Tagaotsa tõstmine
Tagaotsa tõstmine
Tagaotsa tõstmine
tere,mul varsti plaan osta 2101 ja juba tehtud plaanid,mida sellega peale hakata.Esiteks tahaksin tagaotsa kõrgemaks teha,aga ise ei oska selle juures midagi teha,seepärast pöördun tarkade poole,mida selleks teha,mida vaja,et tulemus oleks hea,aidake palun mind.PS:ma usun,et selline teema on siin kunagi olnud,kuid ärge näkku lööge.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Niva vedrud paremad, neid siin foorumis varem soovitatud, aga madal auto olex ikkagi ilusam, kui tõstetud...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
vabandust et kax postitust järjest, aga abix tagaotsa tõstmise probleemil on otsing. Otsingusõnaga tagaosa sai palju linke, aga neis kahes lingis nats juttu tagaotsa tõstmisest. Loodan et on abi....
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 74#pid8811
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid23734
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 74#pid8811
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid23734
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kummikaared (jullad) käivad vedrukeerdude vahel. Nendega saab kõrgemaks küll. 02/04 vedru ei soovita panna. Põhjusest juttu viidatud teemas.
Kui mina omale teeks sellist asja siis kummijulladega.
Veel on võimalus originaalvedru keerdude vahele panna teine vedru (pool pikkust). See on hea auto kandevõime tõstmiseks. Tühjalt sõites kannab ühe vedru peal - koormuse suurenedes hakkab ka teine kandma. Nii ei ole auto tühjalt väga kõva.
Kui mina omale teeks sellist asja siis kummijulladega.
Veel on võimalus originaalvedru keerdude vahele panna teine vedru (pool pikkust). See on hea auto kandevõime tõstmiseks. Tühjalt sõites kannab ühe vedru peal - koormuse suurenedes hakkab ka teine kandma. Nii ei ole auto tühjalt väga kõva.
C
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Ära palun panen 02 vedrusi taha:puzzled peale seda näeb see auto jube välja. Aga kui on tõesti soov midagi muuta siis 02 vedrud jäigemad, aga tee need vähemalt 1,5 keerdu lühemaks muidu on auto välimus tõesti nagu....T kuvalda
tänks,et ütlesid,muidu oleks need juba muretsend,arvatavasti topin taha 02 he vedrud
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Neid kummijullasid mis vedru keerdude vahele käivad eriti kasutada ei soovitaks. Vedru nimelt ette nähtud terves pikkuses töötamiseks. Need asjad aga piiravad oluliselt mingi osa vedru väändumist. Ülejäänud osal vedrust seega suurem koormus. Ja tihtilugu lähevad tänu sellistele asjadele vedrud lihtsalt katki. Pigem siis kasutada juba kummirõngaid mida saab kas vedru alla või siis ülespoole seda paigaldada. Kõige õigem oleks muidugi lihtsalt pikemaid või ka jäigemaid vedrusid kasutada.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mina soovitan panna,väsinud tagavedrude korral,üles vedrukandurite ja kere vahele transportöörlindist lõigatud kummirõngaid.Tänapäeval tikksaed olemas kunagi sai peitliga välja raiutud.Rõngaid võib treida ka alumiiniumist või kasvõi tammepakust.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ardi soovitus minu meelest kõige parem. Mina olen näinud rauast (treitud?) tükke, mis käivad vedrukandurite peale. Iseenesest peaks see autot tõstma, aga vedru töö jääb kummijullade poolt häirimata.
Ühel autol nähtud tükid olid umbes 6-7 cm pikad. Ilusti see jõnks sees, kuhu vedru ots toetab. Kere poolses otsas kummist rõngas. Paistsid igati nagu tehases tehtud. Ma ei ole küll poes selliseid näinud, aga ega pole otsinud ka. Võib olla olemas.
Ühel autol nähtud tükid olid umbes 6-7 cm pikad. Ilusti see jõnks sees, kuhu vedru ots toetab. Kere poolses otsas kummist rõngas. Paistsid igati nagu tehases tehtud. Ma ei ole küll poes selliseid näinud, aga ega pole otsinud ka. Võib olla olemas.