
vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?
vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?
vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?
Mul siis selline probleem, et kui sõidan lahtise aknaga siis kipub vingu sisse ajama, kui aken kinni siis pika peale tuleb midagi. Sumpa sai uus tehtud ainult otse mootorist tulev jäi tegemata kuid auke ei paist olevat.
Äkki keegi oskaks aitada või endalgi sellist probleemi ette tulnud!

See ei lähe küll teemasse aga jagage oma kogemusi, kui palju lahtine karterituulutus vingu sisse ajada võib. mu 05-l on see turo lahti aga vingu pole ü“ldsegi tunda:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Tihendid lähevad ca 10kr ja tuhajuhe kunagi jagas neid väljalaske kollektoreid niisama kui ise järgi lähed, ta asub Türil. Räägi temaga.
NB! Endal sai kaa just see tihend vahetatud, ja lugu lõppes remondis, töö eest 500.- kuna üks kinnituspolt murdus ära ja üks oli varasemast ajast pooleks. Kõik need peavad terved olema! Enne lahti võtmist tuleks tegelikult poldid kuumaks ajada kuidagi. Mul oli selle kohta teema kaa paar kuud tagasi..
Kui sul see tihend kõvasti läbi laseb, siis korda tehes tuleb tunduvalt juurde kiirendust, tippkiirust ja mootori müra jääb tsipa vaiksemaks(enda kogemus:))
NB! Endal sai kaa just see tihend vahetatud, ja lugu lõppes remondis, töö eest 500.- kuna üks kinnituspolt murdus ära ja üks oli varasemast ajast pooleks. Kõik need peavad terved olema! Enne lahti võtmist tuleks tegelikult poldid kuumaks ajada kuidagi. Mul oli selle kohta teema kaa paar kuud tagasi..
Kui sul see tihend kõvasti läbi laseb, siis korda tehes tuleb tunduvalt juurde kiirendust, tippkiirust ja mootori müra jääb tsipa vaiksemaks(enda kogemus:))
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
point siis selles .et kui kuskilt veidikegi jääb välja ajama ,siis põletab see tihendi varsti läbi ja ega see ebatihedus sisselaske kollektoris head ei tee. Algul ei saa ehk arugi ja kui veel polte pidevalt ei pinguta ,siis hakkabki läbi ajama ,kuid kui panna silikooni ,siis esiteks on kindlam ,et peab kauem vastu sest silikuoonil on liimivad omadused ja pidama jääb isegi siis ,kui pärast järele ei pinguta aga kui pingutada ,siis on tulemus ikka väga hea . Mina panin enda mootoril silikooni kõikidesse kohdadesse va näitex klapikambri kaan ,sest seda ikkavahest vaja lahti võtta . Mootor on väga puhas ainult tolm tuleb peale .kuid ex igaüx ise teab ,kuidas ta teeb.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kollektori tihendile küll mingit silikoni vahele ei panda. Kui on keere ja silikoni vajaks tuleb kollektori pind üle freesida.
Kui asjad on õigete pingutusmomentidega kinni tõmmatud ei vaja nad ka ülepingutamist. See oleks ju absurdne kui sa mu juurde tuled kollektori tihendit vahetama ja ma su kahe nädala pärst tagasi kutsuks. "Ole hea mees ja tule sealt Tallinnast siia polte pingutama".
Kataloogides on plokikaane poltide pingutamiseks igatsugu vigureid välja mõeldud, kuidas pingutada. Siis saab asi ühe korraga tehtud. Rääkimata siis kollektorist.
Kui asjad on õigete pingutusmomentidega kinni tõmmatud ei vaja nad ka ülepingutamist. See oleks ju absurdne kui sa mu juurde tuled kollektori tihendit vahetama ja ma su kahe nädala pärst tagasi kutsuks. "Ole hea mees ja tule sealt Tallinnast siia polte pingutama".
Kataloogides on plokikaane poltide pingutamiseks igatsugu vigureid välja mõeldud, kuidas pingutada. Siis saab asi ühe korraga tehtud. Rääkimata siis kollektorist.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
kui freesimiseks läks ,siis oli juhus ,kus üks tuttav oli ostnud uued püksid oma 02 le aga mingi ime värgi pärast oli jäänud väike pilu kollektori ja pükste vahele alumises ääres nii ,et polnud näha ,kord ,kui sai karpat timmitud ,siis tundsin ,et ajab välja kuid asi ei tasunud jamamist poole aasta pärast seada autot enam ei eksiteerinud
nii siis hakkasin seda tihendit vahetama, mõtlesin siis et jätan vana väljalaske kollektori aga sel oli varasemast üks polt katki! Kas oleks mõtekam nüüd uus kollektor osta või üritada vanast polt välja puurida?Algselt postitas: moosmoosik
väljalaske kollektori ja plokikaane vahel tihend kahes osas. aga kui seda vahetad siis pead lahti keerama ka sisselaskekollektori sest mõlemal on ühine tihend.
kollektorit ennast pole vaja välja vahetada kui tal just mingit suurt auku sees ei ole. käib veel sinu "eluaja" !