Niva Offroad mods

Niva Offroad mods

Kõik 4x4 seonduv
r
raitl
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Niva Offroad mods

Postitus Postitas raitl »

Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
s
sass1
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sass1 »

Kui huvi on võta õhtupoole ühendust .Kust kandi inimene oled võin enda oma näidata saad ehk mõne idee
r
raitl
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitl »

Järvamaa inimene olen, nii et sutsu kaugel...muidu vaataks hea meelega. Aga tekkis juba küsimus nende oksakaitse trosside osas. Nival kapott ju salongi poolt nii lai, et jääb ette. Või tehakse need trossid kiirelt eemaldatavad?
s
sass1
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sass1 »

Täpselt nii mul pandud nad kiirelt eemaldatavad muidu ei õnnestu kapotti avada jah.
r
rtuning
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rtuning »

Minu suslik asub Ardus Harju-Järvamaa piiril tahad tule ja vaata!:puzzled
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: raitl
Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
Alusta rektiivvarrastele ja silmadele tugevduste keevitamisest. Sama käib ka tagumise praleelvarda kohta.
Muidu juhtub nii:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage31.htm
ja selt edasi:

Selelks, et neist vabaneda ei pea üldse karmi offroadi tegema.

Edasi tuleb küljekarpide kaitsmine.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
r
raitl
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitl »

Oskab keegi öelda kuidas muuta Niva elektrisüsteemi veekindlamaks? Et saaks ka väiksemaid veekogusid läbida. Kogu info snorkeli kohta on ka teretulnud.
s
sass1
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sass1 »

Õhufilter tihedaks üks sisse tõmme kinni ja 50 pvc kanalisatsiooni toru aku juurest välja.Süütepool ja jagaja silikooniga katta.Küünla juhtmed voolikutesse.

Edu.
s
sass1
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sass1 »

Üks asi veeel kui vette minek siis pane elektriline jahutus ventikas ja läbi lüliti et saaks täielikult välja lülitada.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sai Täna Marcu Nivat lähemalt takseeritud ja tunub, et Nivale 2101 vedrupukside panek tuleb endalgi ettevõtta. Tulemus on muljetavaldav.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

Kui kavatsed ka veesees möllata sisi tuleks kindlasti ka salongist kõik matid ja heli islolatsion ära visata (sa ei jõua neid matte kuivatada nagunii ölähevad hallitama) Ise kavatsen kogu salongi seest haljaks hõõruda ja hammeritega üle värvida siis porimatid põhja ja kui salongi vesi tulebki siis hea hiljem puhastada
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

jutt käis ülemistest kummi puksidest mis käivad vedru ja kere vahele plekk taldriku alla. tulemust näed niva laupäevase väljasõidu piltidelt :) ehk auto on ca 5cm või enam kõrgem kui originaal puksidega.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: oxecot
No siis on see läbikäidud etapp. Aga ainult pukside allapanekust ei piisa ei ees ega taga.
Mida s amõtled selle all? Kas tekitab pikapeale mingeid probleeme?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: oxecot
Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.
No ratastele peaks koobastes tiba ruumi juurde tulema ning auto keskosa tõuseb ka maapinnast veidi rohkem lahti. Ka peaks paranema saabumis-ning lahkumisnurk.:rolleyes
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: oxecot
Tegelt on lisaks ülalmainitud ümberehitusele ka esimene ülemine leevenduskumm saetud poole lühemaks ning kuna edevuse pärast on all 10-se ET-ga (originaal on 58) 7x15" veljed, on ka esiratta koopa esiservad ära lõigatud.
Kus Eesti nurgas sa pesitsed? Äkki tuled end msinat mõne Niva ürituele ka näitama?

Sellise vejlje puhul muidugi. Mis kumm sul all on? Mõni pilt äkki siia?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.
Mina jälle leian, et kui oled kõhuli mudas on ikka mingi eelis kui sul kogu auto põhi ei toetu maapinnale vaid toetub ainult tagasild. Samuti on kõrgem kere kasuks veetakistuste läbimisel. Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?
Vaata auto tagosa ja saad aru millest jutt käib.

Pilt

See pikk paraleelvarras hakkab silda liigutama ilmselt.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
m
marcu
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marcu »

jah visuaalsel vaatluselselguski sama tõsiasi, peab tegema varda regullitavaks.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Landy
Alusta reaktiivvarrastele ja silmadele tugevduste keevitamisest. Sama käib ka tagumise paralleelvarda kohta.
Edasi tuleb küljekarpide kaitsmine.
Kas äkki viitsid nendest tugevdatud varrastest pilti teha ja lühidalt seletada, kuidas neid karpe kaitstakse?
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: MossOpel
Kas äkki viitsid nendest tugevdatud varrastest pilti teha ja lühidalt seletada, kuidas neid karpe kaitstakse?
Marcu-l on neist tugevdustest pildid tehtud (Tõsi, mitte minu vaid Aadu masina pealt).
Äkki Marcu paneb need Neti üles?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Vasta