21011, Kriisa, 1979
21011, Kriisa, 1979
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna eksperimenteerisin pisut auto kallal ja ehtasime sõbraga sportväljalaske
Leegitorude juurest tuleb toru ilma igasuguste resodeta välja tagapüti juurde. Tagapütt on otseläbilaskepütt ja selle tegime ise.
Painutuspingis tegime plekist ühe suurema torulaadse asja, see jäi püti korpuseks. Sisse läks perforeeritud toru ning perfo toru ja korpuse vahele läks kivivill. Viimane on minu teadmiste põhjal vajalik ainult hääle reguleerimiseks, kui villa ei pane hakkab pütt vastikult kõlisema. Siis tegime pütile otsad külge ja valmis ta saigi.
Auto hakkas pisut paremini liikuma, mootoril on jõudu ja eksust natuke rohkem, seda eriti kõrgematel pööretel. Hääl pole liiga kõva, kuskil 2500-3000 pöörde juures hakkab alles lärmama ja kui gaasiga ei liialda, siis saab ka vaikselt sõita.
Töödele kulus aega umbes 4 tundi.
Kui keegi tahab täpsemat infot, siis küsigu.
Edaspidi lisan ka pilte.
Leegitorude juurest tuleb toru ilma igasuguste resodeta välja tagapüti juurde. Tagapütt on otseläbilaskepütt ja selle tegime ise.
Painutuspingis tegime plekist ühe suurema torulaadse asja, see jäi püti korpuseks. Sisse läks perforeeritud toru ning perfo toru ja korpuse vahele läks kivivill. Viimane on minu teadmiste põhjal vajalik ainult hääle reguleerimiseks, kui villa ei pane hakkab pütt vastikult kõlisema. Siis tegime pütile otsad külge ja valmis ta saigi.
Auto hakkas pisut paremini liikuma, mootoril on jõudu ja eksust natuke rohkem, seda eriti kõrgematel pööretel. Hääl pole liiga kõva, kuskil 2500-3000 pöörde juures hakkab alles lärmama ja kui gaasiga ei liialda, siis saab ka vaikselt sõita.
Töödele kulus aega umbes 4 tundi.
Kui keegi tahab täpsemat infot, siis küsigu.
Edaspidi lisan ka pilte.
Täna öösel paar tundi tagasi pidas mind kinni politsei hõbedane Subaru, kontrollis dokumente ja siis ütles konstaabel, et ta ei näe, et mul oleks tehnilises passis märge sportrooli kohta.
Tegin imestava näo ja küsisin, et kas tõesti peab olema selleks mingi eraldi märge ja kuidas seda sinna saab. Konstaabel siis seletas, et koos rooli passiga tuleb minna ARK'sse ja siis seal ametnik väljastab uue passi kus rool kirjas on või kui passi ei ole roolil nagu tavaliselt, siis lihtsalt mingi spetsialist vaatab üle, et see nõuetele vastaks. Siis ütles, et niikauaks peab auto seisma jätma kuni rooliga asjad korras ja andis paberid tagasi ja läks minema. Varem on politsei ja ka eriüksus mind palju kordi kontrollinud ja rooli kohta pole ennem midagi öeldud. Põhimõtteliselt võiks ju sellise asja pärast kordusülevaatusele saata, aga ei saadetud.
Ja sõit jätkus meil nagu tavaliiselt...
Kes plaanib Otepää kanti tulla, siis võtke teadmiseks, et sellel reedel, laupäeval ja pühapäeval on liiklusjärelvalve eriüksus Otepää kandis.
Tegin imestava näo ja küsisin, et kas tõesti peab olema selleks mingi eraldi märge ja kuidas seda sinna saab. Konstaabel siis seletas, et koos rooli passiga tuleb minna ARK'sse ja siis seal ametnik väljastab uue passi kus rool kirjas on või kui passi ei ole roolil nagu tavaliselt, siis lihtsalt mingi spetsialist vaatab üle, et see nõuetele vastaks. Siis ütles, et niikauaks peab auto seisma jätma kuni rooliga asjad korras ja andis paberid tagasi ja läks minema. Varem on politsei ja ka eriüksus mind palju kordi kontrollinud ja rooli kohta pole ennem midagi öeldud. Põhimõtteliselt võiks ju sellise asja pärast kordusülevaatusele saata, aga ei saadetud.
Ja sõit jätkus meil nagu tavaliiselt...
Kes plaanib Otepää kanti tulla, siis võtke teadmiseks, et sellel reedel, laupäeval ja pühapäeval on liiklusjärelvalve eriüksus Otepää kandis.
Täna reguleerisin klapid ära, tegin seda tööd esimest korda ise. Klappide paisumsvahed olid tunduvalt suuremad kui peaks olema. Mootori hääl muutus vaiksemaks, enam pole mingit vastikud klõbinat nii palju.
Varem oli nii, et külma mootoriga tühikäiku ka polnud, tooreklappi pidi kasutama tühikäiigu saamiseks, nüüd on tühikäik ka olemas.
Inspiratsiooni sain eile, kui kuulsin kui vaikselt ühe penskari 01 käis. Päris nii vaikseks ma enda oma ei saanud, aga ega palju vahet ka pole.
Varem oli nii, et külma mootoriga tühikäiku ka polnud, tooreklappi pidi kasutama tühikäiigu saamiseks, nüüd on tühikäik ka olemas.
Inspiratsiooni sain eile, kui kuulsin kui vaikselt ühe penskari 01 käis. Päris nii vaikseks ma enda oma ei saanud, aga ega palju vahet ka pole.
Mõned uued pildid masinast. Näeb veel endiselt kole välja, pole jõudnud keretöödega alustada, varsti võtan asja käsile ja siis peaks juba ilusam saama.
Keskkonsool sai ka vahepeal teine pandud. Omavalmistatud panin kõrvale ja paigaldasin autosse 03 konsooli, mis kahjuks pole õiges mõõdus, keegi seda liiga palju lõikunud ja töödelnud. Kui kellelgi on huvi mu isevalmistatud konsooli vastu siis andke teada, annaks selle sümboolse tasu eest ära.








Keskkonsool sai ka vahepeal teine pandud. Omavalmistatud panin kõrvale ja paigaldasin autosse 03 konsooli, mis kahjuks pole õiges mõõdus, keegi seda liiga palju lõikunud ja töödelnud. Kui kellelgi on huvi mu isevalmistatud konsooli vastu siis andke teada, annaks selle sümboolse tasu eest ära.
Summutist tulev lärm hakkas närvidele käima ja otsustasin täna autot natuke vaiksemaks teha. Panin resonaatori vahele tagasi, aga eelnevalt suurendasin ta sees olevat ava raudkangiga. Teadupärast see reso on ka otseläbipütt millel keskel peenikese auguga vahesein. Väikse auguga tegi ta koos sportsummutiga sama vaikset häält mis originaalgi, kuid nüüd on hääl natuke vaiksem kui oli ilma resota ja mootori töös pole mingeid muutuseid täheldanud. Nii, et töö võib lugeda kordaläinuks.
Panin autole alla valuveljed. Varem mõõtsid need kilomeetreid ühe "tuunitud" Volkswagen Scirocco all. Muidu ma arvan, et on pärit mõne BMW alt. Auguvahe on neil 4x100, kuid valuvelje polte kasutades istuvad alla nagu valatult, kusjuures on tavalised valuka poldid mitte pole detsentrikpoldid. Velje keskava tuli treipingis suuremaks teha.
Veljed siis sellised, pilt vanast ajast jäänud, kui nad veel teise auto all olid.

Lähiajal panen teisi pilte ka.
Veljed siis sellised, pilt vanast ajast jäänud, kui nad veel teise auto all olid.

Lähiajal panen teisi pilte ka.