K:Viimane remontmõõt
K:Viimane remontmõõt
K:Viimane remontmõõt
pakutakse mulle 1.6 mootorit, mis on jutu järgi viimasesse remontmõõtu puutitud.
siit siis küsimus: kas sellest on kasu ka midagi või ainult kahju.
1. kui palju mootori töömaht suureneb?
2. kui palju väheneb selle arvelt töökindlus?
3. vimasesse remontmõõtu puuritakse tavaliselt kui ma ei eksi siis kokkujooksmise tõttu, kas see on oluline, kas mootor võib oma ajalugu sellel juhul mingite nöökimistega meelde tuletama hakata
4. ehk siis kokkuvõttes, kas asjal on mõtet:puzzled
siit siis küsimus: kas sellest on kasu ka midagi või ainult kahju.
1. kui palju mootori töömaht suureneb?
2. kui palju väheneb selle arvelt töökindlus?
3. vimasesse remontmõõtu puuritakse tavaliselt kui ma ei eksi siis kokkujooksmise tõttu, kas see on oluline, kas mootor võib oma ajalugu sellel juhul mingite nöökimistega meelde tuletama hakata
4. ehk siis kokkuvõttes, kas asjal on mõtet:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
kas tõesti on see remontmõõdu aste sis 100 cm3 korraga:puzzled
pole küll mingi ekspert aga tundub väga kahtlane...
pole küll mingi ekspert aga tundub väga kahtlane...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
06 remontmõõdud on 1. 79,4mm; 2. 79,7mm ja 3. 80mm.
100 cm3 lisa saavutad 3mm puurides. Boxer nähtavasti puuris 76->79'ks ja saigi oma 0,1l kätte. Sinul nagu ma aru saan on siis 80mm'ks puuritud. Kui tahad ka endale 0,1l juurde saada pead puurima veel 2mm ehk siis 82mm'ks. Ise asi kas sel mõtet on, kui vastupidavust taga ajad siis jäta nii nagu on. Hetkeseisuga kui sul puuriti 80mm'ks, siis töömaht suurenes 40 cm3
100 cm3 lisa saavutad 3mm puurides. Boxer nähtavasti puuris 76->79'ks ja saigi oma 0,1l kätte. Sinul nagu ma aru saan on siis 80mm'ks puuritud. Kui tahad ka endale 0,1l juurde saada pead puurima veel 2mm ehk siis 82mm'ks. Ise asi kas sel mõtet on, kui vastupidavust taga ajad siis jäta nii nagu on. Hetkeseisuga kui sul puuriti 80mm'ks, siis töömaht suurenes 40 cm3

-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Nii ka öelda ei saa,et ei kesta mitte midagi.Kestab ikka kuid natuke lühem eluiga kui uuel.Ja muidugi oleneb ka kasutajast ja kui palju mootorit päevas ikka viimase pöörde peal hoitakseAlgselt postitas: RallyIFF
põhiline on see et sul väntvõll viimases remondis ei ole sest
siis ei kesta ta mitte midagi
56506878
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Põhiprobleem on selles,et originaalvändal on pindkarastus.Lihvimise käigus eemaldatakse karastatud pinda mille alt tuleb karastust vähem saanud,seega pehmem pind,mille kestvus on väiksem,seda enam et saaled on pehmemast materjalist ja remontsaaled on paksemad,seega ka rohkem pehmust mis alandab vastupidavust.Seega suuremad remontmõõdud on tasakaalukamate sõitjate jaoks.Rallitajatel kestavad nad suhteliselt vähem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
See vahe tuli sellest, et mootorit oli remonditud, kolb ju nüüd tihedamalt silindres jne .Algselt postitas: Boxer
nu mul oli 1,5 mootor ja puuriti 1,6seks. MInu mootori puhul oli see esimene remontmõõt, saaksin veel 1,7 seks puurida. Vahet 1,5 ja 1,6 vahel on ikka tunda. 1,6 on ikke sucu äkilisem kui 1,5![]()

- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mul nüüd sarnane mure. Sai endale ükskord SEE muretsetud ja täna mõõtsin silindrite läbimõõdud ära. Tulemuseks nutune 79,7 (kusjuures olid veel kulumisrandid). Nüüd siis tahakski teada, millised remontmõõdud Ladale siis ikkagi on. Sai ühte raamatut lehitsetud, seal oli kirjas et rem. mõõdud on 79,4 ja 79,7; samas Acid ütleb, et on ka 80mm. Nüüd siis kahevahel: kas sebida teine plokk või on võimalik vana kasutada? Palju üldse töötlemisvaru peaks olema et asi kvaliteetne jääks?
Moss@veidi.õnnetu
Moss@veidi.õnnetu
kui mõtled seda viie plokki mille sa umilt sebisid siis kahjuks “jääb 82 jaoks järelejääv silindrisein liiga õhukeseks. kui projektikaks teha ja läbisõit väike siis peab kindlalt mõnda aega.
1500 on ikka äkilisem kuna kolvid kergemad ju
1600 on oma isiklike kogemuste põhjal kõige kapriissem mootor mis ladale on pandud
(kogemus on kolme mootoriga
)
1500 on ikka äkilisem kuna kolvid kergemad ju

1600 on oma isiklike kogemuste põhjal kõige kapriissem mootor mis ladale on pandud


Roolin nii kuis jaksan
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ei ole plaanis 82mm plokki teha ja teistele ka ei soovita, kuna asi lihtsalt ei ole seda raha/vaeva väärt.Algselt postitas: logman
Viimases hädas saad veel kaheksa kolvid (82) aretada.
Mootor sama jah, mis UM'i aianurgast sai ära veetud. 80mm max, mis sinna surun, 82mm on raha raiskamine. Sellest 1500se kummardamisest pole ka siiani aru saanud...Algselt postitas: doris
kui mõtled seda viie plokki mille sa umilt sebisid siis kahjuks “jääb 82 jaoks järelejääv silindrisein liiga õhukeseks. kui projektikaks teha ja läbisõit väike siis peab kindlalt mõnda aega.
1500 on ikka äkilisem kuna kolvid kergemad ju
1600 on oma isiklike kogemuste põhjal kõige kapriissem mootor mis ladale on pandud(kogemus on kolme mootoriga
)
Paras projektikas ta oleks jah iseasi kas 50 tuh. on väike
läbisõit...
Kui kellelgi on 80mm Lada kolbe (soovitavalt sirgepõhjalisi (011) ja ilma klapisüvenditeta, siis paluks U2U).
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Milles asja konks on?:rolleyesAlgselt postitas: Ardi Soovik
Võin pakkuda vahetust,sinu 79,7 ja minu 79,0(puurimist vajav) 1:1-le.
EDIT: Täpsustan ära, et see 79,7 oli mõõdetud ülevalt äärest nihikuga. Silindritel on kulumisrandid. Vaja oleks nüüd tegelt sisemikromeeter laenata kuskilt, siis saab täpselt öelda mis ja kuidas.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Asja konks selles ongi.Et kes minult remontivajavat plokki ostavad need ostavad just spetsiaalselt puurimiseks kas 80 või 82 mm mõõtu.Seega pole vahet kas ostavad mult 79,0 või 79,7 ploki.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Isegi mikromeetriga saaksid sa valed andmed!Algselt postitas: MossOpelMilles asja konks on?:rolleyesAlgselt postitas: Ardi Soovik
Võin pakkuda vahetust,sinu 79,7 ja minu 79,0(puurimist vajav) 1:1-le.
EDIT: Täpsustan ära, et see 79,7 oli mõõdetud ülevalt äärest nihikuga. Silindritel on kulumisrandid. Vaja oleks nüüd tegelt sisemikromeeter laenata kuskilt, siis saab täpselt öelda mis ja kuidas.
Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.
Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.
Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.
Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Räägi mulle midagi, mida ma ei teaAlgselt postitas: WotS
Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.
Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.
Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.
Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.

Värk lihtsalt oli selles et peale 0,05mm täpsusega nihiku polnud midagi käepärast.
Mikromeetriga saab küll piisavalt täpsed andmed.
Ja rant ei teki sellepärast, et kolb ei jõua äärega tasa (jõuab küll) vaid sellepärast, et rõngad ei liigu kogu silindri ulatuses.
Daaa point on sama ju et kolb ei jõua nii ülesse et rõngad kulutaksid ka ülemist äärt!!Algselt postitas: MossOpelRäägi mulle midagi, mida ma ei teaAlgselt postitas: WotS
Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.
Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.
Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.
Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.
Värk lihtsalt oli selles et peale 0,05mm täpsusega nihiku polnud midagi käepärast.
Mikromeetriga saab küll piisavalt täpsed andmed.
Ja rant ei teki sellepärast, et kolb ei jõua äärega tasa (jõuab küll) vaid sellepärast, et rõngad ei liigu kogu silindri ulatuses.
Kui sa mõõdad supleriga siis saa mõõdad ju selle sita kihti ning kulumata osa.Saad aru,supler jääb ju selle peale pidama.