21011, Kriisa, 1979

21011, Kriisa, 1979

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna eksperimenteerisin pisut auto kallal ja ehtasime sõbraga sportväljalaske
Leegitorude juurest tuleb toru ilma igasuguste resodeta välja tagapüti juurde. Tagapütt on otseläbilaskepütt ja selle tegime ise.
Painutuspingis tegime plekist ühe suurema torulaadse asja, see jäi püti korpuseks. Sisse läks perforeeritud toru ning perfo toru ja korpuse vahele läks kivivill. Viimane on minu teadmiste põhjal vajalik ainult hääle reguleerimiseks, kui villa ei pane hakkab pütt vastikult kõlisema. Siis tegime pütile otsad külge ja valmis ta saigi.

Auto hakkas pisut paremini liikuma, mootoril on jõudu ja eksust natuke rohkem, seda eriti kõrgematel pööretel. Hääl pole liiga kõva, kuskil 2500-3000 pöörde juures hakkab alles lärmama ja kui gaasiga ei liialda, siis saab ka vaikselt sõita.

Töödele kulus aega umbes 4 tundi.

Kui keegi tahab täpsemat infot, siis küsigu.
Edaspidi lisan ka pilte.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Pildid sumpsist:

Pilt

Pilt

Pilt
v
VeilSide
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
Asukoht: Tallinn <-> Kohila
Autod: Wannabe Kaubalift
Kontakt:

Postitus Postitas VeilSide »

kas mõnda videot ka saaks näha? tahaks häält kuulda :)
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ei saaks, sest mul pole võimalust seda teha. Summercampil kuuled hääli :D
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: Kriisa
Sisse läks perforeeritud toru
Selle tegid ise või ostsid kusagilt?
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

See on võetud MAZ'i õhufiltri seest, oli selle südamikuks. Algul oli liiga suure diameetriiga, siis sai lõigatud rellakaga tükk vahelt piki toru ja väiksemaks painutatud ja kokku keevitatud.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna öösel paar tundi tagasi pidas mind kinni politsei hõbedane Subaru, kontrollis dokumente ja siis ütles konstaabel, et ta ei näe, et mul oleks tehnilises passis märge sportrooli kohta.
Tegin imestava näo ja küsisin, et kas tõesti peab olema selleks mingi eraldi märge ja kuidas seda sinna saab. Konstaabel siis seletas, et koos rooli passiga tuleb minna ARK'sse ja siis seal ametnik väljastab uue passi kus rool kirjas on või kui passi ei ole roolil nagu tavaliselt, siis lihtsalt mingi spetsialist vaatab üle, et see nõuetele vastaks. Siis ütles, et niikauaks peab auto seisma jätma kuni rooliga asjad korras ja andis paberid tagasi ja läks minema. Varem on politsei ja ka eriüksus mind palju kordi kontrollinud ja rooli kohta pole ennem midagi öeldud. Põhimõtteliselt võiks ju sellise asja pärast kordusülevaatusele saata, aga ei saadetud.
Ja sõit jätkus meil nagu tavaliiselt...

Kes plaanib Otepää kanti tulla, siis võtke teadmiseks, et sellel reedel, laupäeval ja pühapäeval on liiklusjärelvalve eriüksus Otepää kandis.
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Täna reguleerisin klapid ära, tegin seda tööd esimest korda ise. Klappide paisumsvahed olid tunduvalt suuremad kui peaks olema. Mootori hääl muutus vaiksemaks, enam pole mingit vastikud klõbinat nii palju.
Varem oli nii, et külma mootoriga tühikäiku ka polnud, tooreklappi pidi kasutama tühikäiigu saamiseks, nüüd on tühikäik ka olemas.

Inspiratsiooni sain eile, kui kuulsin kui vaikselt ühe penskari 01 käis. Päris nii vaikseks ma enda oma ei saanud, aga ega palju vahet ka pole.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Oh hea mõtte andsid. Mul vist vaja ka klappe reguleerida kuna külmast peast tühikäigul sureb koguaeg välja.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kas klõbiseb ka?
Võimalik, et klapid vajavad regulli.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Mingit klõbinat pole küll tähele pannud.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Karpas võib ka siis viga olla.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mu autol oli juba aasta aega käivitusprobleem, esimest korda võtit keerates käis tavaliselt ainult plõks ja starter ei hakand vedama, mitu korda võtiti edasi tagasi keerates läks alles käima. Täna vahetasin ära süüteluku alumise lülitava osa ja probleem kadus.
Varuosa maksis 37 krooni.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mõned uued pildid masinast. Näeb veel endiselt kole välja, pole jõudnud keretöödega alustada, varsti võtan asja käsile ja siis peaks juba ilusam saama.
Keskkonsool sai ka vahepeal teine pandud. Omavalmistatud panin kõrvale ja paigaldasin autosse 03 konsooli, mis kahjuks pole õiges mõõdus, keegi seda liiga palju lõikunud ja töödelnud. Kui kellelgi on huvi mu isevalmistatud konsooli vastu siis andke teada, annaks selle sümboolse tasu eest ära.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Summutist tulev lärm hakkas närvidele käima ja otsustasin täna autot natuke vaiksemaks teha. Panin resonaatori vahele tagasi, aga eelnevalt suurendasin ta sees olevat ava raudkangiga. Teadupärast see reso on ka otseläbipütt millel keskel peenikese auguga vahesein. Väikse auguga tegi ta koos sportsummutiga sama vaikset häält mis originaalgi, kuid nüüd on hääl natuke vaiksem kui oli ilma resota ja mootori töös pole mingeid muutuseid täheldanud. Nii, et töö võib lugeda kordaläinuks.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Panin autole alla valuveljed. Varem mõõtsid need kilomeetreid ühe "tuunitud" Volkswagen Scirocco all. Muidu ma arvan, et on pärit mõne BMW alt. Auguvahe on neil 4x100, kuid valuvelje polte kasutades istuvad alla nagu valatult, kusjuures on tavalised valuka poldid mitte pole detsentrikpoldid. Velje keskava tuli treipingis suuremaks teha.

Veljed siis sellised, pilt vanast ajast jäänud, kui nad veel teise auto all olid.
Pilt

Lähiajal panen teisi pilte ka.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mõned pildi valuvelgedega autost:

Sumps ka ühele pildile jäänud, vahepeal tegin sumpsi ümber, uued kinnitused ja tegin toru ka lühemaks, sest vana oli liiga pikk.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
m
Mikk5
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2003 11:38
Asukoht: Tartu
Autod: peagi tulekul ;)

Postitus Postitas Mikk5 »

Nägin sind eile Otepääl. Väga kena auto. Summuti teeb ikka väga head häält aga maki bass peksis üle :spin
Valuveljed ka väga kenad ja sobivad siksile ilusti.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Bass on jah kahtlane, mingi vana katkine subwoofer on pagassis ja sellel võimendit pole on raadio ühe kanali taga. Eks tulevikus midagi paremat hangin.
Suletud