kässar
kässar
-
mmaster Yoda
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Dets 2004 13:51
- Asukoht: Tallinn
kui kang liigub ainult paar nõksu, võib trossi tagumine osa (mis kõri sees) kinni roostetand olla - eesti talvedega väga tavaline lugu.
Viimati muutis master Yoda, 10 Dets 2022 17:10, muudetud 1 kord kokku.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Elumehe jutt on täis jura.
Ärge selle järgi küll tehke.
Kui käsipidur ei pea siis tuleb tagarattad lahti võtta ja vaadata milles viga. Reguleerida tuleb selle klotside vahel oleva hoova pikkuse muutmisega (tavaliselt olen sinna peale keevitanud). Kui panna trummel peale peavad klotsid peaaegu vatu trumlit olema. Samal ajal peab trossi hoob olema täitsa tahapoole asendis.

Kui käsipidur ei pea siis tuleb tagarattad lahti võtta ja vaadata milles viga. Reguleerida tuleb selle klotside vahel oleva hoova pikkuse muutmisega (tavaliselt olen sinna peale keevitanud). Kui panna trummel peale peavad klotsid peaaegu vatu trumlit olema. Samal ajal peab trossi hoob olema täitsa tahapoole asendis.
C
Motamehele
Mul nival kõik uus, kuid kässari sain ikka ainult ülevaatuse ajaks korralikult tööle;)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
vvalge_neeger
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
tross ei maksa palju ma ostsin sain mingi 120-ne eeguga akkama, esimene ja tagumine tross.ma ostsin ka kunagi esimese trossi ja juhtus selline asi et korra tõmbasin peale ja oli tross puru aga siis j2i tagumine tross maha lohisema ja too l2ks ka puru.no sis ma ostsin j2lle uued trossid ja siiamaaani töötavad kuigi ma alles nad alla panin.aga oli selline jama et panin trossid külge aga ka võtma ei akkand ja pingutasin põhja 2ra ja ikka ei võtnud siis sai mul hing t2is ja võtsin sis trumli maha et vaadata mis sis h2da on ja vaatasin et see sisemine vedru mis seal trossi ümber on ja see oli nii pikk et ei lasknud trosssi niii peale lasta kui vaja oli ja siis ma võtsin sellelt vedrult paar keeru maha ja siis sai trossi k2ima ja võtab...vot
seda uuri juba rallimeestelt. hüdrauliline käsipidur oleks näiteks variant, veelgi parem koos tagumiste ketastega (variant hakkajatele põllurallimeestele, nõuab pisut kombineerimist). mitte et see kuigi oluline reaalses elus oleks (:rolleyes) aga korralikult häälestatud kässar võtab ladal asfaldil rattad blokki küll, kuigi ega see midagi head piduritele, tagasillale ega rehvidele ei tähenda...Algselt postitas: aeromen
aga kuda saab ta nii võtma et ta ka asfaldil hoo pealt ploki võtab ...![]()
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Sain enda siksil ainult trossi vahetusega kässari väga mõnusaks. Tross ei maksa ka suurt midagi, 70.- lauliku tänavas. Nüüd pidurihoob liigub kergelt, asfaldi peale saab triibud ka maha.. Ausaltöeldes polekski uskunud, et trummelpiduriga saab kässari blokki. Vana tross oli ühe poole pealt kinni roostetand, sellisega polnud midagi teha, sileda maa peal lükka käega autot edasi:lol