Parim lada kere
Parim lada kere
Parim lada kere
Ehk siis kui tahad panna ladale V6 , mingid muud sillad mis kannatavad rohkem Hj, turvapuur ja gaasi amordid. Milline lada kere on kõige vastu võetavam nendele modifikatsioonidele?
Ja tahaks põhendust ka mix sinu arust nii on!
Ja tahaks põhendust ka mix sinu arust nii on!
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Kõige lihtsam on ringi ehitada 01 kere. Aga kuna ei ole olemas enam ideaalses korras 01 keresid siis on lihtsam ise kogu kere tykkidest keevitada. Sest tugevdusi tehes pead nagunii auto molekulideks lammutama ja siis jääb topelt töö ära lammutamise näol. Soovitan sul 100% enne tegutsemist kellegiga konsulteerida kes rallikaid ehitanud ma pean silmas just originaal vfts-se teinuid inimest mitte rallikrossi masinaid teind meest sest neil vahe suur.
Hmm mix just 01 kere mix mitte 05, ja o5-le leiaks korraliku kere ka. 05 viie kere ei ole liiga raske ka, ja seda kasutatakse rallikateks päris palju, ju sell on siis vastupidav kere. Ja V6 ei tohiks ka ju suur probleem olla kuna V6 mootor on pea aegu sama pikk kui, rida 4, mootor. Laiuse kohapealt annab vist soovida. Turvapuuri ja sildadega on ka mingit nikerdamist, tuleb teised kinnitused teha. Aga praktiliselt on see vist teostatav.
või on see liiga palju tahetud?
Palju umbes sihuke asi maksma lääb mingi 40-50 kilo ?

Palju umbes sihuke asi maksma lääb mingi 40-50 kilo ?
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
No mõtle natuke...kui ise teed, siis kindlasti tunduvalt odavam tuleb(igasugu töörahad ja muud tööjõu kulutused jäävad olemata)...aga põhimõtteliselt on tegemist ikkagi jalgratta leiutamisega, nii et mina pakuks ca. 100 Kilo ringis olevat summat...Algselt postitas: gimme
Palju umbes sihuke asi maksma lääb mingi 40-50 kilo ?
Ei usu
Ei usu et tuleb 100 kilo ringis.
Mootor ca. 10 kilo. Sisustuse peale eriti kulutusi ei lähe sest kõik üleliigne eemaldatakse, tagu uksed keevitatakse kinni. Korviste+puur ca. 7 kilo. Teised sillad+gaasi amordid ca. 20 kilo. Ja veel nipet näpet 40 kilo kukub ära. Keretööd ja teave kuidas asju teha, käib tutvuste kaudu soodsamalt. 


- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Et liialt illusioonidesse ei laskuks pane rahulikult oma arvestustele mingi 20% otsa. Masina ehituse käigus tuleb ette igasugu ootamatusi. Ei ole see aretamine nii lihtne midagi kui esmapilgul tundub.
Kui raha pärast üle jääb on rõõm suur. Kui aga puudu tuleb jääb projekti alla pandud raha seisma.
Kui raha pärast üle jääb on rõõm suur. Kui aga puudu tuleb jääb projekti alla pandud raha seisma.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mis kuradi teised sillad sa alla paned??? sillad tehakse ümber, tugevdatakse, muudetakse roolikarpi, pannakse teine differ, ja amordid... kogu lugu...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
gimme müts maha su ees kui saad sellise raha eest asja teostatud.
Tekkis väike küsimus MIS OTSTARBEKS ehitad, kui tahad tänavale siis on vaja väga mahukat kirjaliku pläma koos joonistega, et masinale tyybikinnitust saada. Siis läheb see kõik suurte tarkade ark meeste koosolekule ja läbivaatlusele kus otsustatakse kas kõik vastab ikke normidele. Kui ehitad lihtsalt põllul lõhkumiseks siis tekkib tõsine küsimus su tervislikus seisus mix sellist raha kulutada ???
PS alati arvesta ehitusse maksumuse sisse ka oma töö hind (mis tihtipeale on päris suur summa, isegi hindamatu)
Soovitan soojalt konsulteerida Mati Leivategijaga tal sel teemal palju kogemusi !
Tekkis väike küsimus MIS OTSTARBEKS ehitad, kui tahad tänavale siis on vaja väga mahukat kirjaliku pläma koos joonistega, et masinale tyybikinnitust saada. Siis läheb see kõik suurte tarkade ark meeste koosolekule ja läbivaatlusele kus otsustatakse kas kõik vastab ikke normidele. Kui ehitad lihtsalt põllul lõhkumiseks siis tekkib tõsine küsimus su tervislikus seisus mix sellist raha kulutada ???
PS alati arvesta ehitusse maksumuse sisse ka oma töö hind (mis tihtipeale on päris suur summa, isegi hindamatu)
Soovitan soojalt konsulteerida Mati Leivategijaga tal sel teemal palju kogemusi !
Heh
ma pole öeldnud et ma midagi sihukest tegema hakkan! Ma lissalt arutan kas tasub ära sihuke asi. Ja kui ma jõuan järeldusele et ei tasu ära siis ma seda ka ei tee. Kirjalik pläma ja ark on üks asi, ega midagi ei kuku niisama sülle ja vaeva näha on vaja
Mulle meeldib autosid nokkida, aga miks mitte teha midagi korralikku. Siin samas, kus ma elan, üle tee on kardirada ja rallirada 



Noo kuule
Kust ma mudu teada saan saan millist keret üldse kasutada, sa soovitad mul osta kere ilma eeltööta ja uurimiseta-lambist ja siis hakkata alles mõtlema mida sellega edasi teha.
Kas siin võib teemat alustada ainult siis kui sul mingi lada olemas on? Eesmärk on üldse asi selgeks teha! Ja üldiselt ei saanud ma siit mingit head vastust. Hea vastus oleks olnud selline näitex: 2105, sest sellel on kõige kergem kere, ning kuna sellel on veel päris uudne väljalaskeaasta siis, on ka keresid mis on vähe amortiseerunud. Ei tea kas sellele annab V6 vahele ehitada kindlasti tuleks uued kinnitused mootorile teha, sõber mul pani ka uued "mida iganes" sillad alla, ja sport vedrustusele oleks oleks kindlasti vaja "neid ja neid" tugevdusi, ning kerele oleks kindlasti vaja "neid ja neid" tugevdusi, arvatavasti tuleks "see ja see" ümber teha..............................jne vot selline oleks olnud hea vastus. Aga siin on umbes: Loll oled ve
ära üritagi. Ex ma ise vaatan palju ma oma autosse raha ja aega tahan matta, Aga aitähh soovituste eest enivejj!


Hmm siit tahtsin ma ainult niipalju teada et millised eelised millisel kerel on, sest teatavasti on see ladaklubi foorum ja siinsed vennad teavad arvatavasti ladat peast ja peaksid oskama öelda. Edasine ehitamine käib teistmoodi-Rääkida saab kohalike autolukkseppadega, ning siin samas on ka Villu Club, ja neid tutvusi on siin kõigil. Nõus et seaduslikuks muutmisega on üks paras jama, aga kui kõik on proportsioonis (Mootori võimsus, pidurite vastupidavus, kere turvalisus) siis peaks selle praktiliselt ära teha saama. Aga see et seal oma 100 000 raha läheb see on küll natuke üleliia, ei tahaks hästi uskuda.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Igaljuhul läheb see masin "omaloomingu" mitte "ümberehituse" alla. Ekspertiisid ja muu säärane on kulukas. Selle kohapealt võid konsulteerida M.Leivategijaga kuna tal on see etapp läbitud mitmeid kordi. Väga tõenäoliselt kaalub V6 rohkem kui R4 ja rikub kaalujaotuse ära mis pole hea ei kardirajal ega rallirajal. Kiirendusvõistlusel sellisega läbi vist eriti ei löö.
Aga ikkagi Su enda raha ja vaev. Anyway oleks asi igapäevasõidukina päris mõnus ja omapärane.
Aga ikkagi Su enda raha ja vaev. Anyway oleks asi igapäevasõidukina päris mõnus ja omapärane.
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
05 või 07 kere on kõige parem (minu arvates), sest nina osa on pikem ning v6 mahutamine ei tohiks olla probleem. tagasillaks soovitaksin panna volvo ketaspiduritega silla( natu vaja ümber teha kinnitused ja on 5 tikkuga aga see eest on pooltelg poole jämedam ja differ vastupidavam). endal on plaanis teha 05 v6 ford scorpio 2,9l mootoriga auto( võimalik et koos turboga). kui tahad võime teemasid vahetada ja arutada mis oleks parim lahedus(saada siis u2u)
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jälle see fordi v6 tulnud teemaks.. krt jätke juba.
sellise investeeringuga pole olemas paremat ning halvemat kere.
ehita omale meeldivast autost - ja ilma fordi v6 mootorita..
mõne japsi mootor kaalub fordi omast poole vähem
ning kilovatte jälle rohkem..
golf gti, bmw r4, audi 1,8T/2,0/v6 seeria, nissani 2l seeria, lancia, alfa, opel.
kui juba ehitama hakata siis ehk juba audi r5 turbo peale mõelda - mootor tuua esisillast kõvasti salongipoole - salongi jälle tahapoole - kerge vaevaga 300+hp
loomulikult mootor läheb juba mõnusa kopika maksma...
[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
sellise investeeringuga pole olemas paremat ning halvemat kere.
ehita omale meeldivast autost - ja ilma fordi v6 mootorita..
mõne japsi mootor kaalub fordi omast poole vähem

golf gti, bmw r4, audi 1,8T/2,0/v6 seeria, nissani 2l seeria, lancia, alfa, opel.
kui juba ehitama hakata siis ehk juba audi r5 turbo peale mõelda - mootor tuua esisillast kõvasti salongipoole - salongi jälle tahapoole - kerge vaevaga 300+hp
loomulikult mootor läheb juba mõnusa kopika maksma...
[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Sorri, aga miks tõsta üles üle 3 aasta vana teemat?Algselt postitas: JX
05 või 07 kere on kõige parem (minu arvates), sest nina osa on pikem ning v6 mahutamine ei tohiks olla probleem. tagasillaks soovitaksin panna volvo ketaspiduritega silla( natu vaja ümber teha kinnitused ja on 5 tikkuga aga see eest on pooltelg poole jämedam ja differ vastupidavam). endal on plaanis teha 05 v6 ford scorpio 2,9l mootoriga auto( võimalik et koos turboga). kui tahad võime teemasid vahetada ja arutada mis oleks parim lahedus(saada siis u2u)
Eriti veel siis kui seda kasutajat, kes teema algatas, ei eksisteeri..
Lower your standards and you'll never be disappointed!