Tre.mul seisab kodus üks reguleeritav nukkvõlli hammakas.Kas keegi on seda juba katsetanud ja kas ta midagi juurde ka annab.Et siis oleks vaja teada kas tasub peale hakkata panema.
Algselt postitas: parmhot
Reguleeritavat nukvõlli ketiratast läheb vaja siis, kui plokki või plokikaant maha freesid. Reg. ketirattaga saab siis nuki õigeks keerata.
Selle jaoks neid küll ei tehta. Selleks ketil hambad millel saab ümber tõsta.
Ploki või plokikaane mahalihvimine muudab nukkvõllinurka imevähe.Vajalik on ta pigem sportnuki korral viimase täpseks paikasättimiseks.Aga samas aitab ta ka kulunud keti korral tavanukki täpsemalt paika ajada.Veninud kett muudab nurka kuni 10 kraadi,siis võib juba ühe hamba võrra edasi tõsta.Kuid nii veninud kett hakkab juba vastu vahehammasratast käima.
nuka varasemaks keeramine annab ikka juurde. kui sellel lisada avaram hingamine siis tulemus tuntav. ka täiesti tavamootoril võib nukka varasemaks keerata arvestades sellega, et sellisel juhul peab kolbidesse klapipesad freesima
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
uus kett ja kolm hammasratast maksid paar kuud tagasi volga poes 150-175 krooni reguleeritav nukiratas maksab ??? + ebameeldivused mis kaasnevad veninud ketiga, seks puhuks reguleeritava nukiratast küll ise ei tahaks kasutada:D
Algselt postitas: robi
uus kett ja kolm hammasratast maksid paar kuud tagasi volga poes 150-175 krooni reguleeritav nukiratas maksab ??? + ebameeldivused mis kaasnevad veninud ketiga, seks puhuks reguleeritava nukiratast küll ise ei tahaks kasutada:D
reguleeritavat nukiratast kasutatakse ikka siis kui kaanest maha võetud ja vahja nukk vända suhtes paika uuesti saada.
samuti ei keetata nukki reg rattast nn "0" asendisse vaid veidi varasemaks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
regullitav on rallikatele. vastavalt sellele mida sul vaja on kas kiirendust või kiirust. kui keerad gaasijaotuse varajasemaks siis on algus hea lõpp plädiseb. kui vastupidi siis algus halb lõpp hea
Mul on Nival varasemaks keeratud. Madalatel pööretel veab küll hästi ja lõpp ei plädise, vaid on lihtsalt uimane. Just sellepärast ma seda tänavasõudu autole ei soovitaks. Ratast sai keerata max. 12 kraadi, mina panin umbes keskele.
Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
Algselt postitas: Driver1
viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
Kes tegi kindlaks ja kus tehti? Miks offroadile kõlbab ja rallile mitte? Ma pakun et kui nukatootja ütleb, millisesse asendisse nukats käima peab, siis on regullitavast rattast kasu küll. Plus saad ise veel viimase lihvi anda, et paremini mootor ülekandega kokku elama panna.
Vanos'ed, VVTi'd, VTEC'id ja muud loomad on muidugi toredad aga neist vähemalt ühe tööülesanne on sama mis regullitaval rattal, lihtsalt asi muutub reaalajas vastavalt vajadusele ja juhtimine on elektrooniline-hüdrauliline.
Aga kui veits tulevikku vaadata, siis nukkvõll on mööduv nähe.
Algselt postitas: Driver1
Vanasti sisuliselt muud varianti ei olnud kui see reguleeritav rihmaratas..paljud kasutasid seda kui viimasel ajal on suhtelistle kindlaks tehtud et see ei tasu ära.. see on suhteliselt mõtetu asi soovitaks peale panna ''Vanose'' mida kasutab autotootja BMW oma mootoritel see on efektiivne asi. mehaanilist reguleeritavat rihmaratast võiks kasutada tegelikult offroadis aga rallis ei tasu eriti selline asi ära.
see on nüüd küll päris jama jutt..
oled sa ise sõitnud varasemaks keeratud nukaga autoga, et seda nii kindlalt väidad
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kisuks siis vana haava lahti. kas kellelgi on olemas regullitava ketiratta joonist? olaaf müüb siin huvitavat ratast, kas sul selle joonist on? tundub et oled selle teinud vanast rattast?
Algselt postitas: fanatt
kisuks siis vana haava lahti. kas kellelgi on olemas regullitava ketiratta joonist? olaaf müüb siin huvitavat ratast, kas sul selle joonist on? tundub et oled selle teinud vanast rattast?