Klappide reguleerimine

Klappide reguleerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

kas sportnukal on ka mingi eriline vahend reguleerimiseks peale reg. nuki ratta?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Ladarider
Selline küsimus muidu, et kui klapid pole reguleeritud korralikult kas siis võib ka õlirõhk langeda?
Klappide reguleerimine õlirõhku ei muuda.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Allar21
kas sportnukal on ka mingi eriline vahend reguleerimiseks peale reg. nuki ratta?
ei. klapivahe ikka ju samal põhimõttel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Millest üldse järeldada, et kas klappe on vaja reguleerida või mitte?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vasak kõrv on siiani olnud see abimees. Kummardun klapikambri kaane kohale ja kuulan. Kui sealt tavapärasest valjem tiksumine kostab ,siis kaan maha ja klapivahesid kontrollima. Õigesti reguleeritud klappidega mootor töötab "sahinal". Siiani olen niimoodi hakkama saanud.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: logman
Vasak kõrv on siiani olnud see abimees. Kummardun klapikambri kaane kohale ja kuulan. Kui sealt tavapärasest valjem tiksumine kostab ,siis kaan maha ja klapivahesid kontrollima. Õigesti reguleeritud klappidega mootor töötab "sahinal". Siiani olen niimoodi hakkama saanud.
Aga kui see vahe paigast ära, et mida see mõjutab tähendab mis sellest juhtub.Natuke lollid küsimused küll vist, aga pole ise selle värgiga veel kokku puutund nii, et...:rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Juhtub ,et ei teata ,kus see vahe on ,mida reguleerida vaja. Panen pildi ,otsige >zazor A<Pilt
h
heiki22
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 19 Apr 2005 09:57
Asukoht: Pärnu
Autod: 2107,2106 , Focus , Gixxer

Postitus Postitas heiki22 »

Kõik ilus kena jutt , aga kuidas oleks vaja märgid kokku ajada et reguleerimist saaks alustada.
Vabandused , kuna puudub raamat kust vaadata
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

C
Vasta