210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kere on mäda, mis siin muud...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Ja nii lõppebki kauaoodatud ja lubatud TURBO projekt...
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: Zero
Ja nii lõppebki kauaoodatud ja lubatud TURBO projekt...
Olgu EMEX talle kerge. Aamen.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: Zero
Ja nii lõppebki kauaoodatud ja lubatud TURBO projekt...

Keegi pole öelnud, et see lõpeb. Ainult kere ju emeksisse läheb, mitte motor ja muu :D
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

campil oli su auto päris ilus.. kas tegid auto müügi jaoks või hakkad sellega edasi sõitma?
loodan, et sa seda autot müügi jaoks üles ei vuntsinud.. mulle selline asi ei meeldi, et mädanenud kerel lastakse relakaga rooste maha ja siis värv peale.. põhja alla pannakse ka pigi ja siis veel suure suuga kiidetakse auto korrasolekut.. ise langesin sellise auto müügiohvriks.. ostes oli ilus läikiv prillikivi ja paari kuu möödudes hakkasid juba augud karpidele ja kerele tekkima.. põhjaalla oli pigi määritud paksu kihina rooste peale, et rooste välja ei paistaks.. stange tagant oli paberilipakas augule peale pandud ja siis värv selga lükatud... kui sul veel tagasilla hoovastik pole kereküljest lahti mädanud vms. siis soovitan sul kere ära keevitada ja hakata jälle ladaga ringi sõitma.. kui ikka raha palju alla maetud ja auto südamelähedane, siis ei tohiks see rooste takistuseks olla... minul oli taastasmine võimatu ja autost oli väga kahju :(
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
j
john
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Jaan 2009 19:37
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru - Elcamino - Nissan

Postitus Postitas john »

;)auto tehti ikka korda sõitmiseks. Autol vahetati ära pea aegu terve tagumine osa ja uksed ilusti taastatud ja värvitud.
Auto lappasime Bergiga alles eile õõsel kokku ja valmis saimegi umbes hommikul 6 aeg :D ehk cämbi jaoks

Saime siis auto värvimisest kätte mingi 10 ajal õhtal... ette asi keeratud tuled, ilusad kroom stanged ja palju liiste. Auto läikis nagu prillikivi :D
Vabandan pildi kvaliteedi pärast aga telefon ei ole see õige asi pildistamiseks...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mõne mehe naine oli ilgelt pahur :kuri pärast neid õiseid ehitusi :D
Autoremont - Varuosad - Rehvitööd - Summuti keevitus
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

ilus auto oli küll.. mul on hea meel, et berg auto taastas.. see oli mulle tänase päeva parim uudis :) vaatasin seda autot lähemalt ka.. siks nagu siks ikka.. velg on väga ilus all :D
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Mind ka see rõõmustas, mingi hull velg jälle alla kruvitud :)
Aga ühe asjaga pole ikka hakkama saadud, asjaga mida berg juma ammu lubanud, kojamees ikka keset klaasi on :D
aga muidu respect
Kas mootor on ikka sama mis varemgi?
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

mootor on minuarust see sama 1.3, mis oma suure tõmmekaga tähelepanu on tõmmanud :D
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Ilus auto tõesti, mis muud ma öelda oskan
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Väga tubli Berg!

Lada oli tõeliselt kena. Pikka iga talle veel sinu kätes.
k
KIX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 90
Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
Asukoht: läänemaa
Autod: 2106--84a.
Kontakt:

Postitus Postitas KIX »

väga õige tegu berg, tõsine respekt sulle , väga pro taas masin . kui terve eesti enda autodega kogu aeg teeks kui neil rooste hakkab minema siis uusi masinaid polekski teele vaja :D . räägiks äkki pikemalt auto uuesti korda tegemis plaanist ja tööst endast täpsemalt. edu edaspidiseks
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

niisiis! emex jäi ära, kuna pikal uurimisel põhja all selgus, et tegelt on lada ju imelihtne masin, ning isegi alustades taastamist roolist, on see üsnagi lihtne ja võimalik! üldiselt sai taastamistöödega alustatud täpselt nädal aega tagasi, ehk siis eelmine esmaspäev! aega oli küll vähe, kuid kõik sai profesionaalide soovituse järgides tehtud! ära sai vahetatud parem tagumine tiib, tagapõll ning ka avataril paistev ukseplekk! Kuri soov oli vahetada kõik uksed, kuid 1300 kroonine tükihind oli vähe ülejõu, siis sai keevitatud, ning mitte nii masendavad kohad klaaskiudvaiguga parandatud! Praktiseerisin ka veidi enda loogika järgi: nimelt katsin kogu esiotsa klaaskiudriidega, kuna olid keevituskohad eelmisest esiotsa vahetusest õrnalt roostes, ning sinna vahele raske pääseda! peale panin kaks kihti riiet, ning siis pahteldasin sirgeks! huvitav ju teilgi jälgida, kuidas see pidama jääb! ülejäänu sai lastud haljaks, ning kaetud kahekomponentse punase krundiga, seejärel klaaskiud pahtel, siis peenpahtel, siis krunt ja siis värv! lohakad said karbid, kus on pahtlivaod tugevalt sees, kuna ei olnud lõpus aega neid täitsa sirgeks ajada! need teen aga kohe kohe ära, koos katusega, mis jäi värvimata! tuleb panna ka veel uus kapott, kuna vana lootusetult kõver! värvimata jäid ka kõik kohad, mis on plekkide varjus: ukepakud ja piidad, pagassi tihendi juurest kapoti alt jne~! need kohad tuleb ka ära värvida! 4 viimast tööpäeva kestsid kõik ca 20tundi 24st, sellest ka cämpilt varasem lahkumine, kuna tõsine väsimus peal! ise olen rahul ja loodan vaid et ei roosteta nii pea! nüüd tuleb ka sisu kokku panna! kokku läks värvimine maksma ca. 2200kr (kasutades veoka värvi, firmalt PPG)

Tore et teile meeldis, ning nüüd jälle ladaga kõikidel kokkutulekutel, kuna pole vaja häbeneda!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Nägin su autot eile SRil. Väga kena oli.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

raju pilt:

Pilt
Pilt autor Mess.
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Toredat kevadet klubilised! Sai siis sigull talvekonditsioonist suvisema peale üle viidud ja ka vaikselt mootorit järele aitama!
Tehtud tööd:
*Kerge hooratas
*Sisselase porditud

Tulevad tööd:
*Brunza tänavasportnukk
*Täissportnukk (paigaldan väga vähese tõenäosusega, kuna sooviks hoida tühikäiku tänavaauto tasemel)
*reguleeritav nukaratas
*kaant mahafreesid
*väljalase portida ja poleerida
*karpat proovida erinevaid düüse!

Igasugune abi teretulnud.. eelkõige sooviks midagi karpadest, teada, et mis düüsid panna 1300ccm3 mootorile, kui lahja sportnukk peal?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Pildid rallinukast:
Pilt
Pilt


pildid tänava sportnukast:
Pilt
Pilt


nende omavaheline võrdlus
Pilt
Pilt
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Normaalne nukk paistab olevat, sellega peaks päris hästi käima.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

karpa kohta niipalju, et kui vaakum 2105 ilmselt 1,3 jaoks ning kui pole surveastet tõstetud siis mingi bens 120 (125) - õhk 170 ja teise kambrisse siis b162 õ170 üleminekudüüs 80 ja segukoonused 3,5 ja 4,5.. kui lörisema hakkab teise lahtiminekul siis võid proovida ka teise kambri segukoonuseks 4

parema tulemuse annab kindlasti 01 mehh karpa paigaldamine..
proovida võid kiirendada ilma tagapütita (sirge toru lõpuni) ja pütiga.. oleme saanud parema tulemuse otse toruga

jämedamat toru pole väljalaskesse vaja..
tulemused lähevad järsult kehvemaks..

kokkuvõtteks - sirgele ja stopper, stopper, stopper.

samuti hea nipp neljanda käiguga 3000-6000rpm mõõdad aega.
mida väiksema selle aja saad seda parem on, käiguvahetuse suhtelisus kaob ära..

igatahes -edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
karpa kohta niipalju, et kui vaakum 2105 ilmselt 1,3 jaoks ning kui pole surveastet tõstetud siis mingi bens 120 (125) - õhk 170 ja teise kambrisse siis b162 õ170 üleminekudüüs 80 ja segukoonused 3,5 ja 4,5.. kui lörisema hakkab teise lahtiminekul siis võid proovida ka teise kambri segukoonuseks 4

parema tulemuse annab kindlasti 01 mehh karpa paigaldamine..
proovida võid kiirendada ilma tagapütita (sirge toru lõpuni) ja pütiga.. oleme saanud parema tulemuse otse toruga

jämedamat toru pole väljalaskesse vaja..
tulemused lähevad järsult kehvemaks..

kokkuvõtteks - sirgele ja stopper, stopper, stopper.

samuti hea nipp neljanda käiguga 3000-6000rpm mõõdad aega.
mida väiksema selle aja saad seda parem on, käiguvahetuse suhtelisus kaob ära..

igatahes -edu-
Natuke offtopicut siis minupoolt ka: ma olen mõelnud et kas poleks äkki mõtekas ilmade soojenedes võtta mingi punt inimesi, laenata näiteks G-Tech ja minna kuskile lennuväljale mõõtma kiirendust. Eelnevalt valmistada mingi kotitäis erinevas mõõdus düüse ning jagajasse erinevaid tsentrifugaal regulaatori vihte.

Kes arvutipeal kõvem käsi on, võiks kirjutada väikse jupi software'i. Laseks näiteks rüperaali jagajast tuleva signaali, saaks arvutist selle muutumise kiirust uurida ja olekski teada, kas kiirendus muutus paremaks või halvemaks. Tõsi - absoluutväärtust sellega otseselt teada ei saa.

Just my 2 cents...
Vasta