Plõksuv mootor

Plõksuv mootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Plõksuv mootor

Postitus Postitas Allar21 »

Mis värk on kui auto mootor teeb häält nagu keegi peksaks rauda. Ise arvan et viga on klappides aga pole kindel.:wow
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ammu ammu on olnud juttu ,et hääl nagu peksaks rauda ei ütle midagi. Ikkagi on minu meelest raua peksmise hääl nagu sepikojas selline metallne kõla ja umbes sekundise vahega . Mootor kohta ütleks nii,et kõigepealt kirjelda ,mis taktis see tampimine on siis võiksid kirjeldada ,kust heli rohkem tuleb ja kas see muutub ,kui pöördeid lisad . Mootoris on eelkõige tähendatud klõbinaid Ja kuna väntvõll teeb 2 pööret ühe nukvõlli pöörde kohta ,siis on suhteliselt lihtne kindlaks teha ,kas on midagi klappide või nukvõlliga või hoopis näiteks kepsu saaledes. On olnud juhus ,kus võtsin lahti mootori ,kus 3 silindri kolb oli vastu ploki kaant peksnud. kõik jupid terved ,kuid kolvil ,kui ka kaanel oli ilus hele jälg peal. see heli oli näiteks rohkem nagu kolin. Nii ,et ma ei tea kas salvestus aitaks midagi aga see peksmine ei ütle tegelikult midagi
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Kolin on vali ja kui pöördeid lisada siis muutub klõbin kiiremaks. Muidu sõita saab aga see kolin tuleks ka ikka ära likvideerida.
o
originaal
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas originaal »

mis mootor sul on? mul oli selline asi kui mootori kett oli lõdva..pingutasin ära ja klõbin läinud..
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Niaaa kett aga võibolla klapid kaa ,kui neid reguleeritud pole igastahes on vaja 0.15 lehtkaliibrit siis tuleb panna nukvõlli märk kohakuti nukvõlli raamiga ning võiks vaadata kah ,kas väntvõlli rihmaratta märk langeb kokku kõige pikema kriipsuga mootori otsas. selles asendis reguleerida ,kui keti poolt lugeda ,siis 6 ja 8 nukk. Siis tuleks keerata väntvõlli pool pööret või kohe nukvõlli võlli veerand pööret siis reguleerida 4 ja 7 nukk . Peale seda tuleks keerata jälle pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli siis reguleerida nukk 1 ja 3 peale seda keerata jälle kas pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli ja reguleerida nukid 2 ja 5. NB !!! kaliiber peab liikuma nookuri ja nuki vahel nõrga takistusega , mitte nii suurega ,et kaliiber paindub seal vahel ära ega nii väikesega ,et ei tunnegi ,et miski kaliibrit takistaks peab olema närk takistus.Ja kui ikka klõbiseb ,siis ei tohiks pilu ka väikseks reguleerida ,sest parem klõbisegu ,kui klapid ära põlevad.
t
tamps19
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamps19 »

kepsu või raam saalede kulumise tõttu võib ka mootor sellist häält teha endal on selline juhus olnud.
t
tamps19
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamps19 »

ei mul oli algul vaiksem kolin ja ümbes 3000 pöörde pealt tuli sisse hiljem juba 2000 siis võtsin mootori laiali ja saatsin vända lihvimisse. kolin ei olnud sugugi kõva, hääl oli täpselt selline nagu klapp käiks vastu kolbi. muidugi oli see mu toyotal aga ei tohiks erineda eriti lada mootorist
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

mul käis vist kett vastu blokikaant sest kui ma kaane pealt maha võtsin oli alt kulunud. Ma panin uue tihendi aga mootor ikka käima ei lähe. Teeb aint mingi klõbsu ja kõik.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Kõlab kahtlaselt ketileevendi(vaibutustald) purunemise moodi. Remont on lihtne, talla poldid lahti ja tald vaheta ära, kui mõni tükk alla kukub pole ka hullu. Keera küünlad maha ja lase mootorit vändaga käsitsi ringi veendumaks et midagi hammasrataste vahele pole kukkunud. Kui karterisse kukub pole hullu, järgmise kapremondi käigus võtad välja (mul oli vahepeal karteris 2 seibi ja polt).
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

klõpsu ,ega jutt starterist ei käi ?kas mootorit ikka ringi veab
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

starter ei jaksa mootorit ringi vedada.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

noo võta proovi vändaga
,kui ikka mootorit ringi ei vea ,või on väga raske ,siis ära hakka venitamagi
midagi ehk ketivahele kukkunud ,või kett ei ole korralikult peal. võib olla viga ka selles ,et midagi jäi kaane vahele ,või oled midagi klappidega teinud ,et nad nii välja tulevad. Kui ringi käib ,võid lasta käima vedada, mul oli kah nii ,et saaled said väga kõvasti kinni ja starter üle poole pöörde vedada ei jõudnud nii ,et esimest korda käima panemiseks tuli käima vedada. Sul ma arvan ,et asi ikkagi milleski muus
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Ma arvan et viga on saaledes. Lähipäevadel võtan mootori lahti ju siis näeb mis seal toimub.
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Vändaga igatahes mootorit ringi ajada ei saa.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui 011 mootor siis võib klapp vastu kolbi olla!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Mul on jah 011 mootor. Selles võib kyll viga olla. Aga kas siis oleks mootor nii kinni. Ega ma ka ei tea. Ma pole nednde asjade koha pealt päris tark.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kui sa saalesid lahti ei kakkunud ,siis vaevalt ,et nendes viga on ,kuid mul üks sõber oli kepsu valepidi sisse pannud ,siis ei käinud kah vänt ringi vahetas tagasi ja asi korras
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

sixidel pidi see tüüpiline viga olema et saaled läbi lähevad. Vist...:yllatunud
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: Allar21
sixidel pidi see tüüpiline viga olema et saaled läbi lähevad. Vist...:yllatunud
Kust sa sellist juttu kuulsid???
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ja kui saale läbi on ,siis peaks vänt just eriti kergelt ringi käima nii ,et kui sa saalesid ei käppinud ,siis ära neid käpi kah enne ,kui mootor käib ,siis vaata õlirõhku ja mootori tööd ning alles siis saaled vahetusse, kui vajadus peaks tulema. Antud juhul ma saalede probleemi kyll ei usu (ehk räägid ,mida sa mootoriga veel teinud oled ja mis tal veel viga olnud)
Vasta