Parim lada kere

Parim lada kere

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Parim lada kere

Postitus Postitas gimme »

Ehk siis kui tahad panna ladale V6 , mingid muud sillad mis kannatavad rohkem Hj, turvapuur ja gaasi amordid. Milline lada kere on kõige vastu võetavam nendele modifikatsioonidele?
Ja tahaks põhendust ka mix sinu arust nii on!
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

Kõige lihtsam on ringi ehitada 01 kere. Aga kuna ei ole olemas enam ideaalses korras 01 keresid siis on lihtsam ise kogu kere tykkidest keevitada. Sest tugevdusi tehes pead nagunii auto molekulideks lammutama ja siis jääb topelt töö ära lammutamise näol. Soovitan sul 100% enne tegutsemist kellegiga konsulteerida kes rallikaid ehitanud ma pean silmas just originaal vfts-se teinuid inimest mitte rallikrossi masinaid teind meest sest neil vahe suur.
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gimme »

Hmm mix just 01 kere mix mitte 05, ja o5-le leiaks korraliku kere ka. 05 viie kere ei ole liiga raske ka, ja seda kasutatakse rallikateks päris palju, ju sell on siis vastupidav kere. Ja V6 ei tohiks ka ju suur probleem olla kuna V6 mootor on pea aegu sama pikk kui, rida 4, mootor. Laiuse kohapealt annab vist soovida. Turvapuuri ja sildadega on ka mingit nikerdamist, tuleb teised kinnitused teha. Aga praktiliselt on see vist teostatav. :wow või on see liiga palju tahetud?
Palju umbes sihuke asi maksma lääb mingi 40-50 kilo ?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: gimme
Palju umbes sihuke asi maksma lääb mingi 40-50 kilo ?
No mõtle natuke...kui ise teed, siis kindlasti tunduvalt odavam tuleb(igasugu töörahad ja muud tööjõu kulutused jäävad olemata)...aga põhimõtteliselt on tegemist ikkagi jalgratta leiutamisega, nii et mina pakuks ca. 100 Kilo ringis olevat summat...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Ei usu

Postitus Postitas gimme »

Ei usu et tuleb 100 kilo ringis. :o Mootor ca. 10 kilo. Sisustuse peale eriti kulutusi ei lähe sest kõik üleliigne eemaldatakse, tagu uksed keevitatakse kinni. Korviste+puur ca. 7 kilo. Teised sillad+gaasi amordid ca. 20 kilo. Ja veel nipet näpet 40 kilo kukub ära. Keretööd ja teave kuidas asju teha, käib tutvuste kaudu soodsamalt. :lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Et liialt illusioonidesse ei laskuks pane rahulikult oma arvestustele mingi 20% otsa. Masina ehituse käigus tuleb ette igasugu ootamatusi. Ei ole see aretamine nii lihtne midagi kui esmapilgul tundub.
Kui raha pärast üle jääb on rõõm suur. Kui aga puudu tuleb jääb projekti alla pandud raha seisma.
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

mis kuradi teised sillad sa alla paned??? sillad tehakse ümber, tugevdatakse, muudetakse roolikarpi, pannakse teine differ, ja amordid... kogu lugu...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
a
AaClub
Foorumi kasutaja
Postitusi: 189
Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
Asukoht: Tallinn Liiva
Kontakt:

Postitus Postitas AaClub »

gimme müts maha su ees kui saad sellise raha eest asja teostatud.
Tekkis väike küsimus MIS OTSTARBEKS ehitad, kui tahad tänavale siis on vaja väga mahukat kirjaliku pläma koos joonistega, et masinale tyybikinnitust saada. Siis läheb see kõik suurte tarkade ark meeste koosolekule ja läbivaatlusele kus otsustatakse kas kõik vastab ikke normidele. Kui ehitad lihtsalt põllul lõhkumiseks siis tekkib tõsine küsimus su tervislikus seisus mix sellist raha kulutada ???
PS alati arvesta ehitusse maksumuse sisse ka oma töö hind (mis tihtipeale on päris suur summa, isegi hindamatu)
Soovitan soojalt konsulteerida Mati Leivategijaga tal sel teemal palju kogemusi !:cool:
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gimme »

Heh :lol ma pole öeldnud et ma midagi sihukest tegema hakkan! Ma lissalt arutan kas tasub ära sihuke asi. Ja kui ma jõuan järeldusele et ei tasu ära siis ma seda ka ei tee. Kirjalik pläma ja ark on üks asi, ega midagi ei kuku niisama sülle ja vaeva näha on vaja :cool: Mulle meeldib autosid nokkida, aga miks mitte teha midagi korralikku. Siin samas, kus ma elan, üle tee on kardirada ja rallirada :)
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Noo kuule

Postitus Postitas gimme »

Kust ma mudu teada saan saan millist keret üldse kasutada, sa soovitad mul osta kere ilma eeltööta ja uurimiseta-lambist ja siis hakkata alles mõtlema mida sellega edasi teha. :( Kas siin võib teemat alustada ainult siis kui sul mingi lada olemas on? Eesmärk on üldse asi selgeks teha! Ja üldiselt ei saanud ma siit mingit head vastust. Hea vastus oleks olnud selline näitex: 2105, sest sellel on kõige kergem kere, ning kuna sellel on veel päris uudne väljalaskeaasta siis, on ka keresid mis on vähe amortiseerunud. Ei tea kas sellele annab V6 vahele ehitada kindlasti tuleks uued kinnitused mootorile teha, sõber mul pani ka uued "mida iganes" sillad alla, ja sport vedrustusele oleks oleks kindlasti vaja "neid ja neid" tugevdusi, ning kerele oleks kindlasti vaja "neid ja neid" tugevdusi, arvatavasti tuleks "see ja see" ümber teha..............................jne vot selline oleks olnud hea vastus. Aga siin on umbes: Loll oled ve :o ära üritagi. Ex ma ise vaatan palju ma oma autosse raha ja aega tahan matta, Aga aitähh soovituste eest enivejj!
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gimme »

Hmm siit tahtsin ma ainult niipalju teada et millised eelised millisel kerel on, sest teatavasti on see ladaklubi foorum ja siinsed vennad teavad arvatavasti ladat peast ja peaksid oskama öelda. Edasine ehitamine käib teistmoodi-Rääkida saab kohalike autolukkseppadega, ning siin samas on ka Villu Club, ja neid tutvusi on siin kõigil. Nõus et seaduslikuks muutmisega on üks paras jama, aga kui kõik on proportsioonis (Mootori võimsus, pidurite vastupidavus, kere turvalisus) siis peaks selle praktiliselt ära teha saama. Aga see et seal oma 100 000 raha läheb see on küll natuke üleliia, ei tahaks hästi uskuda.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Igaljuhul läheb see masin "omaloomingu" mitte "ümberehituse" alla. Ekspertiisid ja muu säärane on kulukas. Selle kohapealt võid konsulteerida M.Leivategijaga kuna tal on see etapp läbitud mitmeid kordi. Väga tõenäoliselt kaalub V6 rohkem kui R4 ja rikub kaalujaotuse ära mis pole hea ei kardirajal ega rallirajal. Kiirendusvõistlusel sellisega läbi vist eriti ei löö.
Aga ikkagi Su enda raha ja vaev. Anyway oleks asi igapäevasõidukina päris mõnus ja omapärane.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Algselt postitas: gimme
Hea vastus oleks olnud selline näitex: 2105, sest sellel on kõige kergem kere,
kui päris aus olla siis 01 kere on veel kergem
ostsid siis sõida
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

05 või 07 kere on kõige parem (minu arvates), sest nina osa on pikem ning v6 mahutamine ei tohiks olla probleem. tagasillaks soovitaksin panna volvo ketaspiduritega silla( natu vaja ümber teha kinnitused ja on 5 tikkuga aga see eest on pooltelg poole jämedam ja differ vastupidavam). endal on plaanis teha 05 v6 ford scorpio 2,9l mootoriga auto( võimalik et koos turboga). kui tahad võime teemasid vahetada ja arutada mis oleks parim lahedus(saada siis u2u)
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jälle see fordi v6 tulnud teemaks.. krt jätke juba.

sellise investeeringuga pole olemas paremat ning halvemat kere.
ehita omale meeldivast autost - ja ilma fordi v6 mootorita..
mõne japsi mootor kaalub fordi omast poole vähem :D ning kilovatte jälle rohkem..
golf gti, bmw r4, audi 1,8T/2,0/v6 seeria, nissani 2l seeria, lancia, alfa, opel.

kui juba ehitama hakata siis ehk juba audi r5 turbo peale mõelda - mootor tuua esisillast kõvasti salongipoole - salongi jälle tahapoole - kerge vaevaga 300+hp
loomulikult mootor läheb juba mõnusa kopika maksma...

[Muudetud: 3-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

Algselt postitas: gimme
Aga see et seal oma 100 000 raha läheb see on küll natuke üleliia, ei tahaks hästi uskuda.

Aga tegele autode ümberehitusega paar aastat ja siis see number tundub juba väike, see on kõigest jupiraha, ja sedagi kui tegemist "low budget" projektiga.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: JX
05 või 07 kere on kõige parem (minu arvates), sest nina osa on pikem ning v6 mahutamine ei tohiks olla probleem. tagasillaks soovitaksin panna volvo ketaspiduritega silla( natu vaja ümber teha kinnitused ja on 5 tikkuga aga see eest on pooltelg poole jämedam ja differ vastupidavam). endal on plaanis teha 05 v6 ford scorpio 2,9l mootoriga auto( võimalik et koos turboga). kui tahad võime teemasid vahetada ja arutada mis oleks parim lahedus(saada siis u2u)
Sorri, aga miks tõsta üles üle 3 aasta vana teemat?
Eriti veel siis kui seda kasutajat, kes teema algatas, ei eksisteeri..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta