Tagaotsa tõstmine

Tagaotsa tõstmine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Tagaotsa tõstmine

Postitus Postitas kuvalda »

tere,mul varsti plaan osta 2101 ja juba tehtud plaanid,mida sellega peale hakata.Esiteks tahaksin tagaotsa kõrgemaks teha,aga ise ei oska selle juures midagi teha,seepärast pöördun tarkade poole,mida selleks teha,mida vaja,et tulemus oleks hea,aidake palun mind.PS:ma usun,et selline teema on siin kunagi olnud,kuid ärge näkku lööge.
p
punnsilm
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punnsilm »

pane 02 vedrud alla
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Niva vedrud paremad, neid siin foorumis varem soovitatud, aga madal auto olex ikkagi ilusam, kui tõstetud...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

vabandust et kax postitust järjest, aga abix tagaotsa tõstmise probleemil on otsing. Otsingusõnaga tagaosa sai palju linke, aga neis kahes lingis nats juttu tagaotsa tõstmisest. Loodan et on abi....

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 74#pid8811
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid23734
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

aga kas oled proovinud sõita kui tagaots kõrge on? minu meelest on juhitavus väga halb siis, aga eks sa ise tea, muiud jah nagu siin öeldud et 02 vedrud ja vaata foorumis selle kohta juttu on

to jonx666 vaata on olemas nupp muuda ja seal saad oma postitust korrigeerida kui vaja
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

lugesin neid linke ja seal räägitakse mingitest kummijulladest,et kui need kuhugi toppida,siis saab ka kõrgeks,kuid kuhu need jullad "toppida"
p
punnsilm
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punnsilm »

nendega ei saa kõrgeks vaid neid pannakse vahele siis kui vedrud ära vajunud et vedru tööd natuke stabiilsemaks ja jäigemaks teha
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

tänks,et ütlesid,muidu oleks need juba muretsend,arvatavasti topin taha 02 he vedrud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kummikaared (jullad) käivad vedrukeerdude vahel. Nendega saab kõrgemaks küll. 02/04 vedru ei soovita panna. Põhjusest juttu viidatud teemas.
Kui mina omale teeks sellist asja siis kummijulladega.
Veel on võimalus originaalvedru keerdude vahele panna teine vedru (pool pikkust). See on hea auto kandevõime tõstmiseks. Tühjalt sõites kannab ühe vedru peal - koormuse suurenedes hakkab ka teine kandma. Nii ei ole auto tühjalt väga kõva.
C
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

T kuvalda
tänks,et ütlesid,muidu oleks need juba muretsend,arvatavasti topin taha 02 he vedrud
Ära palun panen 02 vedrusi taha:puzzled peale seda näeb see auto jube välja. Aga kui on tõesti soov midagi muuta siis 02 vedrud jäigemad, aga tee need vähemalt 1,5 keerdu lühemaks muidu on auto välimus tõesti nagu....
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

ok ma siis ei pane 02 si alla,aga neist julladest veel,et kas need on mingid spetsiaalsed kohe mõeldud selleks ja neid saab osta või tuleb ise need mäkerdada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Need on selleks spetsiaalselt ette nähtud ja müüakse poes.
Osa on sellised pisikesed kuubikud mis vedru vahele pannakse. Paremad on umbes 10cm pikkused poolkuud (umbes 1/3 vedrukeerust).
C
k
kuvalda
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kuvalda »

et siis,kas ühele vedrule käib uks julla vä,või käib kaks?,ja mis kõrgusele nad umbes panna tuleks?
p
punnsilm
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punnsilm »

mina paneks terve ringi sest pool kuud kipuvad ära kaduma
täis ringi pannes on mõeldud ikka igale vedrule 1 aga pool kuusi tuleb panna 2 tk(ühele vedrule) maksavad mingi 15-25 kr kahele vedrule ja panna enam vähem keskele
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pole üldse oluline kuhu panna. Peaasi et vedru vahele - mitte kabiini.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Neid kummijullasid mis vedru keerdude vahele käivad eriti kasutada ei soovitaks. Vedru nimelt ette nähtud terves pikkuses töötamiseks. Need asjad aga piiravad oluliselt mingi osa vedru väändumist. Ülejäänud osal vedrust seega suurem koormus. Ja tihtilugu lähevad tänu sellistele asjadele vedrud lihtsalt katki. Pigem siis kasutada juba kummirõngaid mida saab kas vedru alla või siis ülespoole seda paigaldada. Kõige õigem oleks muidugi lihtsalt pikemaid või ka jäigemaid vedrusid kasutada.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mina soovitan panna,väsinud tagavedrude korral,üles vedrukandurite ja kere vahele transportöörlindist lõigatud kummirõngaid.Tänapäeval tikksaed olemas kunagi sai peitliga välja raiutud.Rõngaid võib treida ka alumiiniumist või kasvõi tammepakust.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ardi soovitus minu meelest kõige parem. Mina olen näinud rauast (treitud?) tükke, mis käivad vedrukandurite peale. Iseenesest peaks see autot tõstma, aga vedru töö jääb kummijullade poolt häirimata.
Ühel autol nähtud tükid olid umbes 6-7 cm pikad. Ilusti see jõnks sees, kuhu vedru ots toetab. Kere poolses otsas kummist rõngas. Paistsid igati nagu tehases tehtud. Ma ei ole küll poes selliseid näinud, aga ega pole otsinud ka. Võib olla olemas.
m
mait666
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mait666 »

ma panin ka endale neid lullasid vahele aga ei tõstnud otsa üldse üles.huvitav on ka see et taha on 2 vedru kokku pandud ja ka sellest pole taguots tõusnud
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

02 vedrusid ei maksa sedaanile alla panna. Mõelge kuidas oleks sõita nendega kiilasjää peal!:spin
Vasta