Mootori värv

Mootori värv

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
muf
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 17 Mai 2003 11:07
Asukoht: põltsamaa
Autod: 71`ziguli 2101
Kontakt:

Mootori värv

Postitus Postitas muf »

Otsisin aga ei leidnud ! Kudas värida vajadusel mootorit . Milliseid värve kasutada , kes on mida kasutanud . Kuidas on välja tulnud ?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Täna käisin ühes kohalikus kaupluses. Aerosoolid temp. taluvusega 250C olid: must, hõbedane 80 krooni, valge 135krooni.
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

ahjuvärv maksis ainult 65.- kui ma ei eksi ja polnud vahet miz värvi osta soovid, sest kõik olid ühe hinnaga
a
alar555
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas alar555 »

need kuumakindlad aerosoolid tulevad mootorit survepesuga pestes maha.olen katsetanud.
t
tamps19
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamps19 »

kui mootor korralikult puhtaks teha ja karestada siis ei tule olen isegi proovinud:bouncing
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Milleks on vaja mootorit survepesuriga pesta ? ja isegi kui pesed siis ää topi pesurit liiga ligidale. Lihtne siis ei tohiks ka probleemi esineda et värv koorub.
Muideks päris raske on saada mootorit nii ideaalselt puhtaks, et sinna värv korralikult kinni jääks. Tähendab saab aga väga aeganõudev töö on ja spets rasva, silikooni ja muude lisandite vabasid puhastusaineid tuleb kasutada
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Aga krunti vms alla pole vaja siis?
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Kuumakindlale värvile ei käi minuteada krunt alla, sest siis ta kuumakindlus ju muutub. Ei ole küll selles 100% kindel aga eks ole ka olemas mingeid spets krunte. Aga nagu ma aru saan siis tahetakse jälle odavalt läbi saada kuid ma ei usu et see odav on. Kui tegu on vana mootori värvimisega siis päris raske on teda puhtaks saada, nii et mingeid roostes kohti ei jääks.
Seega mina soovitan värvimiseks "Hameraiti" (kirjapilti ei tea sry kui valesti kirjutasin) :D ainus viga, et see pole eriti odav lõbu, kuid kõige parem lahendus ehk.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: AaClub
Seega mina soovitan värvimiseks "Hameraiti" (kirjapilti ei tea sry kui valesti kirjutasin) :D ainus viga, et see pole eriti odav lõbu, kuid kõige parem lahendus ehk.
Mina Hammeritet küll kusagile sihukesse kohta enam ei pane, kus bensiiniga tegu. See sinder lahustub benas.
Oma mootori pesin kenasti puhtaks, siis silikonieemaldiga veel korralikult üle. Pärast krunt ja vene aegne ML värv sinna peale. ML-i kuivamistemperatuur on antud 110kraadi. See peaks sinna sobima nagu ma arvan. Siiani on erinevad värvid ikka maha koorunud. Just kollektori ligidalt. Mujalt nagu norm.
Kuumakindlale värvile krunti alla ei panda. Aga ka kuumakindel värv kardab bensiini. Muidu seisab normilt peal. Värvisin oma tsikli mootori sellega ära. Enne lasin mootori liivapritsi alt läbi. Muidu ei seisa ükski värv alumiiniumi peal.
C
Vasta