Oma auto max kiirus.
Oma auto max kiirus.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
tegelt asi ikkagi amortides ja rooli osade kulumises ( rehvid kah) Kuusa teel sõites kaob 130 sõites maaga ühendus kohati ära . Kui olex mingi hull hea amort ,siis olex asi juba teine . Ujumised on tingitud tavaliselt siis rooli osade kulumisest ja valest reguleeringust .NB!!! kui auto ikka käes ei püsi poole mõtet viimast välja pressida .
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kella järgi sirgel teel 165 1,3 mootor polnud seal mingit õõtsumist ega kedagi. autos 3 inimest.Algselt postitas: armand19
Ma olen ükskord vana 01-ga 90 välja pigistanud. Aga selle mootor on ka mitu korda kokku jooksnud ja kere täitsa jubedas olukorras ning siis hakkas auto ka kummaliselt käituma. Kahjuks sõitsin ka kruusateel vanade
kuumidega;) Aga kui palju vastavad need jutud tõele, et ladad kuskil 130 peal hakkavad hullusti õõtsuma ja muid hulle vigureid tegema?:P
kellel auto rohkem välja ei lähe ja mootor paha häält teeb regulligu klapid ja kett ära - hääl läheb oluliselt paremaks

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Sai siis ka enda autot timmitud ja ka kiirust proovitud. Mootor 1,3l ja spido järgi kiiruseks osuti jagu üle 160-ne. Ise ka ei usu:D Näiteks eelmisel Ladacampil venitas vaevu 140. Seega vaadake mida tähendab mootori korralik reguleerimine. Sama mootorit saaks veelgi korralikumaks, sest kompressioon neljandas ainult 7,8.
Nooo kuna mul 21013 ei ole just kõigeparemas korras, siiis ma palju proovima ei hakkanud. Aga Vasalemma rallirajal tagumisel asfalt sirgel sain ma tagasihoidliku 105km/h. Ise enesest huvitav on vaadata auto arengut, igakord kui midagi paremaks teed, lähed proovid (kruusa rada, kiirendust, kahjuks lõppkiirust ei saa sest autol puudub luba liikluses olla
ja läheduses ei asu pikki sirgeid) mis juurde tuli. Samas auto laguneb pärast igat sõitu, aga see on hea sest see jupp mis ära laguneb on sinu auto nõrk külg ning vajab väljavahetamist. 


- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kunagi Tallinn-Tartu maanteel peale Kärevere silda hakkasid mingid sepad 2 liitrise
pikap Taunusega härga mängima,et mis sa vana penskar pargid keset teed vä.Minu
kiirus oli umbes 80-90-ne vahel.Ju nad mõtlesid et mingi habe on baranka taga.Aga
võta näpust.Mul ikka ei mahtund pähe,omal pole autot õieti ollagi.Välimuselt nägi selline välja et Baba Jagaa oleks oma luua seljas hulka kenam välja näinud.Ja pärast
tuli välja et sisemusest pole ka mõtet rääkida.120-ne juures hakkas maha jääma ja
minu lõpuks kujunes 140-145.Suure kiiruse juures osuti vähe võbiseb.
Autoks siis 01 73 a. väljalase,1200cc,topelttihendiga.Tagukummid olid siis 155x80.Läbisõitnud on 130.000.
pikap Taunusega härga mängima,et mis sa vana penskar pargid keset teed vä.Minu
kiirus oli umbes 80-90-ne vahel.Ju nad mõtlesid et mingi habe on baranka taga.Aga
võta näpust.Mul ikka ei mahtund pähe,omal pole autot õieti ollagi.Välimuselt nägi selline välja et Baba Jagaa oleks oma luua seljas hulka kenam välja näinud.Ja pärast
tuli välja et sisemusest pole ka mõtet rääkida.120-ne juures hakkas maha jääma ja
minu lõpuks kujunes 140-145.Suure kiiruse juures osuti vähe võbiseb.
Autoks siis 01 73 a. väljalase,1200cc,topelttihendiga.Tagukummid olid siis 155x80.Läbisõitnud on 130.000.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Pole küll veel kuulnud, et Ladadel oleks kiirusepiiraja
See nagu ikka uuemate elektroonikat täis masinate pärusmaa. See lulla mida sa mõtled seal pedaali all võib olla pigem selleks, et mõni uljam juht oma paremast jalast ilma ei jääks selle pisut roostes põhjaplekist gaasi põhja litsudes mootoriruumi igasuguste vahvate liikuvate-pöörlevate agregaatide vahele pistes
:D:D
See nagu ikka uuemate elektroonikat täis masinate pärusmaa. See lulla mida sa mõtled seal pedaali all võib olla pigem selleks, et mõni uljam juht oma paremast jalast ilma ei jääks selle pisut roostes põhjaplekist gaasi põhja litsudes mootoriruumi igasuguste vahvate liikuvate-pöörlevate agregaatide vahele pistes

mina sain oma vaz 2101-ga kruusateepeal kätte 120-125km/h
sama mootoriga 06-e kerepeal sain asfaldil 140km/h
vaz 2101 ga mis oli 3a. seisnud...panin käima ja ajasin mootori kuumaks lasin talvel kohapeal minema nii et 01-he kellal jooksis näidik nurgataha ära..
tahtsin veel küsida:
vaz 2107 kerel on 06 tagasild,03-me mootor,05 käigukast...ja spidomeeter valetab...ma tahaks tarkadeltteada kui palju ta valetab...asfaldil sõites sain 150 km/h kätte ja jäi varugi veel...tahaks siis teada palju ta valetab...
sama mootoriga 06-e kerepeal sain asfaldil 140km/h
vaz 2101 ga mis oli 3a. seisnud...panin käima ja ajasin mootori kuumaks lasin talvel kohapeal minema nii et 01-he kellal jooksis näidik nurgataha ära..
tahtsin veel küsida:
vaz 2107 kerel on 06 tagasild,03-me mootor,05 käigukast...ja spidomeeter valetab...ma tahaks tarkadeltteada kui palju ta valetab...asfaldil sõites sain 150 km/h kätte ja jäi varugi veel...tahaks siis teada palju ta valetab...
Ohjaa minu vaene loomake läheb 140 välja aga siis saab tavaliselt tee otsa ( tuleb pime kurv kus võivad paar onu sinises oodata) aga alati tahab rohkme kruvida, vaevaliselt aga tahab. Pöördeid selle juures vist mingi 6000.
Tegemist on 21061 ja peal 01 mootor, mis tegelikult peaks olema olemuselt surnud mootor, sest õlisurve kõigub püttides 0,2 ...0,4 mis on vähe. Kuid selle kiiruse juures ei ole küll tunne, et kohe kohe tahab ära laguneda, sõber ültles et tema volker tahab 140 juures küll laiali vajuda.
Aga eelmisel aastal oli 21051 mis oma olemuselt mega vedamine. Esmalt vana müüs 1500 maha. Trassil võttis ainult 7l / 100le. Ja kui oli väga kiire siis pidevalt 160 sees. Seierr läks ilusti põhja ( 180) ja ilmselt pani isegi kiiremini aga litsalt ei näidanud enam.
Talvel sõitsid sel masinal ühed jobud taga silla alt ja tadaa. Lõpuks sai maha müüdud, sest remont tunus kallim kui asi väärt. Mootorist on ainult kahju, et see sai maha müüdud.
Seega ka siksid lendavad maanteel madalat kui piisavalt korras.
Tegemist on 21061 ja peal 01 mootor, mis tegelikult peaks olema olemuselt surnud mootor, sest õlisurve kõigub püttides 0,2 ...0,4 mis on vähe. Kuid selle kiiruse juures ei ole küll tunne, et kohe kohe tahab ära laguneda, sõber ültles et tema volker tahab 140 juures küll laiali vajuda.
Aga eelmisel aastal oli 21051 mis oma olemuselt mega vedamine. Esmalt vana müüs 1500 maha. Trassil võttis ainult 7l / 100le. Ja kui oli väga kiire siis pidevalt 160 sees. Seierr läks ilusti põhja ( 180) ja ilmselt pani isegi kiiremini aga litsalt ei näidanud enam.

Seega ka siksid lendavad maanteel madalat kui piisavalt korras.
Siis midagi vedrustuses lahti. Minu masin sai Ladacambil 135 sisse... Sättimise asi ilmselt oleks ka rohkem jooksnud kui seadeid muuta või veidi meelitada viitsida. Selle kiiruse juures oli küll juhitavus äärmiselt kindel. Polnud vahet kas 90-100 või 135-140..Algselt postitas: Kiwa
130 jookseb kella, aga siis tekib selline ujumine, et juhtimine muutub närvesöövaks...
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Minu auto siis saik spidomeetrile 160km/h (01 spidokas) siis said nr otsa ja tuli see plekk vastu mis seal sees on. Auto on 011, 1.6 mootoriga, elktron süütega ja 5k käigukastiga, differ on 4,1 (kui ma õieti mäletan). Asi toimus siis summercamp 2004'jal. 90-100 on autol keres mingi värin sees ja sealt edasi läheb väga ühtlaseks, mingit ujumist ei ole. Nüüd kui 06 spidomeeter sees on ei ole enam proovinud.
-
rreix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 30 Okt 2008 11:40
- Asukoht: tallinn
- Autod: Puksiirabi pakkumine
ladaga 130 tuuris, audiga maagiline 200+
aga üldiselt mu arust lada pole nigu eriti selline auto millega niiväga rallit sõita. pigem on lada mu arust selline auto, millega laupäeval puhtax pestud masinaga külapoe ette veereda ja 3 õlut sauna kaasa osta (selline käitumine eeldab muidugi väga korralikku originaalseisus isendit).
aga üldiselt mu arust lada pole nigu eriti selline auto millega niiväga rallit sõita. pigem on lada mu arust selline auto, millega laupäeval puhtax pestud masinaga külapoe ette veereda ja 3 õlut sauna kaasa osta (selline käitumine eeldab muidugi väga korralikku originaalseisus isendit).