Niva Offroad mods
Niva Offroad mods
Niva Offroad mods
Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Alusta rektiivvarrastele ja silmadele tugevduste keevitamisest. Sama käib ka tagumise praleelvarda kohta.Algselt postitas: raitl
Ühesõnaga millest peaks alustama ja mida teha, kuidas teha Nivast offroad masin. Mitte päris ulmeline tank, vaid lihtsalt auto millega metsas käia. Alustan vast oksakaitse trossidest, kuna täna jäi üks kojamees metsa.
Muidu juhtub nii:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage31.htm
ja selt edasi:
Selelks, et neist vabaneda ei pea üldse karmi offroadi tegema.
Edasi tuleb küljekarpide kaitsmine.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Sai Täna Marcu Nivat lähemalt takseeritud ja tunub, et Nivale 2101 vedrupukside panek tuleb endalgi ettevõtta. Tulemus on muljetavaldav.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kui kavatsed ka veesees möllata sisi tuleks kindlasti ka salongist kõik matid ja heli islolatsion ära visata (sa ei jõua neid matte kuivatada nagunii ölähevad hallitama) Ise kavatsen kogu salongi seest haljaks hõõruda ja hammeritega üle värvida siis porimatid põhja ja kui salongi vesi tulebki siis hea hiljem puhastada
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Mida s amõtled selle all? Kas tekitab pikapeale mingeid probleeme?Algselt postitas: oxecot
No siis on see läbikäidud etapp. Aga ainult pukside allapanekust ei piisa ei ees ega taga.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
No ratastele peaks koobastes tiba ruumi juurde tulema ning auto keskosa tõuseb ka maapinnast veidi rohkem lahti. Ka peaks paranema saabumis-ning lahkumisnurk.Algselt postitas: oxecot
Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.

Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kus Eesti nurgas sa pesitsed? Äkki tuled end msinat mõne Niva ürituele ka näitama?Algselt postitas: oxecot
Tegelt on lisaks ülalmainitud ümberehitusele ka esimene ülemine leevenduskumm saetud poole lühemaks ning kuna edevuse pärast on all 10-se ET-ga (originaal on 58) 7x15" veljed, on ka esiratta koopa esiservad ära lõigatud.
Sellise vejlje puhul muidugi. Mis kumm sul all on? Mõni pilt äkki siia?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Mina jälle leian, et kui oled kõhuli mudas on ikka mingi eelis kui sul kogu auto põhi ei toetu maapinnale vaid toetub ainult tagasild. Samuti on kõrgem kere kasuks veetakistuste läbimisel. Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?Kere tõstmine annab peamiselt visuaalse efekti, kliirents kasvab vaid ees.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Vaata auto tagosa ja saad aru millest jutt käib.Palun selgita ka kuhu poole see tagasild liigub tänu puksidele kas sõidusuuna suhtes taha poole?

See pikk paraleelvarras hakkab silda liigutama ilmselt.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Marcu-l on neist tugevdustest pildid tehtud (Tõsi, mitte minu vaid Aadu masina pealt).Algselt postitas: MossOpel
Kas äkki viitsid nendest tugevdatud varrastest pilti teha ja lühidalt seletada, kuidas neid karpe kaitstakse?
Äkki Marcu paneb need Neti üles?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/