K:Viimane remontmõõt

K:Viimane remontmõõt

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

K:Viimane remontmõõt

Postitus Postitas GTA »

pakutakse mulle 1.6 mootorit, mis on jutu järgi viimasesse remontmõõtu puutitud.

siit siis küsimus: kas sellest on kasu ka midagi või ainult kahju.

1. kui palju mootori töömaht suureneb?
2. kui palju väheneb selle arvelt töökindlus?
3. vimasesse remontmõõtu puuritakse tavaliselt kui ma ei eksi siis kokkujooksmise tõttu, kas see on oluline, kas mootor võib oma ajalugu sellel juhul mingite nöökimistega meelde tuletama hakata
4. ehk siis kokkuvõttes, kas asjal on mõtet:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
b
Boxer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 31 Aug 2003 20:23
Asukoht: Harju mk, Harku v, MUraste küla, Muraka 55
Autod: Vaz 2103 - 1974
Kontakt:

Postitus Postitas Boxer »

nu mul oli 1,5 mootor ja puuriti 1,6seks. MInu mootori puhul oli see esimene remontmõõt, saaksin veel 1,7 seks puurida. Vahet 1,5 ja 1,6 vahel on ikka tunda. 1,6 on ikke sucu äkilisem kui 1,5 :)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kas tõesti on see remontmõõdu aste sis 100 cm3 korraga:puzzled

pole küll mingi ekspert aga tundub väga kahtlane...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

06 remontmõõdud on 1. 79,4mm; 2. 79,7mm ja 3. 80mm.
100 cm3 lisa saavutad 3mm puurides. Boxer nähtavasti puuris 76->79'ks ja saigi oma 0,1l kätte. Sinul nagu ma aru saan on siis 80mm'ks puuritud. Kui tahad ka endale 0,1l juurde saada pead puurima veel 2mm ehk siis 82mm'ks. Ise asi kas sel mõtet on, kui vastupidavust taga ajad siis jäta nii nagu on. Hetkeseisuga kui sul puuriti 80mm'ks, siis töömaht suurenes 40 cm3 :)
r
rallyiff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Apr 2010 10:31
Asukoht: paide
Autod: selleks et varuosi realiseerida

Postitus Postitas rallyiff »

põhiline on see et sul väntvõll viimases remondis ei ole sest
siis ei kesta ta mitte midagi
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: RallyIFF
põhiline on see et sul väntvõll viimases remondis ei ole sest
siis ei kesta ta mitte midagi
Nii ka öelda ei saa,et ei kesta mitte midagi.Kestab ikka kuid natuke lühem eluiga kui uuel.Ja muidugi oleneb ka kasutajast ja kui palju mootorit päevas ikka viimase pöörde peal hoitakse
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Põhiprobleem on selles,et originaalvändal on pindkarastus.Lihvimise käigus eemaldatakse karastatud pinda mille alt tuleb karastust vähem saanud,seega pehmem pind,mille kestvus on väiksem,seda enam et saaled on pehmemast materjalist ja remontsaaled on paksemad,seega ka rohkem pehmust mis alandab vastupidavust.Seega suuremad remontmõõdud on tasakaalukamate sõitjate jaoks.Rallitajatel kestavad nad suhteliselt vähem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: Boxer
nu mul oli 1,5 mootor ja puuriti 1,6seks. MInu mootori puhul oli see esimene remontmõõt, saaksin veel 1,7 seks puurida. Vahet 1,5 ja 1,6 vahel on ikka tunda. 1,6 on ikke sucu äkilisem kui 1,5 :)
See vahe tuli sellest, et mootorit oli remonditud, kolb ju nüüd tihedamalt silindres jne . :D:D Tegelikkuses ei ole see vahe nii suur ja üldiselt on ikka 1.5 veid äkilisem. 1.6-el on lihtsalt jõudu rohkem.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mul nüüd sarnane mure. Sai endale ükskord SEE muretsetud ja täna mõõtsin silindrite läbimõõdud ära. Tulemuseks nutune 79,7 (kusjuures olid veel kulumisrandid). Nüüd siis tahakski teada, millised remontmõõdud Ladale siis ikkagi on. Sai ühte raamatut lehitsetud, seal oli kirjas et rem. mõõdud on 79,4 ja 79,7; samas Acid ütleb, et on ka 80mm. Nüüd siis kahevahel: kas sebida teine plokk või on võimalik vana kasutada? Palju üldse töötlemisvaru peaks olema et asi kvaliteetne jääks?

Moss@veidi.õnnetu
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Võimalik vana kasutada,sest80mm kah olemas.Töötlemisvaru vähemalt 0,15
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Viimases hädas saad veel kaheksa kolvid (82) aretada.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kui mõtled seda viie plokki mille sa umilt sebisid siis kahjuks “jääb 82 jaoks järelejääv silindrisein liiga õhukeseks. kui projektikaks teha ja läbisõit väike siis peab kindlalt mõnda aega.

1500 on ikka äkilisem kuna kolvid kergemad ju :)
1600 on oma isiklike kogemuste põhjal kõige kapriissem mootor mis ladale on pandud :lol (kogemus on kolme mootoriga :P)
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: logman
Viimases hädas saad veel kaheksa kolvid (82) aretada.
Ei ole plaanis 82mm plokki teha ja teistele ka ei soovita, kuna asi lihtsalt ei ole seda raha/vaeva väärt.
Algselt postitas: doris
kui mõtled seda viie plokki mille sa umilt sebisid siis kahjuks “jääb 82 jaoks järelejääv silindrisein liiga õhukeseks. kui projektikaks teha ja läbisõit väike siis peab kindlalt mõnda aega.

1500 on ikka äkilisem kuna kolvid kergemad ju :)
1600 on oma isiklike kogemuste põhjal kõige kapriissem mootor mis ladale on pandud :lol (kogemus on kolme mootoriga :P)
Mootor sama jah, mis UM'i aianurgast sai ära veetud. 80mm max, mis sinna surun, 82mm on raha raiskamine. Sellest 1500se kummardamisest pole ka siiani aru saanud...
Paras projektikas ta oleks jah iseasi kas 50 tuh. on väike
läbisõit...


Kui kellelgi on 80mm Lada kolbe (soovitavalt sirgepõhjalisi (011) ja ilma klapisüvenditeta, siis paluks U2U).
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Võin pakkuda vahetust,sinu 79,7 ja minu 79,0(puurimist vajav) 1:1-le.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Võin pakkuda vahetust,sinu 79,7 ja minu 79,0(puurimist vajav) 1:1-le.
Milles asja konks on?:rolleyes

EDIT: Täpsustan ära, et see 79,7 oli mõõdetud ülevalt äärest nihikuga. Silindritel on kulumisrandid. Vaja oleks nüüd tegelt sisemikromeeter laenata kuskilt, siis saab täpselt öelda mis ja kuidas.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Asja konks selles ongi.Et kes minult remontivajavat plokki ostavad need ostavad just spetsiaalselt puurimiseks kas 80 või 82 mm mõõtu.Seega pole vahet kas ostavad mult 79,0 või 79,7 ploki.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tänan, see on päris hea pakkumine :bouncing. Katsun nädalajooksul kõik lõplikult välja selgitada. Hetkel pole isegi see enam kindel kas 80mm käiguga väntvõll üldse 05 plokki ära mahub...
w
wots
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas wots »

Algselt postitas: MossOpel
Algselt postitas: Ardi Soovik
Võin pakkuda vahetust,sinu 79,7 ja minu 79,0(puurimist vajav) 1:1-le.
Milles asja konks on?:rolleyes

EDIT: Täpsustan ära, et see 79,7 oli mõõdetud ülevalt äärest nihikuga. Silindritel on kulumisrandid. Vaja oleks nüüd tegelt sisemikromeeter laenata kuskilt, siis saab täpselt öelda mis ja kuidas.
Isegi mikromeetriga saaksid sa valed andmed!

Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.

Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.

Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.

Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: WotS
Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.

Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.

Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.

Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.
Räägi mulle midagi, mida ma ei tea :D
Värk lihtsalt oli selles et peale 0,05mm täpsusega nihiku polnud midagi käepärast.
Mikromeetriga saab küll piisavalt täpsed andmed.
Ja rant ei teki sellepärast, et kolb ei jõua äärega tasa (jõuab küll) vaid sellepärast, et rõngad ei liigu kogu silindri ulatuses.
w
wots
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas wots »

Algselt postitas: MossOpel
Algselt postitas: WotS
Silindrit ei mõõdeta ülevalt äärest kuna kolb ei tule täiesti ülesse välja seega jääb sinna rant mis on isegi käega tuntav.

Teiseks silinder kulub kõige rohkem keskosast ja seal on ta ka kõige ovaalsem.

Pole küll mingi hull sepp aga kui teed mõõtmised siis mõõda ikka ülevalt (kuid mitte randist) keskelt ja alt.

Samuti saad sa mõnevõrra erinevad tulemused kui keerad mikromeetrit 90 kraadi.See tuleb ovaalsusest.
Räägi mulle midagi, mida ma ei tea :D
Värk lihtsalt oli selles et peale 0,05mm täpsusega nihiku polnud midagi käepärast.
Mikromeetriga saab küll piisavalt täpsed andmed.
Ja rant ei teki sellepärast, et kolb ei jõua äärega tasa (jõuab küll) vaid sellepärast, et rõngad ei liigu kogu silindri ulatuses.
Daaa point on sama ju et kolb ei jõua nii ülesse et rõngad kulutaksid ka ülemist äärt!!

Kui sa mõõdad supleriga siis saa mõõdad ju selle sita kihti ning kulumata osa.Saad aru,supler jääb ju selle peale pidama.
Vasta