210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: berg
hetkel jääb aku vedamine ära, kuna 10m 50mm2 juhet ei ole just väga odav...
Siit küsisid?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Tänud raxo, uurin asja!

haapsalus ma siis kiirendada jõudnudki enne kadus nagu üks pütt ära! nii et olin niisama pealtvaataja! tagasi tallinnasse sõites aga poos täitsa kinni ja hoog rauges! gaas põhjas oli max kiirus ca 80-90! jäin teeääres seisma ja hakkasin viga otsima! esimene asi võtsin maha klapikambrikaane, et veenduda, kas nukapukk ei ole õrnalt lahti tulnud, aga oli ilusti kinni! siis asusin süüte kallale! ei jõudnudki palju teha, kui peatusid juba MOSS ja VALDZ! peale mõningat pusimist jõudsime järeldusele et 3 ja pütt ei tööta! võtsime 4 küünla maha ja uurisime seda lähemalt! värvus oli õige, aga elektroodi peale oli justkui sadestunud kerge glasuur! Valdz ja moss läksid siis uute küünalde järgi, kuid needki ei aidanud! keerasime veel süüdet ja kontrollisime süütepooli, vahetasime rootori ja jagajakaane, kuid targemaks ei saanud! lõpuks siis õnneks valdz haakis käru enda auto taha ja üritasime tallinna poole töristada! sain sõita paarsada meetrit ja siis juba tippkiirus tunduvalt langes! jäime uuesti seisma ja panime pead kokku! lõpuks leidsime et kontaktivahe oli olematu! sättisime kaliibriga paika ja kõik oligi korras! Suur tänu Valdz'ile ja Moss'ile!!!

Kas keegi viitsib seletada vähe täpsemalt kuidas ehitada kontaktivaba süüdet???
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ivar7 pakkus siin komplekti.. 400 kohalikku raha oli jagaja kommutaator ja juhtmed. ühendamises midagi keerulist pole.

uurisin siin karpa düüside kohta venekeelsetest materjalidest.
rallis kasutati 1200, 1300 mootoritel 01 karpat kus kõik originaal peale peakütusedüüside mis on vastavalt 135 ja 140.

originaal on 130 125 või 130 130.

ühesõnaga esimene kamber 150 õhk 135 bensiin ning teine kamber 200(190) õhk 140 bensiin. ujukitase 6,5mm mis peab olema paigas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kusjuures see kontaktivahe mõte käis mul peast läbi suht alguses juba aga mõtlesin, et kui juba kaaned ja rootorid maha ja peale käisid, siis selline pisike asi ammu üle vaadatud :P

Jõudsid muidu käruga ühe hooga koju või said veel kapotiall ronida?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

ei sai ikka ilusti koju ja pärast läksin välja ja näppisin veel süüdet! võib öelda et eriti erksaks läks masin!!!

TO Olaaf! Suured tänud et viitsisid vaeva näha! veel selline mure, et kust neid düüse saab! poest ostan, või tuleb neid veneaegseid jahtida? selles mõttes, et kas koperatiivid on kasutuskõlblikud üldse?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tahan mingiõhtu sõita selle Ladaga, kui võimalik :bouncing
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

düüsid on siiamaani klappinud.
veerennis oli terve purk neil eelmisel aastal :)
müüsid 3.- tükk :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

to Moss: ikka saab sõita! saadki proovida enne ja pärast karpa ja nuka häälestamist!

To Olaaf: tänan! lähen sealt homme läbi ja vaatan mis head seal üleüldse on!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Üks rumal küsimus vahele...kas düüse mõõdetakse nö. "pulk-kaliibriga" ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ei tahaks teemat läbustada aga tundus olema koht kust ilma jahumiseta asjaliku vastuse saab. Nimelt küsimus siis et mis oleks 1500 mootorile 07 vaakumiga karpale need düüside mõõdud ja ujuki tase, mida kiiremaks sõiduks kasutada. Äkki ka seda kuskilt Olaafi materjalidest leida.

To Berg: enne kui ostma hakkad siis vaata neid düüse sealt purgist hoolikalt. Teinekord sellised, et valguski läbi ei mahu paistma. Mitte et nende hind suur oleks, aga palju väärtuslikku tööaega läheb selle ümber vahetamise ja müüjaga jagelemise peale raisku. Edu!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui aus olla siis eriti keegi 07 karpat kiiremaks sõiduks ei kasuta. 1,5-1,7 mootoritele eelistatakse 2103 või 2106 karpat..

kui originaalis on 07 karpa 112-170 162-170 siis võid esimese kambri muuta 125-190(130-190) eks enamus sõltub ikka konkreetsest isendist.

düüse olen mõõtnud vastava mõõdu puuriga.. sellised peenikesed trükiplaatidesse aukude tegemiseks :) siiamaani ka uued enam vähem klappinud. ühtki päris praaki pole leidnud. küll aga selliseid millel pole numbreid peal :D enamus poe tutikad karpad selliseid täis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

sai nüüd siis kätte kontaktivabajagaja ja kommuka! jagaja küll 011 plokki täpselt ei sobi, kuna on vähe pikem, aga olku soovitas seibi vahele teha! nüüd siis küsimused, et kuna kontaktivabajagajal on vaja kontaktivabasüüte süütepooli, et siis kas pean panema ilmtingimata 08 oma või võib panna ka mõne lääneka oma?

kas vastab tõele jutt, et kui panna kaks kommukat ja kaks süütepooli, siis säde veel parem! kas selline muudatus annab midagi juurde, või ei ole sellel mõtet???
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kahte komukat panna pole mõtet. ühendades kaks vooluallikat rööbiti saad parimal juhul mõnusalt häireid ehk süsteemile. sobivad enamus volkarite-audide komukad ning süütepoolid.
R6 vanema opeli süütepool koos komukaga oli märgatavalt kõrgema kõrgepingega kui r4 mootorite omad... (kuskilt on silma jäänud 40000V)
pead ainult korraliku isendi leidma, kuidas ei tea kuna mingeid andmeid pole leidnud nende kohta.

PS! kas düüsid said?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

pole lihtsal füüsiliselt jõudnud veel düüse ostma minna, kuna kiire kuu praegu (eksamid ja töö) aga kindlasti katsetan varsti!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

niisiis eile käisin streetrace'l ja täitsa üllatavalt nobedalt liigub mu kopikas! imelik oli see, et esimesed paar sõitu oli kõik OK aga kolmas sõit oli nii et esimene ja teine käik ilusti lõpuni, aga nagu kolmanda panin, nii hing kinni nagu ei saaks bensiini kätte!??
OOTAN lahendusi!

Sai täna ostetud veidi esisillaremont juppe! ülemised sarniirid, alumised sarniirid, sisemised rooliotsad ja välimised rooliotsad!

Pilt
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
c
Critical
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 11 Mär 2002 21:13

Postitus Postitas Critical »

Sina siis olidki see kopikamees seal :D Ei tundnud autot äragi arvasin küll et eks see berg peenestab kindlast,i kes see muu ikka selline kopika entusiast on.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

täiesti ausalt ütlen et mul audi 200 turboquattro ka ja palju muidgi masinaid olnud (lada aastast 1999), kuid lada on nagu hoopis teist masti! temaga sõitmine kohe on mõnus ja südamelähedane! seda autot ei müü ma kunagi maha ja taastaks ta isegi siis, kui kere roostest pooleks läheb või konteiner peale kukub :D (ptüi-ptüi-ptüi)

PS!!! nii kohe kohe varsti lähen kontaktivabasüüdet installima :D:D:D

lähinädalail proovin vahetada ka rõngad ja klapisääretihendid! mõtlesin et ikka enne ei hakka 1,7 jamama, kui 1,3 on lõppenud! ja kui see mootor lõppeb, siis teen tuppa klaaslaua sellest!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

nüüd siis kontaktivaba süüde peal, aga ei tulnud nagu sellist effekti, mida ootasin! aga noh eks asi timmimise taga kinni kah! pealegi hetkel veel vana süütepool peal! aga muidu kõrgetel pööretel on erksam ja konkreetsem!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ega sealt mingit meeletut võitu ei tulegi..
see et kiirendamisel bent otsa sai on sama pull mis mul summercamp 2005 ajal oli. mingi soga oli benapumba klappide vahel ja e jõudnud peale anda.. filter ka must..
vaata ujukiruumi tase üle, peab olema olenevalt karpa markeeringust 7,5 või 6,5 :D
-03 lõpuga oli 6,5 vist..

kui pooli ära vahetad siis ära unusta küünla elektroodivahet suurendada 1mm -ni
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

selge! bensufiltrit mul ei olegi! see tuleks vist lisada! mingipäev kui aega saan siis proovin karpale düüsid ka sisse panna teised ja kui see soovitud effekti ei anna, siis tahaks ikka pritset proovida!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vasta