jama õliga
jama õliga
-
ppriit467
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 35
- Liitunud: 05 Veebr 2009 21:01
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: kuna mul on niva ja oleks vaja vahest nõu
jama õliga
Kamm selles et kui õlikaane korg,i maha võtsin siis oli seal alla valge paks plõga. Kondents????
Kuhu se vesi siis mootorisse sai? Õlivardalt vaadates on õli ok, isegi väga ilus.
Kas äki see on lihtsalt külmast mootorist tekkinud kondents???? Mingi % on ju õlis ka vett, äki see nüüd kondenseerubgi plokikaanele ja korgile. Antke nõu
Kuhu se vesi siis mootorisse sai? Õlivardalt vaadates on õli ok, isegi väga ilus.
Kas äki see on lihtsalt külmast mootorist tekkinud kondents???? Mingi % on ju õlis ka vett, äki see nüüd kondenseerubgi plokikaanele ja korgile. Antke nõu
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
olen motaga samal järeldusel. kunagi ehitasime üht BMW 325 24v ja ehitamise ajal ei töödanud mootor kunagi kaume kui korraga 5 (max10)minutit ja avastasime ka, et korgi peale tekkib kondents (emulsioon vms.). esimese hooga arvasime, et tegu on mootori rikkega (vanust oli 18-19), aga küsisime ennem lammutama hakkamist targematelt nõu ja saime ka põhjuse teada. pärast ümber angaari ~30 minutilist sõitu kondents kadus.
jahil
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pakun vända tagumist simmerlingi, siis jookseb käigukasti ja mootori vahelt õli. nähtavalt midagi õline pole.. suurt õlikulu põhjustavad tavaliselt hoopis klapisääre tihendid, mitte õlirõngad..Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.ok valasin liitri sisse varda järgi normis.vähem kui kuu aja pärast jälle tuli vilgub ja jälle õli otsas.samas mootor ei suitse mis tähendab minu teadmist pidi et õlirõngad läbi ei lase ja õli mootoris ei põle!? kuhu ometi see õli siis kaob???![]()
muide, kas jahutusvedelikku juurde ei tekki?
esialgu pakun siiski seda simmeri varianti.. (ööseks pane auto alla ajaleht)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Õlituli ei anna märku õli juurdevalamiseks. Selleks ikka varras. Õlituli näitab rõhu kadumist. See juba mootorile paha.Esialgne postitaja moosmoosik
aga mul jälle õliga selline jama et õlituli ändis märku et võiks juurde valada.varras näitas et täitsa tühi.
Vaata kas hommikul käivitades ei löö sinist suitsupahvakat välja. See on märk klapisääretihendite rikkest.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Uksel on viis kruvi. Ülal kolm ja all kaks. Kui kruvi pärast on ära vajunud siis peavad nad ju lahti olema. Kui on kinni siis ainult sissekeeramisest ei aita. Kui need kruvid aga lahti keerata siis saab ust tõsta. Kruvide kinnituskohad on reguleeritavad. Kui on vaja ainult ukse lingipoolset osa tõsta, siis pane alumise hinge taha plekk ja keera uuesti kinni. Plekk tuleb teha hige kujuga ja augud sees. Hea on teha alumiinium plekist. Seda ei pea värvima ja kergem töödelda.
NB me oleme juba õlist liiga kaugele läinud. Tee selliste asjade jaoks uus teema. Ja et keegi mooga riidlema OT pärast ei hakkaks siis paneme õli ka teemasse.
Võta mootoriõli natuke ja määri hinged ka ära. See läheb sul niikuinii muidu kaduma Vana mootoriga.
NB me oleme juba õlist liiga kaugele läinud. Tee selliste asjade jaoks uus teema. Ja et keegi mooga riidlema OT pärast ei hakkaks siis paneme õli ka teemasse.
Võta mootoriõli natuke ja määri hinged ka ära. See läheb sul niikuinii muidu kaduma Vana mootoriga.
C
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Tahtsin öelda seda, et see pöörete andmine põleva õlitule korral on väga riskantne tegevus. Asi viitab sellele, et miskit kusagil umbes kipub olema. Õlifilter näiteks?!Esialgne postitaja moosmoosik
aga kord läks õlituli põlema ja varrast vaadates oli tase normis.aitas see kui andsin kõvasti pöördeid siis kadus ära.aga viimasel korral hakkas vilkuma ja kui siis varrast “vaatasin siis oli õli vähe.panin juurde siis ei põlenud enam.![]()
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Noh natuke kahju oleks ju uue õlifiltri sisse lasta vana õli...targem ikka õli uue vastu vahetada...no ja kui juba vahetamiseks läheb, siis võiksid ka karterivanni tihendi ära vahetada - lihtsalt selleks, et kindel olla...Esialgne postitaja moosmoosik
kui ma nüüd hakkaksin õlifiltrit vahetama kas siis oleks vaja teha ka täielik õlivahetus ja kas siis peaks veel midagi uue vastu vahetama?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui sa oled otsustanud kindlalt mootori uue vastu vahetada siis ära mingeid kulutusi enam vana mootori peale tee.
Kui otsus kindel pole siis vaata välised lekked üle. Kui need puuduvad siis klapisääretihendid vahetusse. Ja siis võid ka õli ja filtri vahetada. Siis selgub edasine tegutsemine.
Pead aga arvestama et selleks ajaks on mingi protsent teise mootori rahast lännu.
Poest ostetud mootoril ka garantii vähemalt pool aastat.
Kui otsus kindel pole siis vaata välised lekked üle. Kui need puuduvad siis klapisääretihendid vahetusse. Ja siis võid ka õli ja filtri vahetada. Siis selgub edasine tegutsemine.
Pead aga arvestama et selleks ajaks on mingi protsent teise mootori rahast lännu.
Poest ostetud mootoril ka garantii vähemalt pool aastat.
C
vastus
Kui korgi all oli palju valget vahtu,siis peab sinna kusagilt pääsema üleliigset vett,aga kui karteris on õli puhals,siis võib see olla kondents vesi,aga selle ärahoidmiseks oleks mõtekas paigaldada mootorile plokisoojendusja,et enne käivitamist jahutusvedelik soojaks lasta.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Võtad maha klapikambrikaane ja nukkvõlli. Küünla august paned sisse tinapulga (umbes 10mm jämune tinutustina pulk) Kolvi keerad üles ja siis sätid selle klapi alla mida tegema hakkad tina. Eemaldad klapivedrud ja siis saad vahetada klapisääretihendi. Vedrude eemaldamiseks olemas spetsrakis aga hea pealehakkamise korral saab ka ila need kätte ja tagasi. Kätte saab toruga lüües. Tagasi pannes vaja juba sõbra abi kes vedru kokku surub kui sina poolkuud paika paned.
C