K:Regullitav hammakas/ nukaratas

K:Regullitav hammakas/ nukaratas

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
tank125
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K:Regullitav hammakas/ nukaratas

Postitus Postitas tank125 »

Tre.mul seisab kodus üks reguleeritav nukkvõlli hammakas.Kas keegi on seda juba katsetanud ja kas ta midagi juurde ka annab.Et siis oleks vaja teada kas tasub peale hakkata panema.:rolleyes

[Muudetud: 4-1-2007 Priidic]
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Reguleeritavat nukvõlli ketiratast läheb vaja siis, kui plokki või plokikaant maha freesid. Reg. ketirattaga saab siis nuki õigeks keerata.
Cinquecento
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: parmhot
Reguleeritavat nukvõlli ketiratast läheb vaja siis, kui plokki või plokikaant maha freesid. Reg. ketirattaga saab siis nuki õigeks keerata.
Selle jaoks neid küll ei tehta. Selleks ketil hambad millel saab ümber tõsta.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ploki või plokikaane mahalihvimine muudab nukkvõllinurka imevähe.Vajalik on ta pigem sportnuki korral viimase täpseks paikasättimiseks.Aga samas aitab ta ka kulunud keti korral tavanukki täpsemalt paika ajada.Veninud kett muudab nurka kuni 10 kraadi,siis võib juba ühe hamba võrra edasi tõsta.Kuid nii veninud kett hakkab juba vastu vahehammasratast käima.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nuka varasemaks keeramine annab ikka juurde. kui sellel lisada avaram hingamine siis tulemus tuntav. ka täiesti tavamootoril võib nukka varasemaks keerata arvestades sellega, et sellisel juhul peab kolbidesse klapipesad freesima :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

uus kett ja kolm hammasratast maksid paar kuud tagasi volga poes 150-175 krooni reguleeritav nukiratas maksab ??? + ebameeldivused mis kaasnevad veninud ketiga, seks puhuks reguleeritava nukiratast küll ise ei tahaks kasutada:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: robi
uus kett ja kolm hammasratast maksid paar kuud tagasi volga poes 150-175 krooni reguleeritav nukiratas maksab ??? + ebameeldivused mis kaasnevad veninud ketiga, seks puhuks reguleeritava nukiratast küll ise ei tahaks kasutada:D
reguleeritavat nukiratast kasutatakse ikka siis kui kaanest maha võetud ja vahja nukk vända suhtes paika uuesti saada.
samuti ei keetata nukki reg rattast nn "0" asendisse vaid veidi varasemaks ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
rallyiff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Apr 2010 10:31
Asukoht: paide
Autod: selleks et varuosi realiseerida

Postitus Postitas rallyiff »

regullitav on rallikatele. vastavalt sellele mida sul vaja on kas kiirendust või kiirust. kui keerad gaasijaotuse varajasemaks siis on algus hea lõpp plädiseb. kui vastupidi siis algus halb lõpp hea
a
aadu
Suletud kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aadu »

Mul on Nival varasemaks keeratud. Madalatel pööretel veab küll hästi ja lõpp ei plädise, vaid on lihtsalt uimane. Just sellepärast ma seda tänavasõudu autole ei soovitaks. Ratast sai keerata max. 12 kraadi, mina panin umbes keskele. ;)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Minu käest saab tellida hind 500kr.
TEL 5579095
d
driver1
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas driver1 »

Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Driver1
viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
Kes tegi kindlaks ja kus tehti? Miks offroadile kõlbab ja rallile mitte? Ma pakun et kui nukatootja ütleb, millisesse asendisse nukats käima peab, siis on regullitavast rattast kasu küll. Plus saad ise veel viimase lihvi anda, et paremini mootor ülekandega kokku elama panna.

Vanos'ed, VVTi'd, VTEC'id ja muud loomad on muidugi toredad aga neist vähemalt ühe tööülesanne on sama mis regullitaval rattal, lihtsalt asi muutub reaalajas vastavalt vajadusele ja juhtimine on elektrooniline-hüdrauliline.

Aga kui veits tulevikku vaadata, siis nukkvõll on mööduv nähe.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Driver1
Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
see on nüüd küll päris jama jutt..
oled sa ise sõitnud varasemaks keeratud nukaga autoga, et seda nii kindlalt väidad :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kisuks siis vana haava lahti. kas kellelgi on olemas regullitava ketiratta joonist? olaaf müüb siin huvitavat ratast, kas sul selle joonist on? tundub et oled selle teinud vanast rattast?
pidur = kiiruse surm
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

Algselt postitas: fanatt
kisuks siis vana haava lahti. kas kellelgi on olemas regullitava ketiratta joonist? olaaf müüb siin huvitavat ratast, kas sul selle joonist on? tundub et oled selle teinud vanast rattast?
ütleme siis nii, tehase toodang on toorikuks
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Foorumi kasutaja Tegija käest tellitud ratas näeb välja näiteks selline:

Kraadimärgid peal, iga kriips 3kraadi

Pilt
Pilt
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

minu autol on regulitav nukaratas peal ja ei kurda

[Muudetud: 2-4-2007 dasf]
Vasta