
Plõksuv mootor
Plõksuv mootor
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Plõksuv mootor
Mis värk on kui auto mootor teeb häält nagu keegi peksaks rauda. Ise arvan et viga on klappides aga pole kindel.

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ammu ammu on olnud juttu ,et hääl nagu peksaks rauda ei ütle midagi. Ikkagi on minu meelest raua peksmise hääl nagu sepikojas selline metallne kõla ja umbes sekundise vahega . Mootor kohta ütleks nii,et kõigepealt kirjelda ,mis taktis see tampimine on siis võiksid kirjeldada ,kust heli rohkem tuleb ja kas see muutub ,kui pöördeid lisad . Mootoris on eelkõige tähendatud klõbinaid Ja kuna väntvõll teeb 2 pööret ühe nukvõlli pöörde kohta ,siis on suhteliselt lihtne kindlaks teha ,kas on midagi klappide või nukvõlliga või hoopis näiteks kepsu saaledes. On olnud juhus ,kus võtsin lahti mootori ,kus 3 silindri kolb oli vastu ploki kaant peksnud. kõik jupid terved ,kuid kolvil ,kui ka kaanel oli ilus hele jälg peal. see heli oli näiteks rohkem nagu kolin. Nii ,et ma ei tea kas salvestus aitaks midagi aga see peksmine ei ütle tegelikult midagi
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Niaaa kett aga võibolla klapid kaa ,kui neid reguleeritud pole igastahes on vaja 0.15 lehtkaliibrit siis tuleb panna nukvõlli märk kohakuti nukvõlli raamiga ning võiks vaadata kah ,kas väntvõlli rihmaratta märk langeb kokku kõige pikema kriipsuga mootori otsas. selles asendis reguleerida ,kui keti poolt lugeda ,siis 6 ja 8 nukk. Siis tuleks keerata väntvõlli pool pööret või kohe nukvõlli võlli veerand pööret siis reguleerida 4 ja 7 nukk . Peale seda tuleks keerata jälle pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli siis reguleerida nukk 1 ja 3 peale seda keerata jälle kas pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli ja reguleerida nukid 2 ja 5. NB !!! kaliiber peab liikuma nookuri ja nuki vahel nõrga takistusega , mitte nii suurega ,et kaliiber paindub seal vahel ära ega nii väikesega ,et ei tunnegi ,et miski kaliibrit takistaks peab olema närk takistus.Ja kui ikka klõbiseb ,siis ei tohiks pilu ka väikseks reguleerida ,sest parem klõbisegu ,kui klapid ära põlevad.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Kõlab kahtlaselt ketileevendi(vaibutustald) purunemise moodi. Remont on lihtne, talla poldid lahti ja tald vaheta ära, kui mõni tükk alla kukub pole ka hullu. Keera küünlad maha ja lase mootorit vändaga käsitsi ringi veendumaks et midagi hammasrataste vahele pole kukkunud. Kui karterisse kukub pole hullu, järgmise kapremondi käigus võtad välja (mul oli vahepeal karteris 2 seibi ja polt).
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
noo võta proovi vändaga
,kui ikka mootorit ringi ei vea ,või on väga raske ,siis ära hakka venitamagi
midagi ehk ketivahele kukkunud ,või kett ei ole korralikult peal. võib olla viga ka selles ,et midagi jäi kaane vahele ,või oled midagi klappidega teinud ,et nad nii välja tulevad. Kui ringi käib ,võid lasta käima vedada, mul oli kah nii ,et saaled said väga kõvasti kinni ja starter üle poole pöörde vedada ei jõudnud nii ,et esimest korda käima panemiseks tuli käima vedada. Sul ma arvan ,et asi ikkagi milleski muus
,kui ikka mootorit ringi ei vea ,või on väga raske ,siis ära hakka venitamagi
midagi ehk ketivahele kukkunud ,või kett ei ole korralikult peal. võib olla viga ka selles ,et midagi jäi kaane vahele ,või oled midagi klappidega teinud ,et nad nii välja tulevad. Kui ringi käib ,võid lasta käima vedada, mul oli kah nii ,et saaled said väga kõvasti kinni ja starter üle poole pöörde vedada ei jõudnud nii ,et esimest korda käima panemiseks tuli käima vedada. Sul ma arvan ,et asi ikkagi milleski muus
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ja kui saale läbi on ,siis peaks vänt just eriti kergelt ringi käima nii ,et kui sa saalesid ei käppinud ,siis ära neid käpi kah enne ,kui mootor käib ,siis vaata õlirõhku ja mootori tööd ning alles siis saaled vahetusse, kui vajadus peaks tulema. Antud juhul ma saalede probleemi kyll ei usu (ehk räägid ,mida sa mootoriga veel teinud oled ja mis tal veel viga olnud)