Nukvõlli probleem

Nukvõlli probleem

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Nukvõlli probleem

Postitus Postitas Laurimetall »

Jama siis selles ,et ei saa kuidagi nukvõlli ja rihmaratta märki kokku . Hetkel on nii ,et kui panna nukvõlli märk kokku ,siis väntvõlli märk näitab 10 kraadi enne üss . Kui tõsta nukvõlli 1 hambajagu tagasi ,siis on 15 peale üss . Küskilt olen kuulnud ,et see ,kui natuke varem on pidi veidike juurde andma veel huvitax see ,mix selline nihe ültse on ja kas tegu võib olla praagiga , keegi võiks asjast natuke lähemalt rääkida.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kas kett ja hammasrattad on uued?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ei ole
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Laurimetall: väntvõlli märk näitab 10 kraadi enne üss . Kui tõsta nukkvõlli 1 hambajagu tagasi ,siis on 15 peale üss . Küskilt olen kuulnud ,et see ,kui natuke varem on pidi veidike juurde andma veel huvitax see ,mix selline nihe ültse on ja kas tegu võib olla praagiga , keegi võiks asjast natuke lähemalt rääkida.
Kas liigutasid ketti ainult nukkvõlli hammasrattal? Proovi nii, et paned selle kirjeldatud 10 kraadi enne üss ja siis väntvõlli hammasrattal tõstad ühe hamba võrra hilisemaks.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Saan täiesti aru ,kuid kui 1 hambajagu ketti edasi tõsta ,siis ei tohiks vahet olla ,kust tedasi tõsta ja tulemuseks peax olema ikka 15 kraadi peale üss. Võibolla mu füüsika kah lonkab? Muidu mootor iseenestet töötab mõlemaga nii 15 kraadi peale ,kui 10 kraadi enne ja häälel pole kah vahet ainult ,et 10 kraadi enne üss in natuke raskem mootorit ringi ajada ,kui 15kraadi peale üss .
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Äkki Sul siis kett ikkagi veninud. Kas pingutajale oled ka juba midagi otsa meisterdanud?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ei ole ,sest pole vajadust . Vahepeal mõtlesin ,et ehk on nukvõlli hammasratta märk vales kohas ja sai hammasratas ära vahetatud ning kett läx ilusti hambasse . Kuid auk oli ikkagi õiges kohas
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Äkki Sul siis kett ikkagi veninud. Kas pingutajale oled ka juba midagi otsa meisterdanud?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Laurimetall
Saan täiesti aru ,kuid kui 1 hambajagu ketti edasi tõsta ,siis ei tohiks vahet olla ,kust tedasi tõsta ja tulemuseks peax olema ikka 15 kraadi peale üss. Võibolla mu füüsika kah lonkab?
On vahet. Puhas matemaatika...
Vasta