Siit küsisid?Algselt postitas: berg
hetkel jääb aku vedamine ära, kuna 10m 50mm2 juhet ei ole just väga odav...
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Tänud raxo, uurin asja!
haapsalus ma siis kiirendada jõudnudki enne kadus nagu üks pütt ära! nii et olin niisama pealtvaataja! tagasi tallinnasse sõites aga poos täitsa kinni ja hoog rauges! gaas põhjas oli max kiirus ca 80-90! jäin teeääres seisma ja hakkasin viga otsima! esimene asi võtsin maha klapikambrikaane, et veenduda, kas nukapukk ei ole õrnalt lahti tulnud, aga oli ilusti kinni! siis asusin süüte kallale! ei jõudnudki palju teha, kui peatusid juba MOSS ja VALDZ! peale mõningat pusimist jõudsime järeldusele et 3 ja pütt ei tööta! võtsime 4 küünla maha ja uurisime seda lähemalt! värvus oli õige, aga elektroodi peale oli justkui sadestunud kerge glasuur! Valdz ja moss läksid siis uute küünalde järgi, kuid needki ei aidanud! keerasime veel süüdet ja kontrollisime süütepooli, vahetasime rootori ja jagajakaane, kuid targemaks ei saanud! lõpuks siis õnneks valdz haakis käru enda auto taha ja üritasime tallinna poole töristada! sain sõita paarsada meetrit ja siis juba tippkiirus tunduvalt langes! jäime uuesti seisma ja panime pead kokku! lõpuks leidsime et kontaktivahe oli olematu! sättisime kaliibriga paika ja kõik oligi korras! Suur tänu Valdz'ile ja Moss'ile!!!
Kas keegi viitsib seletada vähe täpsemalt kuidas ehitada kontaktivaba süüdet???
haapsalus ma siis kiirendada jõudnudki enne kadus nagu üks pütt ära! nii et olin niisama pealtvaataja! tagasi tallinnasse sõites aga poos täitsa kinni ja hoog rauges! gaas põhjas oli max kiirus ca 80-90! jäin teeääres seisma ja hakkasin viga otsima! esimene asi võtsin maha klapikambrikaane, et veenduda, kas nukapukk ei ole õrnalt lahti tulnud, aga oli ilusti kinni! siis asusin süüte kallale! ei jõudnudki palju teha, kui peatusid juba MOSS ja VALDZ! peale mõningat pusimist jõudsime järeldusele et 3 ja pütt ei tööta! võtsime 4 küünla maha ja uurisime seda lähemalt! värvus oli õige, aga elektroodi peale oli justkui sadestunud kerge glasuur! Valdz ja moss läksid siis uute küünalde järgi, kuid needki ei aidanud! keerasime veel süüdet ja kontrollisime süütepooli, vahetasime rootori ja jagajakaane, kuid targemaks ei saanud! lõpuks siis õnneks valdz haakis käru enda auto taha ja üritasime tallinna poole töristada! sain sõita paarsada meetrit ja siis juba tippkiirus tunduvalt langes! jäime uuesti seisma ja panime pead kokku! lõpuks leidsime et kontaktivahe oli olematu! sättisime kaliibriga paika ja kõik oligi korras! Suur tänu Valdz'ile ja Moss'ile!!!
Kas keegi viitsib seletada vähe täpsemalt kuidas ehitada kontaktivaba süüdet???
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ivar7 pakkus siin komplekti.. 400 kohalikku raha oli jagaja kommutaator ja juhtmed. ühendamises midagi keerulist pole.
uurisin siin karpa düüside kohta venekeelsetest materjalidest.
rallis kasutati 1200, 1300 mootoritel 01 karpat kus kõik originaal peale peakütusedüüside mis on vastavalt 135 ja 140.
originaal on 130 125 või 130 130.
ühesõnaga esimene kamber 150 õhk 135 bensiin ning teine kamber 200(190) õhk 140 bensiin. ujukitase 6,5mm mis peab olema paigas..
uurisin siin karpa düüside kohta venekeelsetest materjalidest.
rallis kasutati 1200, 1300 mootoritel 01 karpat kus kõik originaal peale peakütusedüüside mis on vastavalt 135 ja 140.
originaal on 130 125 või 130 130.
ühesõnaga esimene kamber 150 õhk 135 bensiin ning teine kamber 200(190) õhk 140 bensiin. ujukitase 6,5mm mis peab olema paigas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ei sai ikka ilusti koju ja pärast läksin välja ja näppisin veel süüdet! võib öelda et eriti erksaks läks masin!!!
TO Olaaf! Suured tänud et viitsisid vaeva näha! veel selline mure, et kust neid düüse saab! poest ostan, või tuleb neid veneaegseid jahtida? selles mõttes, et kas koperatiivid on kasutuskõlblikud üldse?
TO Olaaf! Suured tänud et viitsisid vaeva näha! veel selline mure, et kust neid düüse saab! poest ostan, või tuleb neid veneaegseid jahtida? selles mõttes, et kas koperatiivid on kasutuskõlblikud üldse?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
to Moss: ikka saab sõita! saadki proovida enne ja pärast karpa ja nuka häälestamist!
To Olaaf: tänan! lähen sealt homme läbi ja vaatan mis head seal üleüldse on!
To Olaaf: tänan! lähen sealt homme läbi ja vaatan mis head seal üleüldse on!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Ei tahaks teemat läbustada aga tundus olema koht kust ilma jahumiseta asjaliku vastuse saab. Nimelt küsimus siis et mis oleks 1500 mootorile 07 vaakumiga karpale need düüside mõõdud ja ujuki tase, mida kiiremaks sõiduks kasutada. Äkki ka seda kuskilt Olaafi materjalidest leida.
To Berg: enne kui ostma hakkad siis vaata neid düüse sealt purgist hoolikalt. Teinekord sellised, et valguski läbi ei mahu paistma. Mitte et nende hind suur oleks, aga palju väärtuslikku tööaega läheb selle ümber vahetamise ja müüjaga jagelemise peale raisku. Edu!
To Berg: enne kui ostma hakkad siis vaata neid düüse sealt purgist hoolikalt. Teinekord sellised, et valguski läbi ei mahu paistma. Mitte et nende hind suur oleks, aga palju väärtuslikku tööaega läheb selle ümber vahetamise ja müüjaga jagelemise peale raisku. Edu!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui aus olla siis eriti keegi 07 karpat kiiremaks sõiduks ei kasuta. 1,5-1,7 mootoritele eelistatakse 2103 või 2106 karpat..
kui originaalis on 07 karpa 112-170 162-170 siis võid esimese kambri muuta 125-190(130-190) eks enamus sõltub ikka konkreetsest isendist.
düüse olen mõõtnud vastava mõõdu puuriga.. sellised peenikesed trükiplaatidesse aukude tegemiseks
siiamaani ka uued enam vähem klappinud. ühtki päris praaki pole leidnud. küll aga selliseid millel pole numbreid peal
enamus poe tutikad karpad selliseid täis..
kui originaalis on 07 karpa 112-170 162-170 siis võid esimese kambri muuta 125-190(130-190) eks enamus sõltub ikka konkreetsest isendist.
düüse olen mõõtnud vastava mõõdu puuriga.. sellised peenikesed trükiplaatidesse aukude tegemiseks


Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
sai nüüd siis kätte kontaktivabajagaja ja kommuka! jagaja küll 011 plokki täpselt ei sobi, kuna on vähe pikem, aga olku soovitas seibi vahele teha! nüüd siis küsimused, et kuna kontaktivabajagajal on vaja kontaktivabasüüte süütepooli, et siis kas pean panema ilmtingimata 08 oma või võib panna ka mõne lääneka oma?
kas vastab tõele jutt, et kui panna kaks kommukat ja kaks süütepooli, siis säde veel parem! kas selline muudatus annab midagi juurde, või ei ole sellel mõtet???
kas vastab tõele jutt, et kui panna kaks kommukat ja kaks süütepooli, siis säde veel parem! kas selline muudatus annab midagi juurde, või ei ole sellel mõtet???
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kahte komukat panna pole mõtet. ühendades kaks vooluallikat rööbiti saad parimal juhul mõnusalt häireid ehk süsteemile. sobivad enamus volkarite-audide komukad ning süütepoolid.
R6 vanema opeli süütepool koos komukaga oli märgatavalt kõrgema kõrgepingega kui r4 mootorite omad... (kuskilt on silma jäänud 40000V)
pead ainult korraliku isendi leidma, kuidas ei tea kuna mingeid andmeid pole leidnud nende kohta.
PS! kas düüsid said?
R6 vanema opeli süütepool koos komukaga oli märgatavalt kõrgema kõrgepingega kui r4 mootorite omad... (kuskilt on silma jäänud 40000V)
pead ainult korraliku isendi leidma, kuidas ei tea kuna mingeid andmeid pole leidnud nende kohta.
PS! kas düüsid said?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
pole lihtsal füüsiliselt jõudnud veel düüse ostma minna, kuna kiire kuu praegu (eksamid ja töö) aga kindlasti katsetan varsti!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
niisiis eile käisin streetrace'l ja täitsa üllatavalt nobedalt liigub mu kopikas! imelik oli see, et esimesed paar sõitu oli kõik OK aga kolmas sõit oli nii et esimene ja teine käik ilusti lõpuni, aga nagu kolmanda panin, nii hing kinni nagu ei saaks bensiini kätte!??
OOTAN lahendusi!
Sai täna ostetud veidi esisillaremont juppe! ülemised sarniirid, alumised sarniirid, sisemised rooliotsad ja välimised rooliotsad!

OOTAN lahendusi!
Sai täna ostetud veidi esisillaremont juppe! ülemised sarniirid, alumised sarniirid, sisemised rooliotsad ja välimised rooliotsad!

CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
täiesti ausalt ütlen et mul audi 200 turboquattro ka ja palju muidgi masinaid olnud (lada aastast 1999), kuid lada on nagu hoopis teist masti! temaga sõitmine kohe on mõnus ja südamelähedane! seda autot ei müü ma kunagi maha ja taastaks ta isegi siis, kui kere roostest pooleks läheb või konteiner peale kukub
(ptüi-ptüi-ptüi)
PS!!! nii kohe kohe varsti lähen kontaktivabasüüdet installima
:D:D
lähinädalail proovin vahetada ka rõngad ja klapisääretihendid! mõtlesin et ikka enne ei hakka 1,7 jamama, kui 1,3 on lõppenud! ja kui see mootor lõppeb, siis teen tuppa klaaslaua sellest!

PS!!! nii kohe kohe varsti lähen kontaktivabasüüdet installima

lähinädalail proovin vahetada ka rõngad ja klapisääretihendid! mõtlesin et ikka enne ei hakka 1,7 jamama, kui 1,3 on lõppenud! ja kui see mootor lõppeb, siis teen tuppa klaaslaua sellest!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
nüüd siis kontaktivaba süüde peal, aga ei tulnud nagu sellist effekti, mida ootasin! aga noh eks asi timmimise taga kinni kah! pealegi hetkel veel vana süütepool peal! aga muidu kõrgetel pööretel on erksam ja konkreetsem!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega sealt mingit meeletut võitu ei tulegi..
see et kiirendamisel bent otsa sai on sama pull mis mul summercamp 2005 ajal oli. mingi soga oli benapumba klappide vahel ja e jõudnud peale anda.. filter ka must..
vaata ujukiruumi tase üle, peab olema olenevalt karpa markeeringust 7,5 või 6,5
-03 lõpuga oli 6,5 vist..
kui pooli ära vahetad siis ära unusta küünla elektroodivahet suurendada 1mm -ni
see et kiirendamisel bent otsa sai on sama pull mis mul summercamp 2005 ajal oli. mingi soga oli benapumba klappide vahel ja e jõudnud peale anda.. filter ka must..
vaata ujukiruumi tase üle, peab olema olenevalt karpa markeeringust 7,5 või 6,5

-03 lõpuga oli 6,5 vist..
kui pooli ära vahetad siis ära unusta küünla elektroodivahet suurendada 1mm -ni
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
selge! bensufiltrit mul ei olegi! see tuleks vist lisada! mingipäev kui aega saan siis proovin karpale düüsid ka sisse panna teised ja kui see soovitud effekti ei anna, siis tahaks ikka pritset proovida!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793