vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?

vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?

Postitus Postitas Tõnu_P »

Mul siis selline probleem, et kui sõidan lahtise aknaga siis kipub vingu sisse ajama, kui aken kinni siis pika peale tuleb midagi. Sumpa sai uus tehtud ainult otse mootorist tulev jäi tegemata kuid auke ei paist olevat. :P Äkki keegi oskaks aitada või endalgi sellist probleemi ette tulnud!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas sul karterituulutus on õhupuhastisse viidud või ripakil?
C
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

õhupuhastisse on viidud karterituulutus aga ikka tuleb sisse!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

See ei lähe küll teemasse aga jagage oma kogemusi, kui palju lahtine karterituulutus vingu sisse ajada võib. mu 05-l on see turo lahti aga vingu pole ü“ldsegi tunda:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Unknow, kas sul see kummitihend on kapoti all olemas, mis on mootoriruumi ja salongiõhu avade (mitte kapoti peal) vahelise seina peal?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

see on ka täitsa olemas
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Ma soovitan, et lase keegi pukki gaasi andma ja ise topi kapoti all käsi ümber pükste ja väljalaske kollektori, kui mõni tihend läbi laseb, siis tunned. Ja soojal mootoril on püksid TULISED!
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

eks ma homme proovin ja annan teada siis:)
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

võimalik ka et käigukast kärsakat ajab, aga see kahtlane, et selline asi just lahtise aknaga mõjub:puzzled:
o
originaal
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas originaal »

äkki sul jah väljalaske kollektori või siis pükste vahelt tuleb seda vingu..
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

tuligi väljalaske kollektori ja pükste vahelt kuuma õhku välja. Mõte tuli et panna siis väljalaske kollektor ja püksid ka uued et siis sumpa otsast lõpuni uus. Püksid olemas aga palju see väljalaske kollektor võib maksta ja sinna juurde ka uued tihendid? Kas keegi teab palju see maksma võiks minna?
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Tihendid lähevad ca 10kr ja tuhajuhe kunagi jagas neid väljalaske kollektoreid niisama kui ise järgi lähed, ta asub Türil. Räägi temaga.
NB! Endal sai kaa just see tihend vahetatud, ja lugu lõppes remondis, töö eest 500.- kuna üks kinnituspolt murdus ära ja üks oli varasemast ajast pooleks. Kõik need peavad terved olema! Enne lahti võtmist tuleks tegelikult poldid kuumaks ajada kuidagi. Mul oli selle kohta teema kaa paar kuud tagasi..
Kui sul see tihend kõvasti läbi laseb, siis korda tehes tuleb tunduvalt juurde kiirendust, tippkiirust ja mootori müra jääb tsipa vaiksemaks(enda kogemus:))
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

jah nii ta ongi aga soovitaks veel mingit kuumakindalt silkooni vahele panna ,igale poole ,kuhu saad ja kus see midagi ei kahjusta .
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Ei saa nüüd aru miks panna sisse- ja väljalaske kollektori tihenditele silikooni vahele?:puzzled
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

point siis selles .et kui kuskilt veidikegi jääb välja ajama ,siis põletab see tihendi varsti läbi ja ega see ebatihedus sisselaske kollektoris head ei tee. Algul ei saa ehk arugi ja kui veel polte pidevalt ei pinguta ,siis hakkabki läbi ajama ,kuid kui panna silikooni ,siis esiteks on kindlam ,et peab kauem vastu sest silikuoonil on liimivad omadused ja pidama jääb isegi siis ,kui pärast järele ei pinguta aga kui pingutada ,siis on tulemus ikka väga hea . Mina panin enda mootoril silikooni kõikidesse kohdadesse va näitex klapikambri kaan ,sest seda ikkavahest vaja lahti võtta . Mootor on väga puhas ainult tolm tuleb peale .kuid ex igaüx ise teab ,kuidas ta teeb.
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Ei tea, mul ei tule sisse- ja väljalaske kollektoritest mingeid vedelikke läbi :puzzled
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kollektori tihendile küll mingit silikoni vahele ei panda. Kui on keere ja silikoni vajaks tuleb kollektori pind üle freesida.
Kui asjad on õigete pingutusmomentidega kinni tõmmatud ei vaja nad ka ülepingutamist. See oleks ju absurdne kui sa mu juurde tuled kollektori tihendit vahetama ja ma su kahe nädala pärst tagasi kutsuks. "Ole hea mees ja tule sealt Tallinnast siia polte pingutama".
Kataloogides on plokikaane poltide pingutamiseks igatsugu vigureid välja mõeldud, kuidas pingutada. Siis saab asi ühe korraga tehtud. Rääkimata siis kollektorist.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kui freesimiseks läks ,siis oli juhus ,kus üks tuttav oli ostnud uued püksid oma 02 le aga mingi ime värgi pärast oli jäänud väike pilu kollektori ja pükste vahele alumises ääres nii ,et polnud näha ,kord ,kui sai karpat timmitud ,siis tundsin ,et ajab välja kuid asi ei tasunud jamamist poole aasta pärast seada autot enam ei eksiteerinud
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kes ilmtingimata tahab kollektori ja pükstetihenditele mingit tihendust, et süda rahule jääks, siis määritakse tihendid kokku grafiitmäärdega(ikka mõistlikkuse piires) ning seejärel asi kokku ning poldid õige momendiga kinni jne...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

Algselt postitas: moosmoosik
väljalaske kollektori ja plokikaane vahel tihend kahes osas. aga kui seda vahetad siis pead lahti keerama ka sisselaskekollektori sest mõlemal on ühine tihend.
kollektorit ennast pole vaja välja vahetada kui tal just mingit suurt auku sees ei ole. käib veel sinu "eluaja" !
nii siis hakkasin seda tihendit vahetama, mõtlesin siis et jätan vana väljalaske kollektori aga sel oli varasemast üks polt katki! Kas oleks mõtekam nüüd uus kollektor osta või üritada vanast polt välja puurida?
Vasta