210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kere on mäda, mis siin muud...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
campil oli su auto päris ilus.. kas tegid auto müügi jaoks või hakkad sellega edasi sõitma?
loodan, et sa seda autot müügi jaoks üles ei vuntsinud.. mulle selline asi ei meeldi, et mädanenud kerel lastakse relakaga rooste maha ja siis värv peale.. põhja alla pannakse ka pigi ja siis veel suure suuga kiidetakse auto korrasolekut.. ise langesin sellise auto müügiohvriks.. ostes oli ilus läikiv prillikivi ja paari kuu möödudes hakkasid juba augud karpidele ja kerele tekkima.. põhjaalla oli pigi määritud paksu kihina rooste peale, et rooste välja ei paistaks.. stange tagant oli paberilipakas augule peale pandud ja siis värv selga lükatud... kui sul veel tagasilla hoovastik pole kereküljest lahti mädanud vms. siis soovitan sul kere ära keevitada ja hakata jälle ladaga ringi sõitma.. kui ikka raha palju alla maetud ja auto südamelähedane, siis ei tohiks see rooste takistuseks olla... minul oli taastasmine võimatu ja autost oli väga kahju
loodan, et sa seda autot müügi jaoks üles ei vuntsinud.. mulle selline asi ei meeldi, et mädanenud kerel lastakse relakaga rooste maha ja siis värv peale.. põhja alla pannakse ka pigi ja siis veel suure suuga kiidetakse auto korrasolekut.. ise langesin sellise auto müügiohvriks.. ostes oli ilus läikiv prillikivi ja paari kuu möödudes hakkasid juba augud karpidele ja kerele tekkima.. põhjaalla oli pigi määritud paksu kihina rooste peale, et rooste välja ei paistaks.. stange tagant oli paberilipakas augule peale pandud ja siis värv selga lükatud... kui sul veel tagasilla hoovastik pole kereküljest lahti mädanud vms. siis soovitan sul kere ära keevitada ja hakata jälle ladaga ringi sõitma.. kui ikka raha palju alla maetud ja auto südamelähedane, siis ei tohiks see rooste takistuseks olla... minul oli taastasmine võimatu ja autost oli väga kahju

Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
-
jjohn
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 28
- Liitunud: 21 Jaan 2009 19:37
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru - Elcamino - Nissan
;)auto tehti ikka korda sõitmiseks. Autol vahetati ära pea aegu terve tagumine osa ja uksed ilusti taastatud ja värvitud.
Auto lappasime Bergiga alles eile õõsel kokku ja valmis saimegi umbes hommikul 6 aeg
ehk cämbi jaoks
Saime siis auto värvimisest kätte mingi 10 ajal õhtal... ette asi keeratud tuled, ilusad kroom stanged ja palju liiste. Auto läikis nagu prillikivi
Vabandan pildi kvaliteedi pärast aga telefon ei ole see õige asi pildistamiseks...





Mõne mehe naine oli ilgelt pahur
pärast neid õiseid ehitusi 
Auto lappasime Bergiga alles eile õõsel kokku ja valmis saimegi umbes hommikul 6 aeg

Saime siis auto värvimisest kätte mingi 10 ajal õhtal... ette asi keeratud tuled, ilusad kroom stanged ja palju liiste. Auto läikis nagu prillikivi

Vabandan pildi kvaliteedi pärast aga telefon ei ole see õige asi pildistamiseks...





Mõne mehe naine oli ilgelt pahur


Autoremont - Varuosad - Rehvitööd - Summuti keevitus
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ilus auto tõesti, mis muud ma öelda oskan
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
väga õige tegu berg, tõsine respekt sulle , väga pro taas masin . kui terve eesti enda autodega kogu aeg teeks kui neil rooste hakkab minema siis uusi masinaid polekski teele vaja
. räägiks äkki pikemalt auto uuesti korda tegemis plaanist ja tööst endast täpsemalt. edu edaspidiseks

ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
niisiis! emex jäi ära, kuna pikal uurimisel põhja all selgus, et tegelt on lada ju imelihtne masin, ning isegi alustades taastamist roolist, on see üsnagi lihtne ja võimalik! üldiselt sai taastamistöödega alustatud täpselt nädal aega tagasi, ehk siis eelmine esmaspäev! aega oli küll vähe, kuid kõik sai profesionaalide soovituse järgides tehtud! ära sai vahetatud parem tagumine tiib, tagapõll ning ka avataril paistev ukseplekk! Kuri soov oli vahetada kõik uksed, kuid 1300 kroonine tükihind oli vähe ülejõu, siis sai keevitatud, ning mitte nii masendavad kohad klaaskiudvaiguga parandatud! Praktiseerisin ka veidi enda loogika järgi: nimelt katsin kogu esiotsa klaaskiudriidega, kuna olid keevituskohad eelmisest esiotsa vahetusest õrnalt roostes, ning sinna vahele raske pääseda! peale panin kaks kihti riiet, ning siis pahteldasin sirgeks! huvitav ju teilgi jälgida, kuidas see pidama jääb! ülejäänu sai lastud haljaks, ning kaetud kahekomponentse punase krundiga, seejärel klaaskiud pahtel, siis peenpahtel, siis krunt ja siis värv! lohakad said karbid, kus on pahtlivaod tugevalt sees, kuna ei olnud lõpus aega neid täitsa sirgeks ajada! need teen aga kohe kohe ära, koos katusega, mis jäi värvimata! tuleb panna ka veel uus kapott, kuna vana lootusetult kõver! värvimata jäid ka kõik kohad, mis on plekkide varjus: ukepakud ja piidad, pagassi tihendi juurest kapoti alt jne~! need kohad tuleb ka ära värvida! 4 viimast tööpäeva kestsid kõik ca 20tundi 24st, sellest ka cämpilt varasem lahkumine, kuna tõsine väsimus peal! ise olen rahul ja loodan vaid et ei roosteta nii pea! nüüd tuleb ka sisu kokku panna! kokku läks värvimine maksma ca. 2200kr (kasutades veoka värvi, firmalt PPG)
Tore et teile meeldis, ning nüüd jälle ladaga kõikidel kokkutulekutel, kuna pole vaja häbeneda!
Tore et teile meeldis, ning nüüd jälle ladaga kõikidel kokkutulekutel, kuna pole vaja häbeneda!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
raju pilt:

Pilt autor Mess.

Pilt autor Mess.
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Toredat kevadet klubilised! Sai siis sigull talvekonditsioonist suvisema peale üle viidud ja ka vaikselt mootorit järele aitama!
Tehtud tööd:
*Kerge hooratas
*Sisselase porditud
Tulevad tööd:
*Brunza tänavasportnukk
*Täissportnukk (paigaldan väga vähese tõenäosusega, kuna sooviks hoida tühikäiku tänavaauto tasemel)
*reguleeritav nukaratas
*kaant mahafreesid
*väljalase portida ja poleerida
*karpat proovida erinevaid düüse!
Igasugune abi teretulnud.. eelkõige sooviks midagi karpadest, teada, et mis düüsid panna 1300ccm3 mootorile, kui lahja sportnukk peal?
Tehtud tööd:
*Kerge hooratas
*Sisselase porditud
Tulevad tööd:
*Brunza tänavasportnukk
*Täissportnukk (paigaldan väga vähese tõenäosusega, kuna sooviks hoida tühikäiku tänavaauto tasemel)
*reguleeritav nukaratas
*kaant mahafreesid
*väljalase portida ja poleerida
*karpat proovida erinevaid düüse!
Igasugune abi teretulnud.. eelkõige sooviks midagi karpadest, teada, et mis düüsid panna 1300ccm3 mootorile, kui lahja sportnukk peal?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Pildid rallinukast:


pildid tänava sportnukast:


nende omavaheline võrdlus


pildid tänava sportnukast:
nende omavaheline võrdlus
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
karpa kohta niipalju, et kui vaakum 2105 ilmselt 1,3 jaoks ning kui pole surveastet tõstetud siis mingi bens 120 (125) - õhk 170 ja teise kambrisse siis b162 õ170 üleminekudüüs 80 ja segukoonused 3,5 ja 4,5.. kui lörisema hakkab teise lahtiminekul siis võid proovida ka teise kambri segukoonuseks 4
parema tulemuse annab kindlasti 01 mehh karpa paigaldamine..
proovida võid kiirendada ilma tagapütita (sirge toru lõpuni) ja pütiga.. oleme saanud parema tulemuse otse toruga
jämedamat toru pole väljalaskesse vaja..
tulemused lähevad järsult kehvemaks..
kokkuvõtteks - sirgele ja stopper, stopper, stopper.
samuti hea nipp neljanda käiguga 3000-6000rpm mõõdad aega.
mida väiksema selle aja saad seda parem on, käiguvahetuse suhtelisus kaob ära..
igatahes -edu-
parema tulemuse annab kindlasti 01 mehh karpa paigaldamine..
proovida võid kiirendada ilma tagapütita (sirge toru lõpuni) ja pütiga.. oleme saanud parema tulemuse otse toruga
jämedamat toru pole väljalaskesse vaja..
tulemused lähevad järsult kehvemaks..
kokkuvõtteks - sirgele ja stopper, stopper, stopper.
samuti hea nipp neljanda käiguga 3000-6000rpm mõõdad aega.
mida väiksema selle aja saad seda parem on, käiguvahetuse suhtelisus kaob ära..
igatahes -edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Natuke offtopicut siis minupoolt ka: ma olen mõelnud et kas poleks äkki mõtekas ilmade soojenedes võtta mingi punt inimesi, laenata näiteks G-Tech ja minna kuskile lennuväljale mõõtma kiirendust. Eelnevalt valmistada mingi kotitäis erinevas mõõdus düüse ning jagajasse erinevaid tsentrifugaal regulaatori vihte.Algselt postitas: olaaf
karpa kohta niipalju, et kui vaakum 2105 ilmselt 1,3 jaoks ning kui pole surveastet tõstetud siis mingi bens 120 (125) - õhk 170 ja teise kambrisse siis b162 õ170 üleminekudüüs 80 ja segukoonused 3,5 ja 4,5.. kui lörisema hakkab teise lahtiminekul siis võid proovida ka teise kambri segukoonuseks 4
parema tulemuse annab kindlasti 01 mehh karpa paigaldamine..
proovida võid kiirendada ilma tagapütita (sirge toru lõpuni) ja pütiga.. oleme saanud parema tulemuse otse toruga
jämedamat toru pole väljalaskesse vaja..
tulemused lähevad järsult kehvemaks..
kokkuvõtteks - sirgele ja stopper, stopper, stopper.
samuti hea nipp neljanda käiguga 3000-6000rpm mõõdad aega.
mida väiksema selle aja saad seda parem on, käiguvahetuse suhtelisus kaob ära..
igatahes -edu-
Kes arvutipeal kõvem käsi on, võiks kirjutada väikse jupi software'i. Laseks näiteks rüperaali jagajast tuleva signaali, saaks arvutist selle muutumise kiirust uurida ja olekski teada, kas kiirendus muutus paremaks või halvemaks. Tõsi - absoluutväärtust sellega otseselt teada ei saa.
Just my 2 cents...