Nukvõlli probleem
Nukvõlli probleem
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Nukvõlli probleem
Jama siis selles ,et ei saa kuidagi nukvõlli ja rihmaratta märki kokku . Hetkel on nii ,et kui panna nukvõlli märk kokku ,siis väntvõlli märk näitab 10 kraadi enne üss . Kui tõsta nukvõlli 1 hambajagu tagasi ,siis on 15 peale üss . Küskilt olen kuulnud ,et see ,kui natuke varem on pidi veidike juurde andma veel huvitax see ,mix selline nihe ültse on ja kas tegu võib olla praagiga , keegi võiks asjast natuke lähemalt rääkida.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kas liigutasid ketti ainult nukkvõlli hammasrattal? Proovi nii, et paned selle kirjeldatud 10 kraadi enne üss ja siis väntvõlli hammasrattal tõstad ühe hamba võrra hilisemaks.Algselt postitas: Laurimetall: väntvõlli märk näitab 10 kraadi enne üss . Kui tõsta nukkvõlli 1 hambajagu tagasi ,siis on 15 peale üss . Küskilt olen kuulnud ,et see ,kui natuke varem on pidi veidike juurde andma veel huvitax see ,mix selline nihe ültse on ja kas tegu võib olla praagiga , keegi võiks asjast natuke lähemalt rääkida.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Saan täiesti aru ,kuid kui 1 hambajagu ketti edasi tõsta ,siis ei tohiks vahet olla ,kust tedasi tõsta ja tulemuseks peax olema ikka 15 kraadi peale üss. Võibolla mu füüsika kah lonkab? Muidu mootor iseenestet töötab mõlemaga nii 15 kraadi peale ,kui 10 kraadi enne ja häälel pole kah vahet ainult ,et 10 kraadi enne üss in natuke raskem mootorit ringi ajada ,kui 15kraadi peale üss .
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061