2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
mootor käib kui kellavärk, selles ma küll süüdi pole. nukkvõll ja nookurid on alles 10 000 sõitnud ja klapid ei klõbise mitte üks tera:) rihma ja õlid vahetasin kah alles hiljuti. aga heliisolatsioon on küll stagnaaegne, õigemini öeldes teda polegi sest kõik on originaalne:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
sain sellise velje, millel keskava oli juba suuremaks tehtud, ilmselt olid nad juba mingise lada all istunud:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
...eelmisel lehel on muidu üks parem pilt armatuurlauast, see kus veel vaipa sees pole. või tahad veel täpsemat midagi?Algselt postitas: VeilSide
kas sa saaksid kellade plokist kokkuvõtlikuma pildi teha?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
to veilside: soovisid paremat pilti, aega läks aga siin see on:)
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/8_.jpg
kusjuures juhin tähelepanu alumiiniumist liistu all olevale punasele naharibale. see sai siis pandud asendama 07-me vaiba plastääriseid. kes pikem foorumilugeja on teab, milline jama mul nendega kord oli.
ja konsoolist ka üks parem pilt:
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/9_.jpg
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/8_.jpg
kusjuures juhin tähelepanu alumiiniumist liistu all olevale punasele naharibale. see sai siis pandud asendama 07-me vaiba plastääriseid. kes pikem foorumilugeja on teab, milline jama mul nendega kord oli.
ja konsoolist ka üks parem pilt:
http://www.web.zone.ee/gt_allegerata/9_.jpg
[Muudetud: 21.3.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
vahepeal siis niipalju juhtunud et sõitsin naela kummi:rolleyes. kuna palavate ilmadega hakkasin näppima kinniroostetanud soojakraani, viskas too hoopis mahlad välja otse minu vaibale:( ühesõnaga kiskusin maha terve soojendusseadme, puhastasin radika (korralik kompostihunnik oli sinna ajaga tekkinud:D), vahetasin kraani mingise vene keraamilise vastu välja (originaalkonstruktsiooniga kraanid ei pidanud juba poes letist võttes ja neid proovides õhku) ja soojendusseadme korpus sai korraliku silikoonikuuri, et ta õhku peaks ja seda ainult ettenähtud aukudest välja laseks.
sai ka hankida kadett b kerega daewoo le mans'i (:)) elektriaknamootorid mis ootavad paigaldamist. ausalt öelda tundub, et nendega tuleb jamamist korralikult, seetõttu oleks siia teemasse teretulnud kõik õpetused kuidas õigupoolest neid peale panna. kahel mootoril on otsas hammasrattad, mida ei anna trossi kerimiseks kuidagi kasutada ja kahel kummalised kolme haruga tähed (nagu mb märk aga harud on otstest kandilised). kes on selliste mootoritega kokku puutunud, võiks natuke mulle kribada, kas siia või ps-i peale. loomulikult ka muid näpunaiteid kasvõi trossi pingutamise või originaalse trossikerimismehhanismi ümbertegemisest midagi...
sai ka hankida kadett b kerega daewoo le mans'i (:)) elektriaknamootorid mis ootavad paigaldamist. ausalt öelda tundub, et nendega tuleb jamamist korralikult, seetõttu oleks siia teemasse teretulnud kõik õpetused kuidas õigupoolest neid peale panna. kahel mootoril on otsas hammasrattad, mida ei anna trossi kerimiseks kuidagi kasutada ja kahel kummalised kolme haruga tähed (nagu mb märk aga harud on otstest kandilised). kes on selliste mootoritega kokku puutunud, võiks natuke mulle kribada, kas siia või ps-i peale. loomulikult ka muid näpunaiteid kasvõi trossi pingutamise või originaalse trossikerimismehhanismi ümbertegemisest midagi...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
niisiis: auto läheb LÕPUKS ometi keevitusse (saan jälle autoremondilukksepa juurde praktikat tegema minna:)), asusin asja tõsiselt uurima (nõrk magnet + naaskel + kruvikeeraja) ja selgus et tagumistest rattakoobastest võib kõike muud peale halja pleki leida:sein kurvas seisukorras on ka juhipoolse küljekarbi tagumine osa, kriitilise pilguga tuleb üle vaadata ka reaktiivvarraste kinnitused. aga noh, mis siin ikka halada, loodan et nädala-kahe pärast võin kõigest sellest minevikuvormis rääkida:rolleyes
elektriakendega olen pisut hädas, ühtteist olen teinud, kuid probleemiks elektriaknamootori ja lada trossipooli ristamisel on trossi mahaviskamine, kui mootorit pisut kauem sees hoida kui aken juba üleval on. juhtub see üsna kiiresti ja võib mõnele kaasasõitjale kohe ebameeldivusi põhjustada. seega süsteemi tuleb täiustada. on kellelgi ideid? saab äkki teha süsteemi et vool lülitub koheselt välja kui takistus suureneb (aken alumises või täiesti kinni asendis), millist releed kasutada? romulast ei taha neid otsima minna, kuna seal osatakse selliste "hädavajalike pisiasjade" eest korralikke summasid täiesti külma näoga küsida. on äkki võimalik kasutada mingi teise auto trossipooli, millel on peal mingisugune kate, et tross maha ei jookseks? (võrdluseks lada ja mosu pealt lahtine trossipool)
last but not least: ostsin kotitäie sarniire ja rooliotsi, samuti reaktiivide pukse, arvan et see 600.- investeering peaks ülevaatusemeestel tuju natuke lahkemaks tegema. päevakorras veel käsipidur (niipalju siis eelmise aasta täppisreguleeringutest), mis jälle ühe tagarattaga ei pea.
veel üks küsimus: kas bensiinipumbast võib viltsate klappide pärast mingi kogus bensiini tagasi voolata? kui iga päev autot käivitada, pole probleemi, kuid rohkem kui 3 päeva seisnud auto käivitamisega on juba tegemist, tundub et ei saa kohe bensiini kätte, sädemed ja muud asjad, samuti karpa settingud on paigas ja õiged.
elektriakendega olen pisut hädas, ühtteist olen teinud, kuid probleemiks elektriaknamootori ja lada trossipooli ristamisel on trossi mahaviskamine, kui mootorit pisut kauem sees hoida kui aken juba üleval on. juhtub see üsna kiiresti ja võib mõnele kaasasõitjale kohe ebameeldivusi põhjustada. seega süsteemi tuleb täiustada. on kellelgi ideid? saab äkki teha süsteemi et vool lülitub koheselt välja kui takistus suureneb (aken alumises või täiesti kinni asendis), millist releed kasutada? romulast ei taha neid otsima minna, kuna seal osatakse selliste "hädavajalike pisiasjade" eest korralikke summasid täiesti külma näoga küsida. on äkki võimalik kasutada mingi teise auto trossipooli, millel on peal mingisugune kate, et tross maha ei jookseks? (võrdluseks lada ja mosu pealt lahtine trossipool)
last but not least: ostsin kotitäie sarniire ja rooliotsi, samuti reaktiivide pukse, arvan et see 600.- investeering peaks ülevaatusemeestel tuju natuke lahkemaks tegema. päevakorras veel käsipidur (niipalju siis eelmise aasta täppisreguleeringutest), mis jälle ühe tagarattaga ei pea.
veel üks küsimus: kas bensiinipumbast võib viltsate klappide pärast mingi kogus bensiini tagasi voolata? kui iga päev autot käivitada, pole probleemi, kuid rohkem kui 3 päeva seisnud auto käivitamisega on juba tegemist, tundub et ei saa kohe bensiini kätte, sädemed ja muud asjad, samuti karpa settingud on paigas ja õiged.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
sain siis auto keevitusest tagasi. lapitud said tagumised koopad ja karbiküljed. ära lõigatud on ka tagumised tungikronsad, nagunii olid täiesti läbi omadega. tänu sellele on nüüd mõtlemisainet kuhu kinnitada tagumised logarid. jaanipäeval pidulistele metsa tavaari viies olin suht-koht maasturiteel (SUURED kivid, , kännud tee keskel, väga rööpas ja äärmiselt kitsas:rolleyes) märkamatult küljest sõitnud parempoolse käsipiduritrossikronsa. ka see on nüüd oma õigel kohal ilusti tagasi:D
sai mõõdetud silindrisurved (1.-4. silinder), need siis vastavalt 9.5-9.0-9.0-8.0 arvestage et tegemist on 300-350 000 km sõitnud mootoriga, mis pole kapremondist midagi kuulnud. paar korda on ainult maas käinud plokikaas, et soveldada klapipesi. ülejäänu, mis mootori sees on kõik seesamune mis sinna 1982. aastal topiti:) veel pandi süüde paika stroboga, natuke läks tühikäik paremaks küll aga noh, saab ka kodus vana hea kontrolllambiga pandud ka väga hästi.
kes täpsemalt teab, kommenteerige seda mootori seisukorda. sisetunne ütleb et 4. silindri klapipesi tuleks soveldada (äkki isegi klappe vahetada), ilmselt läheb sinna see surve kaduma, kuna mootor peaks olema ju suht ühtlaselt ikkagi kulunud?
sai mõõdetud silindrisurved (1.-4. silinder), need siis vastavalt 9.5-9.0-9.0-8.0 arvestage et tegemist on 300-350 000 km sõitnud mootoriga, mis pole kapremondist midagi kuulnud. paar korda on ainult maas käinud plokikaas, et soveldada klapipesi. ülejäänu, mis mootori sees on kõik seesamune mis sinna 1982. aastal topiti:) veel pandi süüde paika stroboga, natuke läks tühikäik paremaks küll aga noh, saab ka kodus vana hea kontrolllambiga pandud ka väga hästi.
kes täpsemalt teab, kommenteerige seda mootori seisukorda. sisetunne ütleb et 4. silindri klapipesi tuleks soveldada (äkki isegi klappe vahetada), ilmselt läheb sinna see surve kaduma, kuna mootor peaks olema ju suht ühtlaselt ikkagi kulunud?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Jan-i jutt täiesti õige... kui juba klappe vahetad/soveldad, siis soovitaks ka rõngad vahetada... igaks-juhuks ka saaled.. selle mootori remondi võiks sa ikka nii ruttu ära teha kui võimalik, sest silindril on surved juba üle ühe ati erinevad ja see paneb mootori ebaühtlaselt tööle ja tõstab ka amortisatsiooni... Võib olla ka selles asi, et hülsid kulunud, aga loodame et ikka ei ole 

Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli