ju siis on Xado määriv toime nii tõhus. Xado kataloogi pildid enne ja pärast räägivad teist keelt -- ju see on lihtsameelsete reklaam -- enne kriimuline pind ja pärast läikiv peegelpind -- midagi sellist ei toimu ju tegelikult.

See kollane ollus on vist mingi õlist põhjustatud sete. pontu Xadoga töödeldud mootoris küll midagi sellist polnud.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kenu
Samas, piltidelt on näha, et mingit pinna taastamist ja "remonti" pole toimunud, seega on see eksitav reklaam.

See kollane ollus on vist mingi õlist põhjustatud sete. pontu Xadoga töödeldud mootoris küll midagi sellist polnud.
No mina pildi järgi (isegi mitte mootorit oma silmaga nähes) küll ei julgeks otsustada, kas on pinna taasatamine toimunud või mitte.

Kollane ollus peaks just Xado põhjustatud olema. Seda on öelnud ka üks mootoriremondiga tegelev mees, et Xado kasutamise tunneb ta kohe ära kollase värvi järgi.
Mul ei ole seal olnud (ja ka eelneval omanikul) kasutusel mingeid eriõlisid. Pidevalt sees olnud harilikud poelettidel olevad sünteetilised õlid.
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Kas see kollane värvus saalel võiks olla xado toime?? Kollast on just sealt, kus saale "hõre" on, seal, kus kannab, kollast pole, samas saale lõtk oli napilt lubatava piires (o,o7 mm)

[Muudetud: 3-9-2008 logman]Pilt
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Silndril ei paista mingit kollast.
Mõlemad pildid siis pontu mootor, xadoga töödeldud 4000 km,
vajas remonti, väga läbi ei olnud, mingeid märgatavaid tulemusi ei ilmnenud töötluse järel.

[Muudetud: 3-9-2008 logman]Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kenu
Kas see kollane värvus saalel võiks olla xado toime??
Kuidagi tuttav paistab küll. Minu hadoga sõitnud mootor oli sama tooniga.
Häirib mind hoopis see saale pilt. Ei ole üldse normaalselt koostatud saale moodi. Saale peab kandma terve pinnaga. Niisugune pilt võiks olla ilma õlita sõitnud saalel, mitte 0,07 lõtkuga saalel.
Võibolla pilt "petab". Näita saalet mõnele mootorispetsile, mida tema arvab.
C
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kus kohast saab seda lisandit tartu kandist?
Elvast öeldi et pole (oli selline nägu et polnud kuulnudki sellest)

Ma olen vist pooleldi oma mootori ära rikkund vene õliga,kuigi õlirõhk on norm aga hästi õrn hääl on väntmehhanismis sees.

Millist õli soovitate kasutada selle lisandiga töötamisel?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Algselt postitas: hautz
Kus kohast saab seda lisandit tartu kandist?
Elvast öeldi et pole (oli selline nägu et polnud kuulnudki sellest)

Ma olen vist pooleldi oma mootori ära rikkund vene õliga,kuigi õlirõhk on norm aga hästi õrn hääl on väntmehhanismis sees.

Millist õli soovitate kasutada selle lisandiga töötamisel?
Kas majanduslikult ja üleüldiselt poleks mõttekam mootor lahti võtta ja traditsioonilisel viisil ära remontida? Vaevalt, et hado kolksu välja võtab, samas on lada jupid niivõrd odavad, et nende maksumuse kõrval on 3x hadotuup (a“la 3x250 eek) juba arvestatav summa.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: karel
Algselt postitas: hautz
Kus kohast saab seda lisandit tartu kandist?
Elvast öeldi et pole (oli selline nägu et polnud kuulnudki sellest)

Ma olen vist pooleldi oma mootori ära rikkund vene õliga,kuigi õlirõhk on norm aga hästi õrn hääl on väntmehhanismis sees.

Millist õli soovitate kasutada selle lisandiga töötamisel?
Kas majanduslikult ja üleüldiselt poleks mõttekam mootor lahti võtta ja traditsioonilisel viisil ära remontida? Vaevalt, et hado kolksu välja võtab, samas on lada jupid niivõrd odavad, et nende maksumuse kõrval on 3x hadotuup (a“la 3x250 eek) juba arvestatav summa.

Kui lahti võtta ei pruugi nii hästi kokku saada
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

No kui praegu kolks/hääl/ vms mootoris sees, siis pole ka ju hästi koos:rolleyes
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
mummik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Okt 2007 08:41
Asukoht: saaremaa
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas mummik »

arvan,et motamees räägib õiget juttu,sest oma vana ?iguliga tegin ma ka just sellise4 etapi läbi ja ,mis puutub SURVEASTESSE,SIIS SEE TÕEPOOLEST TÕUSISja veel mootor hakkas vaiksemalt ja ühtlasemalt ka tööle.Mis,aga puutub ilma õlita.siis seda katset ma ei ole proovinud,aga tahaks küll teada,mis s4ellest välja tuleb?Nii,et tubli motamees ja jõudu katsetuses.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: mummik
....mis puutub SURVEASTESSE,SIIS SEE TÕEPOOLEST TÕUSIS....
:puzzled Ei usu. Silindri surved ikka pigem paranesid.
m'kay
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: reiner
No kui praegu kolks/hääl/ vms mootoris sees, siis pole ka ju hästi koos:rolleyes
koos on hästi aga kulunud

Remonti ei tee, ennem ostan mingi1000kr eest 1600 mootori mis on alla100 000 sõitnud.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: hautz
Tulemus oli see et pöördesse ajades läks kohe tahhokas põhja (enne olid max pöörded kuskil 7500)ja selliselt pöördesse minekut pole ma veel sixil näinud.:yllatunud
Hautz, ma üldse ei imesta, kui väike kolks sul mootoris sees peale tahhoka põhja laskmist. Vanale mootorile 8000rpm on ikka selge liig, aga vedas, et sul klapivedrud veel piisavalt head on ja klapid sellistel pööretel pähe ei käinud ;) .
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: omega
Algselt postitas: hautz
Tulemus oli see et pöördesse ajades läks kohe tahhokas põhja (enne olid max pöörded kuskil 7500)ja selliselt pöördesse minekut pole ma veel sixil näinud.:yllatunud
Hautz, ma üldse ei imesta, kui väike kolks sul mootoris sees peale tahhoka põhja laskmist. Vanale mootorile 8000rpm on ikka selge liig, aga vedas, et sul klapivedrud veel piisavalt head on ja klapid sellistel pööretel pähe ei käinud ;) .
selleks on kolbidel süvendid;)


Ja söön enda sõnu juba ,täna panin uued saaled,väntvõll oli nagu uus(1 remont mõõt),sama oli plokiga:yllatunud:D



[Muudetud: 2-11-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mõne aja eest soetasin omale paketibussi. Sellega sõites tundus mulle, et spidomeetri tross või spido alumine võll teeb häält. Selline kõrin käis vahel läbi. Sai lahti võetud spido trossi ülemine ots ja tross ära määritud. Tolku ei midagi. Sai tehtud sama töö teistkordeselt ja palju hoolikamalt. Jälle tolku ei midagi.
Ükskord auto all käigukasti kallal toimetades oli õli sissevalamise kork pealt ära. Panin auto korraks tööle. Vat siis oli selgelt kuulda, et see kõrin tuleb käigukastist. Ilmselt hammasratasploki lõtk võllil on liialt suureks läinud (selline iseloomulik heli).
No muidugi ei hakka ma seda käigukasti remontima. See läheb liialt kalliks. Kordades rohkemaks bussi hinnast.
Tuleb proovida Hadoga. Ja proovisingi. Hadoga koos panin ka uue täissünt õli.
Sõistsin mitu korda maa vahet ja kuulasin hoolega, millal hääl vähemaks jääb või ära kaob. Ei kadunud kusagile. Ikka virises edasi. Lõin asjale käega ja kandsin mõttes 180eek Hadole kulutatud raha miinustesse.
Sõidan bussiga vähe ja asi ununes täitsa ära. Nüüd hiljuti bussiga maale sõites tuli jälle meelde. Miks meelde tuli, ei teagi, sest põhjust polegi. No ei virise enam. Terve tee kuulasin ja ootasin mõndagi helikest. 180eeki tuli plusspoolele tagasi kanda.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ise olen mitu käigukasti samamoodi vaikseks teinud
- hado pakil (või oli brozhüüris) kirjas, et eriti hästi sobib lada 5nda käigu vaigistamiseks.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tänases TM'is kirjutatud Hado katsetamisest.
Hea omadus pidi see olema, et midagi halba mootorile ei tee.
Halb omadus pidi see olema, et midagi head mootorile ei tee. :D
Huvitav on see, et nii kõvad tegijad eksivad tehniliste sõnade valikul. SURVEASTET mõõdeti enne ja pärast katset. Pildil oli aga kompressomeeter. Ka räägiti midagi rõngaste keerlemisest, mida enne pole kuulnud.
C
Vasta