
Kuidas veenduda, kas generaator laeb?
Kuidas veenduda, kas generaator laeb?
Kuidas veenduda, kas generaator laeb?
mul on siks mis on seisnud 3 a. sain alles täna korrax hääled sisse,aga ma ei tia kas see generaator veel töötab..ee.mise siguliga oli nii ,et kenekas ei töötand...ma tedin 1. käiguga hoovipeal 5 ringi ja siis töötas
aga ei tia kas se siis vajab ka korralikke pöördeid,kuna eelmisega tegelesin maal ja see on linnas siis ma ei saa paarutada kuna naabrid läävad närvi sest sumpsi pole pükstest saadik all...kas keegi oskab nõu anda:sein

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
aku klemmi ära maha võta!
mõõda testriga pinget akul, seejärel pane käima ja mõõda uuesti. pinge peab olema vähemalt 13,6V..
esilgne mõõtmine on mõõteriista mõõtmistulemuste õigsuses veendumiseks.
kui akujjuhtme lahti võtad siis krt kaob genekalt järsult koormus ja see teeb paha..
mõõda testriga pinget akul, seejärel pane käima ja mõõda uuesti. pinge peab olema vähemalt 13,6V..
esilgne mõõtmine on mõõteriista mõõtmistulemuste õigsuses veendumiseks.
kui akujjuhtme lahti võtad siis krt kaob genekalt järsult koormus ja see teeb paha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kenekas
ma sain siksi korralikult käima,aga armatuuril näitab et aku ei lae,ja kui klemmi maha võtta siis sureb pill välja...mida ma tegema peaks et keneka korda saaks???:sein ma juba ütitasin vanamoodi..et andsin kõvasti vatti...aga see ei aitand...eelmisega oli nii et lasin 1. käiguga põhjakaasiga hoovipeal ringe ja hakkas järsku tööle,aga sellega nii ple..
:sein:sein:mad:

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Siiski Olaafil õigus. Võtame näiteks variandi et genekas laeb Aga releel midagi viga. Aku enam voolu oma sisse ei võta kuna juhe maas. Pinge tõuseb ja põletab kõik pirnid läbi. Kunagi ammu õnnestus mul nii 2103 kõik pirnid läbi põletada. Kaugtuled olid ka sees (arvasin et siis ei ole asi nii ohtlik). Vene ajal olid halogeenid hirmus defitsiit. Tuli kõik (4tk!!!) uued otsida.Esialgne postitaja hullmaksEsialgne postitaja olaaf
aku klemmi ära maha võta!
ei see vene autole tavaliselt tee midagi, ainult et gaasi ei tohi anda, kui klemm maas, siis on kuri karjas. Ja kui teebki, siis oli tükk nii ehk naa minemise peal ja täna jumalat, et asi kohe tuksi läks mitte talvel pimedas tee peal;)
C
banof, sul mulle väga tuttav probleem, nii et ma oskan aidata: põhiline asi on pingerelee. see on see suur kobakas seal vasakus tiivas, kohe seal "turbopleki ääres"(teiselpool plekki on kojamehemootor). tavaliselt on see läbi. siis üks väga elementaarne asi: kontrolli juhtmed üle, et kas need ühendust annavad. siis kui ei hakka tööle, siis kisu genekas laiali ja vaata, mis seal toimub, kui midagi korraldada ei anna, siis vaheta harjad ära või pane uus genekas peale.edu sulle siis.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tablett on ka pingeregulaator. Tablette kasutatakse 05-el ja 07-el. Sellisel juhul ei ole seda välispidist pingeregulaatorit.Esialgne postitaja pazz
See tablett asub genekasAga ise tahax ka teada mis tema töö põhimõte on ???
Lisan Panovi jaoks. Harjade vahetamiseks ei pea genekat maha võtma. Vanema tüübi pingeregulaatori viga võib olla kontaktide oksüdeerumine. Vaja ainult nullpaberiga vahelt läbi ajada ja korras.
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pingeregulaatori tööpõhimõte siis järgmine:
transistori baasile antakse läbi pingejaguri generaatorist tulev pinge, kuni see on liiga nõrk on tõuseb kogu aeg ergutusmähise pingenivoo. kui saavutatakse ettenähtud pinge siis enam ergutuspinget ei tõsteta.
tablettide kõige suurem viga on selles, et kipub tekkima tühijooksu vool - kuigi impulssi peale ei saa on ikkagi rootori mähisel vool.. sellest ka varem või hiljem laadimise ja akuprobleemid..
transistori baasile antakse läbi pingejaguri generaatorist tulev pinge, kuni see on liiga nõrk on tõuseb kogu aeg ergutusmähise pingenivoo. kui saavutatakse ettenähtud pinge siis enam ergutuspinget ei tõsteta.
tablettide kõige suurem viga on selles, et kipub tekkima tühijooksu vool - kuigi impulssi peale ei saa on ikkagi rootori mähisel vool.. sellest ka varem või hiljem laadimise ja akuprobleemid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Esialgne postitaja 2107
To Slikk: sa ise ikka said oma postitusest aru või? Meil öeldakse selliste kohta OHTLIK KAADER.

õieti öeldakse..
to slikk: tegelt pole seal mingisuguse transistoriga midagi teha. kõige lihtsam on nn "ohtlikule kaadrile" uus tablett osta..
tegiamad võivad panna ka välise pingeregulaatori..
PS! lada el skeemid suht head, seal kõik vajalik ja palju muud peal olemas

vahest on hea kiigata

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mulle tundub, et Slikk ei saanud ikka aru. Kirjutan siis korra veel üle- kui tabletis on "üleliigne" vool, siis on tablett läbi ja tuleb uus panna, mitte ilget proffi ja lisatransistori otsima hakata.
Ja veel- äkki räägid sellest transistorist, mis rootorilt üleliigset voolu imeb. Mis masinal ja millisel generaatoril selline imeasi on? Mina kuulen esimest korda, et transistore kasutatakse tahmumise vältimiseks.
Ja veel- äkki räägid sellest transistorist, mis rootorilt üleliigset voolu imeb. Mis masinal ja millisel generaatoril selline imeasi on? Mina kuulen esimest korda, et transistore kasutatakse tahmumise vältimiseks.
Minu sigullile on peale aretatud traktori genekas (Belarus“idel on sellised). 700W ja ilma harjadeta (nimetati neid vist induktorgeneraatoriteks). Regulaatoriks on ka nn. "tablett". Täitsa hea variant - 8 aasta jooksul pole mul sellega veel probleeme olnud.
Antud probleemi puhul kahtlustan küll geneka harjasid - äkki on pika seismise peale kinni jäänud või lihtsalt ära kulunud.
Antud probleemi puhul kahtlustan küll geneka harjasid - äkki on pika seismise peale kinni jäänud või lihtsalt ära kulunud.
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
Võtame näiteks variandi et genekas laeb Aga releel midagi viga. Aku enam voolu oma sisse ei võta kuna juhe maas. Pinge tõuseb ja põletab kõik pirnid läbi.
kui tühikäigu pöörded normis, ei tohiks sellist asja juhtuda,aga tean nüüd, et igaks juhuks põlevate tuledega ei katseta:) samas õpetati kunagi koolis, et vene autol tulebki laadimisvoolu mõõta mahavõetud pluss klemmiga, või oli see õppejõud pisut nikastatud ajuga;)
kui tühikäigu pöörded normis, ei tohiks sellist asja juhtuda,aga tean nüüd, et igaks juhuks põlevate tuledega ei katseta:) samas õpetati kunagi koolis, et vene autol tulebki laadimisvoolu mõõta mahavõetud pluss klemmiga, või oli see õppejõud pisut nikastatud ajuga;)
-