K:Stabilisaatorvarras

K:Stabilisaatorvarras

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
t
tay
Suletud kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K:Stabilisaatorvarras

Postitus Postitas tay »

tahaks siis teada miks on autol hea stabilisaator varras ja kui see ära võtta mis siis muutub alvemaks ja mis põhimõttega se sinna üldse pandud on


Prooviks ikka õigekirja kah veel austada
P
-
--sven--
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas --sven-- »

Ilma stabilisaatori vardata sõita on nagu ilma kännuta sõita
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

eks sa tee proovi ja anna meilegi teada:D
stabilisaator varras teeb ikka autot stabiilsemaks ,
mõtle natuke loogiliselt kui sa võtad kurvi mida yks ratas teeb ning mida hakkab stabilisaator varras teise rattaga tegema:)
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

Postitus Postitas ruudi »

Olen proovinud ilma stabilisaatori vardata sõita. Auto kaldub väga hullusti järsult keerates kui vaikselt otse sõidad siis ei ole vahet märgata. Kiiretes kurvides tekib tunne ,et läheb ümber. Paned tagasi hakkab kohe parem, paned topeltstabika hakkab veelparem topeltsabikas teeb asja tegelt natsa liiga jäigaks.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

stabilisaator varras on eluliselt tähtis osa auto vedrustuses ,sest see hoiab ära auto kere ja tagasilla nihke külgsuunas : Kui sõita ilma vardata ,siis auto kere hakkab külgsuunas liikuma tagasilla peal . Kui nii kurvi sõita võib reagtiiv varrastele mõjub jõud minna nii suureks ,et murrab need kinnitustest lahti ja tagasild tuleb alt ära
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: Laurimetall
stabilisaator varras on eluliselt tähtis osa auto vedrustuses, sest see hoiab ära auto kere ja tagasilla nihke külgsuunas
Mainiks, et jutt käib suure tõenäosussega esimesest stabilisaatorvardast, mitte põikistabilisaatorist (ei oska viimast hetkel paremini nimetada)...põikistabilisaatorvarras hoiab ära selle, mida eelnevalt Laurimetall kirjutas...
Stabilisaatorvarras (esimene) ühendab õõtshoobasid ning ei lase neil omapäi tegutseda - ikka koos....
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Palun pildil olev stabikas on küll kere küljest lahti hetkel !Enne sõitmist sai see ikka korralikult kinni !;)
Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kaua see monstrum seal all kinni püsis?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: logman
Kaua see monstrum seal all kinni püsis?
Minuteada on ta siiamaani seal all kinni, ning väljakolimise tundemärke pole kah näidanud...kui sa nüüd sellest topeltstabikast ikka räägid :puzzled
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma arvasin, et sõiduga lahti tuli. :puzzled
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Ma väljendasin end nats arusaamatult. :yllatunud
Sellel pildil pole autol mootorit peal nüüd aga juba sõidab ja püsib väga hästi all. Õõtshooval tuleks aint ära vahetada nii amordi kui ka stabika kinnitus poldid (siis 6=8 ) need kindlamad ja ei murdu puruks nii lihtsalt rasketes oludes sõites.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

8>>10 äkki?
ostsid siis sõida
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

võibolla tõesti ei mäleta täpselt ;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: AaClub
Õõtshooval tuleks aint ära vahetada nii amordi kui ka stabika kinnitus poldid (siis 6=8 ) need kindlamad ja ei murdu puruks nii lihtsalt rasketes oludes sõites.


Õige ta on ,kui nii kõva "vedru" (stabikat) kasutada. 10-sed peaks ikka kindlasti panema ja õõtsad tuleks kah tugevamaks teha nagu rallikrossi omadel. Muidu võib tõesti kogu kupatus heal hüppel alt punnu panna.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Millal tuleks mõelda esimese stabilisaatorvarda vahetamisele?

Kui kallutab kurvis juba liiga palju? Kui otsmiste pukside kohast on varras juba mehiselt ära kulunud? :D

33-aastaga võib ta vist päris ära väsida....
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Jah...Enda omalgi pukside kohast varras kulunud...oleks kah siis vastusest huvitatud!
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Öelge siis vähemalt, kas 06'e ja 01'e esivedrude jäikused ja stabilisaatorvarraste väändetugevused on algselt samad?
p
puukas
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas puukas »

Mul ühel 2101-el sai stabilisaatorvarda purunemine saatuslikuks. Nimelt sai metsa vahel natuke rallitatud ja stabika varda kinnitus läks pooleks. Hoog oli suur ja autot korralikult juhtida oli väga keeruline, pidureid kah hetkel polnud ja nii see puu kuju sinna auto ette sai tembeldatud.:D Et siis, ilma stabikata pole mitte mingil juhul mõistlik sõita. :sein
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: puukas
... pidureid kah hetkel polnud ...
Mulle tundub, et äkki oli hoopis see põhjus, miks läks nagu läks. :rolleyes
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
p
puukas
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas puukas »

Algselt postitas: mess
Algselt postitas: puukas
... pidureid kah hetkel polnud ...
Mulle tundub, et äkki oli hoopis see põhjus, miks läks nagu läks. :rolleyes
Kuna seda kurvi olen üsna palju läbinud ilma piduriteta ja probleeme pole olnud:kuri siis juhitavus kadus siiski selle kinnituse purunemise pärast, kuigi kui pidurid kah oleks olnud oleks ehk midgi aidata saanud. Ikkagi püüdsin selgeks teha et mitte mingil juhul pole mõstlik ilma slele vardata sõita:lol
Vasta