[Muudetud: 4-1-2007 Priidic]
K:Regullitav hammakas/ nukaratas
K:Regullitav hammakas/ nukaratas
K:Regullitav hammakas/ nukaratas
Tre.mul seisab kodus üks reguleeritav nukkvõlli hammakas.Kas keegi on seda juba katsetanud ja kas ta midagi juurde ka annab.Et siis oleks vaja teada kas tasub peale hakkata panema.
[Muudetud: 4-1-2007 Priidic]
[Muudetud: 4-1-2007 Priidic]
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Ploki või plokikaane mahalihvimine muudab nukkvõllinurka imevähe.Vajalik on ta pigem sportnuki korral viimase täpseks paikasättimiseks.Aga samas aitab ta ka kulunud keti korral tavanukki täpsemalt paika ajada.Veninud kett muudab nurka kuni 10 kraadi,siis võib juba ühe hamba võrra edasi tõsta.Kuid nii veninud kett hakkab juba vastu vahehammasratast käima.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nuka varasemaks keeramine annab ikka juurde. kui sellel lisada avaram hingamine siis tulemus tuntav. ka täiesti tavamootoril võib nukka varasemaks keerata arvestades sellega, et sellisel juhul peab kolbidesse klapipesad freesima 
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
reguleeritavat nukiratast kasutatakse ikka siis kui kaanest maha võetud ja vahja nukk vända suhtes paika uuesti saada.Algselt postitas: robi
uus kett ja kolm hammasratast maksid paar kuud tagasi volga poes 150-175 krooni reguleeritav nukiratas maksab ??? + ebameeldivused mis kaasnevad veninud ketiga, seks puhuks reguleeritava nukiratast küll ise ei tahaks kasutada:D
samuti ei keetata nukki reg rattast nn "0" asendisse vaid veidi varasemaks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Kes tegi kindlaks ja kus tehti? Miks offroadile kõlbab ja rallile mitte? Ma pakun et kui nukatootja ütleb, millisesse asendisse nukats käima peab, siis on regullitavast rattast kasu küll. Plus saad ise veel viimase lihvi anda, et paremini mootor ülekandega kokku elama panna.Algselt postitas: Driver1
viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
Vanos'ed, VVTi'd, VTEC'id ja muud loomad on muidugi toredad aga neist vähemalt ühe tööülesanne on sama mis regullitaval rattal, lihtsalt asi muutub reaalajas vastavalt vajadusele ja juhtimine on elektrooniline-hüdrauliline.
Aga kui veits tulevikku vaadata, siis nukkvõll on mööduv nähe.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see on nüüd küll päris jama jutt..Algselt postitas: Driver1
Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
oled sa ise sõitnud varasemaks keeratud nukaga autoga, et seda nii kindlalt väidad
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td