K: Kuidas saada auto esiosa madalamax

K: Kuidas saada auto esiosa madalamax

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

K: Kuidas saada auto esiosa madalamax

Postitus Postitas Jonx »

Nimelt soov siis selline et tahax autot võimalikult madalax teha. Praegune uppis tagaots käib juba närvidele.. Tahax saada võimalikult madalat esiotsa ja suht madalat taguotsa..
Kuna raha napib siis proovix seda madalust saavutada käepäraste vahenditega. Mõtlesin et esiotsa saax madalamax vedru keerdude maha lõikamisega... oskab ehk keegi tuua asja puudusi või häid kylgi.. Oskate ehk soovida mõnda muud nõxu..

Kui neid keerde lõikama hakata siis palju tulex yldse lõigata?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
v
villu157
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas villu157 »

Mõtled midagi sellist
Pilt
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Just, umbes sellist asja ma saada tahax....
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

vedru keerdude mahalõikamine ei ole hea mõte, kuna asi käib ikka nii: lühem vedru-jäigem vedru
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

jep, madalamaks lõigatud vedru läheb hoopis pehmemaks ja niiviisi võib auto sõiduomadusi tundmatuseni moonutada, ntx järsul kurvivõtmisel võib auto noogutama hakata selle poolega kuhu poole keerad:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mida tähendab noogutama hakkama?

aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?

aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
No vot selles erinevus tekibki,kuna volga ja 02-e vedrud on jäigemad kui siksi originaal vedrud.
v
villu157
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas villu157 »

Sellel masinal on ka pandud vist mingi teise auto vedrud alla. Aga täpselt ei tea millise omad.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?

aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
enne kui lõikama hakkad helista bergile ja kuula ära mida tema juba teinud on ja mida juba muutnud on.. niipalju kui mina tean ei jäänud ta esialgse tulemusega üldse rahule..
ise pole mõtet enam jalgratast leiutada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine (väljast tundub see nii, et auto esiots noogutab üles-alla), mis võib suurel kiirusel auto ntx väga vabalt üle katuse saata. seda esineb siis ka lühemaks lõigatud vedrudega või väga pehmete (kulunud) vedrudega:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ise prooviks rihmadega sillad kerele lähemale tõmmata. Natuke mõttetööd ja... Asi oleks madal, jäik ja jääb ära vajadus kuskilt mingeid vedrusid otsima hakata,samuti nende saagimine/lõikumine/sobitame. Ei ole muidugi kindel, kas asi ilusti töötama hakkab ja kuidas vedrud vastu peavad sellele aga ise prooviks küll kui juba jalgratta leiutamiseks läheks...
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Algselt postitas: GTA
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine
Kurvis langeb raskus ikka välimisele rattale. Näiteks liiga kiiresti kurvi võttes, saab kurvi suhtes sisemised rattad maast lahti.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: marks
Algselt postitas: GTA
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine
Kurvis langeb raskus ikka välimisele rattale. Näiteks liiga kiiresti kurvi võttes, saab kurvi suhtes sisemised rattad maast lahti.
ei noh jah(vigade parandus)... ma saan aru aga seletan ka kuidas asi vist ikka on:rolleyes kui sa võtad kurvi VASAKULE poole, langeb auto raskus paremale poolele, mitte vasakule. vasakpoolsed (tavaliselt tagumine) rattad hakkavad sel juhul kerkima, kuna raskuskese on teisel pool.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

lähtudes füüsika seaduste, siis keha on laisk, ehk säilitab inertsi. seega, kui sa keerad VASAKULE, siis auto tahaks minna OTSE ja sinna liigub ka mõjuv jõud. vasakule hoiab ainult hõõrdejõud.

ei ole näinud ühtegi autot, mis oleks kurvis üle katuse käinud lennates kurvi sisse, mitte kurvist välja
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

minul on samuti esimesed vedrud lühemad ja toimivad:):):)
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: dasf
minul on samuti esimesed vedrud lühemad ja toimivad:):):)
Aga palju sa neid maha lõikasid?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

Algselt postitas: MossOpel
Ise prooviks rihmadega sillad kerele lähemale tõmmata. Natuke mõttetööd ja... Asi oleks madal, jäik ja jääb ära vajadus kuskilt mingeid vedrusid otsima hakata,samuti nende saagimine/lõikumine/sobitame. Ei ole muidugi kindel, kas asi ilusti töötama hakkab ja kuidas vedrud vastu peavad sellele aga ise prooviks küll kui juba jalgratta leiutamiseks läheks...
no nii lolli mõtte peale annab tulla.

oma 06 el on ees bergi volga vedrud ja taha yritan aretada audi qattro madalus vedrud
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: sass85
no nii lolli mõtte peale annab tulla.

oma 06 el on ees bergi volga vedrud ja taha yritan aretada audi qattro madalus vedrud
Kusjuures ei ole see loll mõte,osadel krossikatel tehakse niimoodi,kuid mitte sellel eesmärgil et autot madalamaks saada.
p
pavlo
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pavlo »

Kas tõesti need volga vedrud teevad autot madalamax ???
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: pavlo
Kas tõesti need volga vedrud teevad autot madalamax ???
Kui need õigesse pikkusesse lõigata siis teevad.
Vasta