miks sumpsis paugub?
miks sumpsis paugub?
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
miks sumpsis paugub?
kas olete tähele pannud kuidas wrc masinad pauguvad,kui mootoriga pidurdada.mul hakkas tegema midagi analoogset,kuigi mitte nii intensiivselt.kas seal toimub mingi järelpõlemine?
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
-
jjackal
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 20 Sept 2003 13:06
- Asukoht: Tln
- Autod: Lada VFTS
- Kontakt:
WRC masinad pauguvad kuna neil on peal paugusüsteem, mis ei lase turborõhul langeda käiguvahetusel ja tänu sellele nad pauguvad, peale WRCde pauguvad ka teised turboga autod kui neile süsteem peale .
A järelpõlemine võib küll olla kui sumpakuskilt vahelt katki või kuskilt vahelt saab õhku. Endal oli ka sumpa katki ja sis kui mingi 4000 pööret ja yle panid ja sis maha lasid gaasi sis lõi leegi välja
A järelpõlemine võib küll olla kui sumpakuskilt vahelt katki või kuskilt vahelt saab õhku. Endal oli ka sumpa katki ja sis kui mingi 4000 pööret ja yle panid ja sis maha lasid gaasi sis lõi leegi välja

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ma küll WRC masinatest tea suurt midagi aga versioon rõhulangemise kohta tundub imelik.
Paugud tulevad põlemata benast. Kui need põlemata gaasid õhku saavad siis süttivad ja pauguvad. Wrc-del sellepärast rohkem et seal ikka seda bena läbi lastakse julmalt. Ja gaasi maha lastes õhku põlemiseks vähe.
Katkise summari ja rikka segu puhul paugud summutis. Terve ja lühikese sumbutiga ja rikka seguga võib paugu ja tuleleegi sumbuti otsa saada.
See minu versioon asjast.
Paugud tulevad põlemata benast. Kui need põlemata gaasid õhku saavad siis süttivad ja pauguvad. Wrc-del sellepärast rohkem et seal ikka seda bena läbi lastakse julmalt. Ja gaasi maha lastes õhku põlemiseks vähe.
Katkise summari ja rikka segu puhul paugud summutis. Terve ja lühikese sumbutiga ja rikka seguga võib paugu ja tuleleegi sumbuti otsa saada.
See minu versioon asjast.
C
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
olen ka samal arvamusel (teadmisel)Algselt postitas: serbin
see turborõhu ülalhoidmise versioon on täitsa õige;)
aga, et tavalisel sõiduautol paugub, siis pakun ühe asjana, et süütenurk vale. kunagi sai 2,0 pritsungiga sierrat tehtud ja algselt mõtlesin ka, et segu paigast, aga peale süüte reguleerimist kadus paukumine.
jahil
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Antud juhul on mõeldud ikka juhtumit kus katkise summuti tõttu asi paugutama hakkab. Võibolla tõesti õnnestub kuidagi ka vale süütenurgaga asi paukuma saada.
Ma ka wrc'dest miskit ei tea aga ikkagi tundub kõige tõesemana motamehe variant.
Kui keegi teistmoodi väidab siis äkki seletatakse ka mulle ja teistele mismoodi see turborõhu ülevalhoidmine praktiliselt toimib? Loogika ütleb, et kui kusagil turbo piirkonnas mingid põlemata kütusejääkidest tingitud plahvatused toimuksid siis oleks turbiinist üsna ruttu ribad järgi.
Ma ka wrc'dest miskit ei tea aga ikkagi tundub kõige tõesemana motamehe variant.
Kui keegi teistmoodi väidab siis äkki seletatakse ka mulle ja teistele mismoodi see turborõhu ülevalhoidmine praktiliselt toimib? Loogika ütleb, et kui kusagil turbo piirkonnas mingid põlemata kütusejääkidest tingitud plahvatused toimuksid siis oleks turbiinist üsna ruttu ribad järgi.
-
jjuimar haagis
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Wrc masinatel on siis selline süsteem, nagu ALS ehk anti lag system, mis hoiab käiguvahetustel turbo pöörded üleval . Siin veel üks võõrkeelne lehekülg, mis seletab seda pikalt http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html
Mul oli autol sama situatsioon. Mootoriga pidurdades (mäest alla sõites gaasi maha lastes käik sees etc) hakkas sumbutist kostma mootori häälest eristatavat podinat, vahel harva tegi ka mõne tugevama popsu. Eriti see ei häirinud aga puht sportlikust huvist üritasin vea välja juurida. Esiteks avastasin summuti pütis ühe augu, mis oli vastu põhja ja seega altpoolt märkamatu. Vahetasin selle osa summutist välja. Teiseks sai sõbra juures stroboga süüde õigeks sätitud, kolmandaks kontaktivahe parajaks ning neljandaks karburaator korralikult ära reguleeritud. Peale neid toiminguid kadusid paugud ja popsumine - ka mootoriga pidurdades.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
fordil on veel üks väike elektrooniline jubin mootori ja õhupuhasti vahel, mida tuleb aeg-ajalt puhastada, kuna muidu see kiilub kinni ja pöörded jäävadgi üles. ei oska kõike täpsete nimedega enam nimetada, kuna ei ole paar aastat sellega tegelenud. üks asi veel! see süsteem ei ole ainult wrc masinatel, vaid seda annab paigaldada kõigile turboga masinatele. üldiselt ei tea, et keegi seda eestis paigaldanud oleks ja ka meie masinad (kitsing, murakas) käisid vastavalt siis, escort cosworth soomes ja corolla saksamaal selliseid jubinaid saamas. lihtsamalt siis, et salongis on nupp, mille sisse lülitades hakkab süsteem tööle ja pärast katse lõppu tuleb see koheselt välja lülitada.Algselt postitas: Laada
Kui keegi teistmoodi väidab siis äkki seletatakse ka mulle ja teistele mismoodi see turborõhu ülevalhoidmine praktiliselt toimib? Loogika ütleb, et kui kusagil turbo piirkonnas mingid põlemata kütusejääkidest tingitud plahvatused toimuksid siis oleks turbiinist üsna ruttu ribad järgi.
jahil