Klappide reguleerimine
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht:
Saaremaa/Salme
Autod:
Mazda 626
Kontakt:
Postitus
Postitas Allar21 »
15 Dets 2005 19:53
kas sportnukal on ka mingi eriline vahend reguleerimiseks peale reg. nuki ratta?
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht:
Saar
Autod:
MetsaNiva
Postitus
Postitas motamees »
15 Dets 2005 20:55
Algselt postitas: Ladarider
Selline küsimus muidu, et kui klapid pole reguleeritud korralikult kas siis võib ka õlirõhk langeda?
Klappide reguleerimine õlirõhku ei muuda.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
16 Dets 2005 09:00
Algselt postitas: Allar21
kas sportnukal on ka mingi eriline vahend reguleerimiseks peale reg. nuki ratta?
ei. klapivahe ikka ju samal põhimõttel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht:
Tallinn/Õismäe
Autod:
vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Postitus
Postitas Ladarider »
06 Veebr 2006 17:52
Millest üldse järeldada, et kas klappe on vaja reguleerida või mitte?
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht:
Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod:
1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:
Postitus
Postitas logman »
06 Veebr 2006 18:03
Vasak kõrv on siiani olnud see abimees. Kummardun klapikambri kaane kohale ja kuulan. Kui sealt tavapärasest valjem tiksumine kostab ,siis kaan maha ja klapivahesid kontrollima. Õigesti reguleeritud klappidega mootor töötab "sahinal". Siiani olen niimoodi hakkama saanud.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht:
Tallinn/Õismäe
Autod:
vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Postitus
Postitas Ladarider »
06 Veebr 2006 18:41
Algselt postitas: logman
Vasak kõrv on siiani olnud see abimees. Kummardun klapikambri kaane kohale ja kuulan. Kui sealt tavapärasest valjem tiksumine kostab ,siis kaan maha ja klapivahesid kontrollima. Õigesti reguleeritud klappidega mootor töötab "sahinal". Siiani olen niimoodi hakkama saanud.
Aga kui see vahe paigast ära, et mida see mõjutab tähendab mis sellest juhtub.Natuke lollid küsimused küll vist, aga pole ise selle värgiga veel kokku puutund nii, et...
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht:
Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod:
1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:
Postitus
Postitas logman »
03 Juun 2006 13:19
Juhtub ,et ei teata ,kus see vahe on ,mida reguleerida vaja. Panen pildi ,otsige >zazor A<
h
heiki22
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 19 Apr 2005 09:57
Asukoht:
Pärnu
Autod:
2107,2106 , Focus , Gixxer
Postitus
Postitas heiki22 »
01 Nov 2007 15:35
Kõik ilus kena jutt , aga kuidas oleks vaja märgid kokku ajada et reguleerimist saaks alustada.
Vabandused , kuna puudub raamat kust vaadata
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht:
Saar
Autod:
MetsaNiva
Postitus
Postitas motamees »
01 Nov 2007 22:22
C