Oma auto max kiirus.

Oma auto max kiirus.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

tegelt asi ikkagi amortides ja rooli osade kulumises ( rehvid kah) Kuusa teel sõites kaob 130 sõites maaga ühendus kohati ära . Kui olex mingi hull hea amort ,siis olex asi juba teine . Ujumised on tingitud tavaliselt siis rooli osade kulumisest ja valest reguleeringust .NB!!! kui auto ikka käes ei püsi poole mõtet viimast välja pressida .
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: armand19
Ma olen ükskord vana 01-ga 90 välja pigistanud. Aga selle mootor on ka mitu korda kokku jooksnud ja kere täitsa jubedas olukorras ning siis hakkas auto ka kummaliselt käituma. Kahjuks sõitsin ka kruusateel vanade
kuumidega;) Aga kui palju vastavad need jutud tõele, et ladad kuskil 130 peal hakkavad hullusti õõtsuma ja muid hulle vigureid tegema?:P
kella järgi sirgel teel 165 1,3 mootor polnud seal mingit õõtsumist ega kedagi. autos 3 inimest.
kellel auto rohkem välja ei lähe ja mootor paha häält teeb regulligu klapid ja kett ära - hääl läheb oluliselt paremaks :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wrl
Suletud kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas wrl »

190km/h Ladaga aga ilma lada mootorita :D
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Sai siis ka enda autot timmitud ja ka kiirust proovitud. Mootor 1,3l ja spido järgi kiiruseks osuti jagu üle 160-ne. Ise ka ei usu:D Näiteks eelmisel Ladacampil venitas vaevu 140. Seega vaadake mida tähendab mootori korralik reguleerimine. Sama mootorit saaks veelgi korralikumaks, sest kompressioon neljandas ainult 7,8.
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Postitus Postitas andi »

Algselt postitas: Mel
Seega vaadake mida tähendab mootori korralik reguleerimine.
Kust ma seda vaatan ?
räägi siis parem lähemalt :)
k
k2ba
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas k2ba »

autoks vaz2106 orgmootor 1.6 enne mootori remonti sai mu isa sellega 178km/h sisse spido pea põhjas.Ise pole julgend proovida :D.Nüüd mootor remonditud ja peaks see paremini välja tulema:D
g
gimme
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gimme »

Nooo kuna mul 21013 ei ole just kõigeparemas korras, siiis ma palju proovima ei hakkanud. Aga Vasalemma rallirajal tagumisel asfalt sirgel sain ma tagasihoidliku 105km/h. Ise enesest huvitav on vaadata auto arengut, igakord kui midagi paremaks teed, lähed proovid (kruusa rada, kiirendust, kahjuks lõppkiirust ei saa sest autol puudub luba liikluses olla :P ja läheduses ei asu pikki sirgeid) mis juurde tuli. Samas auto laguneb pärast igat sõitu, aga see on hea sest see jupp mis ära laguneb on sinu auto nõrk külg ning vajab väljavahetamist. :)
r
rallyiff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Apr 2010 10:31
Asukoht: paide
Autod: selleks et varuosi realiseerida

Postitus Postitas rallyiff »

mul 01 1200s 4- ne kast ja vist on lai nukk mopotori hiilgeaegadel jooksis kella põhja(160)mida kinnitas ka toyota corolla millega ma võidu ajasin a nüüd mootor küpse ja peab uue ehitama
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kunagi Tallinn-Tartu maanteel peale Kärevere silda hakkasid mingid sepad 2 liitrise
pikap Taunusega härga mängima,et mis sa vana penskar pargid keset teed vä.Minu
kiirus oli umbes 80-90-ne vahel.Ju nad mõtlesid et mingi habe on baranka taga.Aga
võta näpust.Mul ikka ei mahtund pähe,omal pole autot õieti ollagi.Välimuselt nägi selline välja et Baba Jagaa oleks oma luua seljas hulka kenam välja näinud.Ja pärast
tuli välja et sisemusest pole ka mõtet rääkida.120-ne juures hakkas maha jääma ja
minu lõpuks kujunes 140-145.Suure kiiruse juures osuti vähe võbiseb.
Autoks siis 01 73 a. väljalase,1200cc,topelttihendiga.Tagukummid olid siis 155x80.Läbisõitnud on 130.000.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

2109, 1989 aasta väljalase, 1.3 mootor. koolilõpupoele minnes sai mingile bemmile ennast sappa haagitud. pikematel sirgetel oli kiirus 160, aga siis hakkas naine kisendama, niiet maxi ei tea
d
dj muff
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dj muff »

Oma 011 olen kätte saanud 150km/h 1,5 mootor;)
See oli maanteel.
k
Kiwa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 06 Jaan 2004 17:35
Asukoht: Valga
Autod: e36 coupe

Postitus Postitas Kiwa »

Mina olen oma 01-ga kätte saanud 130 km/h ja kolm inimest auto peal...
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
d
damiendk
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas damiendk »

01-ga (79a oma vist) sai kunagi kruusal 135-140km/h sisse, kuid nyyd auto ise suht romu juba, s6ita eriti ei kannata. 1986a 06-ga sain maanteel k6igest 115km/h, ei tea milles asi. Ise ootasin ikka mingi 130 v6i sinnakanti...
s
serano
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas serano »

Pole küll veel kuulnud, et Ladadel oleks kiirusepiiraja
See nagu ikka uuemate elektroonikat täis masinate pärusmaa. See lulla mida sa mõtled seal pedaali all võib olla pigem selleks, et mõni uljam juht oma paremast jalast ilma ei jääks selle pisut roostes põhjaplekist gaasi põhja litsudes mootoriruumi igasuguste vahvate liikuvate-pöörlevate agregaatide vahele pistes :D:D:D
s
stn8832
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas stn8832 »

1.5se hõreda mootoriga (ikka täitsa hõre) tuli ca 140 nüüd 1.2sega (mis nigu peaks suht korras olema ) tuli aint 135 ja siis 4900 rpm
v
vaz 2101
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vaz 2101 »

mina sain oma vaz 2101-ga kruusateepeal kätte 120-125km/h
sama mootoriga 06-e kerepeal sain asfaldil 140km/h
vaz 2101 ga mis oli 3a. seisnud...panin käima ja ajasin mootori kuumaks lasin talvel kohapeal minema nii et 01-he kellal jooksis näidik nurgataha ära..


tahtsin veel küsida:
vaz 2107 kerel on 06 tagasild,03-me mootor,05 käigukast...ja spidomeeter valetab...ma tahaks tarkadeltteada kui palju ta valetab...asfaldil sõites sain 150 km/h kätte ja jäi varugi veel...tahaks siis teada palju ta valetab...
t
tumba
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tumba »

Ohjaa minu vaene loomake läheb 140 välja aga siis saab tavaliselt tee otsa ( tuleb pime kurv kus võivad paar onu sinises oodata) aga alati tahab rohkme kruvida, vaevaliselt aga tahab. Pöördeid selle juures vist mingi 6000.

Tegemist on 21061 ja peal 01 mootor, mis tegelikult peaks olema olemuselt surnud mootor, sest õlisurve kõigub püttides 0,2 ...0,4 mis on vähe. Kuid selle kiiruse juures ei ole küll tunne, et kohe kohe tahab ära laguneda, sõber ültles et tema volker tahab 140 juures küll laiali vajuda.

Aga eelmisel aastal oli 21051 mis oma olemuselt mega vedamine. Esmalt vana müüs 1500 maha. Trassil võttis ainult 7l / 100le. Ja kui oli väga kiire siis pidevalt 160 sees. Seierr läks ilusti põhja ( 180) ja ilmselt pani isegi kiiremini aga litsalt ei näidanud enam. :( Talvel sõitsid sel masinal ühed jobud taga silla alt ja tadaa. Lõpuks sai maha müüdud, sest remont tunus kallim kui asi väärt. Mootorist on ainult kahju, et see sai maha müüdud.
Seega ka siksid lendavad maanteel madalat kui piisavalt korras.
z
Ziil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 30 Juul 2003 09:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ziil »

Algselt postitas: Kiwa
130 jookseb kella, aga siis tekib selline ujumine, et juhtimine muutub närvesöövaks...
Siis midagi vedrustuses lahti. Minu masin sai Ladacambil 135 sisse... Sättimise asi ilmselt oleks ka rohkem jooksnud kui seadeid muuta või veidi meelitada viitsida. Selle kiiruse juures oli küll juhitavus äärmiselt kindel. Polnud vahet kas 90-100 või 135-140..
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Minu auto siis saik spidomeetrile 160km/h (01 spidokas) siis said nr otsa ja tuli see plekk vastu mis seal sees on. Auto on 011, 1.6 mootoriga, elktron süütega ja 5k käigukastiga, differ on 4,1 (kui ma õieti mäletan). Asi toimus siis summercamp 2004'jal. 90-100 on autol keres mingi värin sees ja sealt edasi läheb väga ühtlaseks, mingit ujumist ei ole. Nüüd kui 06 spidomeeter sees on ei ole enam proovinud.
r
reix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Okt 2008 11:40
Asukoht: tallinn
Autod: Puksiirabi pakkumine

Postitus Postitas reix »

ladaga 130 tuuris, audiga maagiline 200+
aga üldiselt mu arust lada pole nigu eriti selline auto millega niiväga rallit sõita. pigem on lada mu arust selline auto, millega laupäeval puhtax pestud masinaga külapoe ette veereda ja 3 õlut sauna kaasa osta (selline käitumine eeldab muidugi väga korralikku originaalseisus isendit).
Suletud