jama õliga

jama õliga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
p
priit467
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
Asukoht: Kuressaare
Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu

jama õliga

Postitus Postitas priit467 »

Kamm selles et kui õlikaane korg,i maha võtsin siis oli seal alla valge paks plõga. Kondents????
Kuhu se vesi siis mootorisse sai? Õlivardalt vaadates on õli ok, isegi väga ilus.
Kas äki see on lihtsalt külmast mootorist tekkinud kondents???? Mingi % on ju õlis ka vett, äki see nüüd kondenseerubgi plokikaanele ja korgile. Antke nõu
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See on õhuniiskusest tekkiv kondents. Ilmub ka korras mootori puhul neil kes sõidavad lühikesi otsi.
Käi korra Tallinnas ära ja lõga kadunud.:D
C
p
priit467
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
Asukoht: Kuressaare
Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu

Postitus Postitas priit467 »

:) Tänud sulle motamees. Arvasin ise ka et äki on normaalne kondents õhu niiskusest aga lõi nii pahviks et ei saanud isegi enam aru mille sõib kamm olla.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

olen motaga samal järeldusel. kunagi ehitasime üht BMW 325 24v ja ehitamise ajal ei töödanud mootor kunagi kaume kui korraga 5 (max10)minutit ja avastasime ka, et korgi peale tekkib kondents (emulsioon vms.). esimese hooga arvasime, et tegu on mootori rikkega (vanust oli 18-19), aga küsisime ennem lammutama hakkamist targematelt nõu ja saime ka põhjuse teada. pärast ümber angaari ~30 minutilist sõitu kondents kadus.
jahil
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

kas põhja alt oled vaadanud? võib-olla õlirada järgi kui sõidad :D
jahil
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.ok valasin liitri sisse varda järgi normis.vähem kui kuu aja pärast jälle tuli vilgub ja jälle õli otsas.samas mootor ei suitse mis tähendab minu teadmist pidi et õlirõngad läbi ei lase ja õli mootoris ei põle!? kuhu ometi see õli siis kaob??? :kuri
pakun vända tagumist simmerlingi, siis jookseb käigukasti ja mootori vahelt õli. nähtavalt midagi õline pole.. suurt õlikulu põhjustavad tavaliselt hoopis klapisääre tihendid, mitte õlirõngad..
muide, kas jahutusvedelikku juurde ei tekki?
esialgu pakun siiski seda simmeri varianti.. (ööseks pane auto alla ajaleht)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.
Õlituli ei anna märku õli juurdevalamiseks. Selleks ikka varras. Õlituli näitab rõhu kadumist. See juba mootorile paha.
Vaata kas hommikul käivitades ei löö sinist suitsupahvakat välja. See on märk klapisääretihendite rikkest.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui kusagilt õli ei tilgu siis pead prooviks klapisääretihendid ära vahetama. Siis selgub kas mootor vajab edasist remonti või piirdub sellega.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Odavam tuleb osta korraliku mootoriga Lada. Sealt saad ka muid tagavaraosi.
Ega alla 3500eek mingile mootorile kap remonti teha ei saa ka. Nii et see on loogiline hind ja isegi vähevõitu.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Uksel on viis kruvi. Ülal kolm ja all kaks. Kui kruvi pärast on ära vajunud siis peavad nad ju lahti olema. Kui on kinni siis ainult sissekeeramisest ei aita. Kui need kruvid aga lahti keerata siis saab ust tõsta. Kruvide kinnituskohad on reguleeritavad. Kui on vaja ainult ukse lingipoolset osa tõsta, siis pane alumise hinge taha plekk ja keera uuesti kinni. Plekk tuleb teha hige kujuga ja augud sees. Hea on teha alumiinium plekist. Seda ei pea värvima ja kergem töödelda.
NB me oleme juba õlist liiga kaugele läinud. Tee selliste asjade jaoks uus teema. Ja et keegi mooga riidlema OT pärast ei hakkaks siis paneme õli ka teemasse.
Võta mootoriõli natuke ja määri hinged ka ära. See läheb sul niikuinii muidu kaduma Vana mootoriga.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja moosmoosik
aga kord läks õlituli põlema ja varrast vaadates oli tase normis.aitas see kui andsin kõvasti pöördeid siis kadus ära.aga viimasel korral hakkas vilkuma ja kui siis varrast “vaatasin siis oli õli vähe.panin juurde siis ei põlenud enam. :puzzled
Tahtsin öelda seda, et see pöörete andmine põleva õlitule korral on väga riskantne tegevus. Asi viitab sellele, et miskit kusagil umbes kipub olema. Õlifilter näiteks?!
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Tegelikult võiks õli tule andurit ka kontrollida või prooviks vahetada.Kõige parem veel kui saad mehaanilise manomeetriga tegeliku õlisurve ära mõõta.Kui õli olemas ja surve puudub tule järgi, siis see kuidagi kahtlane. Eriti veel kui kord on ja siis jälle pole.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Esialgne postitaja moosmoosik
kui ma nüüd hakkaksin õlifiltrit vahetama kas siis oleks vaja teha ka täielik õlivahetus ja kas siis peaks veel midagi uue vastu vahetama?
Noh natuke kahju oleks ju uue õlifiltri sisse lasta vana õli...targem ikka õli uue vastu vahetada...no ja kui juba vahetamiseks läheb, siis võiksid ka karterivanni tihendi ära vahetada - lihtsalt selleks, et kindel olla...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui sa oled otsustanud kindlalt mootori uue vastu vahetada siis ära mingeid kulutusi enam vana mootori peale tee.
Kui otsus kindel pole siis vaata välised lekked üle. Kui need puuduvad siis klapisääretihendid vahetusse. Ja siis võid ka õli ja filtri vahetada. Siis selgub edasine tegutsemine.
Pead aga arvestama et selleks ajaks on mingi protsent teise mootori rahast lännu.
Poest ostetud mootoril ka garantii vähemalt pool aastat.
C
m
madiskos
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

vastus

Postitus Postitas madiskos »

Kui korgi all oli palju valget vahtu,siis peab sinna kusagilt pääsema üleliigset vett,aga kui karteris on õli puhals,siis võib see olla kondents vesi,aga selle ärahoidmiseks oleks mõtekas paigaldada mootorile plokisoojendusja,et enne käivitamist jahutusvedelik soojaks lasta.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Võtad maha klapikambrikaane ja nukkvõlli. Küünla august paned sisse tinapulga (umbes 10mm jämune tinutustina pulk) Kolvi keerad üles ja siis sätid selle klapi alla mida tegema hakkad tina. Eemaldad klapivedrud ja siis saad vahetada klapisääretihendi. Vedrude eemaldamiseks olemas spetsrakis aga hea pealehakkamise korral saab ka ila need kätte ja tagasi. Kätte saab toruga lüües. Tagasi pannes vaja juba sõbra abi kes vedru kokku surub kui sina poolkuud paika paned.
C
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Ütlen veel et poolkuude tagasipanekul ole ettevaatlik, mul lendas üks minema ja pidi aint ühe pisikese poolkuu pärast romulasse sõitma et mootor kokku saada :lol
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Kas klapisääre tihendi vahetamine on väga hull töö, päris võhik vist sellega hakkama ei saa. Palju see tihend üldse maksta võib???
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Seda peab olema korra näinud, päris oma peaga seda vast välja ei mõtle, kuidas vahetada.
Maksavad vene omad vist 40 eeku komplekt ja lääne omad mingi 80 eequ.
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

vene oma ära osta need lähevad kiiresti p***e parem maksa rohkem ja osta lääne omad kokkuvõttes tuleb odavam ;)
Vasta