kui külmaks läks on mootoril probleeme peale käivitust. käima läheb hommikul poolest pöördest, toores välja tõmmatud, pöörded tõusevad 2500-3000 nii umbes 5-10 sekundit, siis hakkavad langema ja mootor hakkab välja surema. annan gaasi ja mootor hakkab ebaühtlaselt tööle, lonkab, kui aga sõitma hakata siis probleem kaob, kui mootor soojaks saab ei ole midagi viga. aga täna ei tahtnud üldse töötad. sain alguses kohe käima siis suri välja ja enam ei hakka tööle, keerasin küünlad maha - täiesti tahmased (uued küünlad Denso, sõitnud nendega umbes 100km) käisin autoga siis ka stendis ja sai karbuss paika keeratud, mitte ei saa aru mis jama see on
mootor ei taha külmast peast töötada???
mootor ei taha külmast peast töötada???
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
mootor ei taha külmast peast töötada???
probleem:
kui külmaks läks on mootoril probleeme peale käivitust. käima läheb hommikul poolest pöördest, toores välja tõmmatud, pöörded tõusevad 2500-3000 nii umbes 5-10 sekundit, siis hakkavad langema ja mootor hakkab välja surema. annan gaasi ja mootor hakkab ebaühtlaselt tööle, lonkab, kui aga sõitma hakata siis probleem kaob, kui mootor soojaks saab ei ole midagi viga. aga täna ei tahtnud üldse töötad. sain alguses kohe käima siis suri välja ja enam ei hakka tööle, keerasin küünlad maha - täiesti tahmased (uued küünlad Denso, sõitnud nendega umbes 100km) käisin autoga siis ka stendis ja sai karbuss paika keeratud, mitte ei saa aru mis jama see on

kui külmaks läks on mootoril probleeme peale käivitust. käima läheb hommikul poolest pöördest, toores välja tõmmatud, pöörded tõusevad 2500-3000 nii umbes 5-10 sekundit, siis hakkavad langema ja mootor hakkab välja surema. annan gaasi ja mootor hakkab ebaühtlaselt tööle, lonkab, kui aga sõitma hakata siis probleem kaob, kui mootor soojaks saab ei ole midagi viga. aga täna ei tahtnud üldse töötad. sain alguses kohe käima siis suri välja ja enam ei hakka tööle, keerasin küünlad maha - täiesti tahmased (uued küünlad Denso, sõitnud nendega umbes 100km) käisin autoga siis ka stendis ja sai karbuss paika keeratud, mitte ei saa aru mis jama see on
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui käima saad toorega siis pead kohe hakkama "mixima" st lükkad klappi kogu aeg piisavalt lahti, et puterdama ei hakkaks, samalajal gaasi andes.
muret tekitab karba käivitusmehhanism mis hoiab liiga kaua segu rikkana. (sellele viitavad ka tahmased küünlad)
kergemaks lahenduseks ongi see miximine - vähem toorest rohkem gaasi.
ise sõitsin vana karpaga 40000km nii.
keegi ei saanud pihta milles viga
kui viga ei leia siis uus karpa aitab vea lahendada
muret tekitab karba käivitusmehhanism mis hoiab liiga kaua segu rikkana. (sellele viitavad ka tahmased küünlad)
kergemaks lahenduseks ongi see miximine - vähem toorest rohkem gaasi.
ise sõitsin vana karpaga 40000km nii.
keegi ei saanud pihta milles viga
kui viga ei leia siis uus karpa aitab vea lahendada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Praegu sõidan ise Solexiga ning tooreklapp on minu jaoks ajalugu, aga vana karbussiga oli mul nii, et see kippus ka käivitades hästi täis ajama.
Päris kinnise klapiga võisin käivitada ainult üle 20 kraadises pakases, alla selle pidi olema pooles vinnas, muidu kohe küünlad märjad. Samuti ei tohtinud enne käivitamist "ette lüüa" ka mitte -30 juures. Klapp kinni ja võtit ning käis.
Nii kui käima läks olid pöörded tavaliselt ca 1500 või peale selle. Siis hakkasin kohe klappi tasakesi avama, niikaua, kuni veel ühtlaselt käis. Päris külmast peast nati üle 1000- 1100 pöörde. Nii oli küll, et kohalt minekul kippus alumine ots hästi jõnksutama ja minek oli paha, aga vähemalt ei tekkinud lühikest otsa linnas sõites järgmises kohas probleeme, et oleks täis. nii kui pöörded kusagile 3000 alla jõudsid juba, probleem kadus.
Senikaua tuli nii järkjärgult klapiga mängida, kui mootor ka lahtise klapiga omal jõul töötada sai.
Lisaks veel, et tegemist oli vana 01 karbussiga, mis muidu igati normis. Ka keskmine kütusekulu tuli temaga päris talutav, ehkki ma tavaliselt just kõige ökonoomsema sõidustiiliga ei ole.
Päris kinnise klapiga võisin käivitada ainult üle 20 kraadises pakases, alla selle pidi olema pooles vinnas, muidu kohe küünlad märjad. Samuti ei tohtinud enne käivitamist "ette lüüa" ka mitte -30 juures. Klapp kinni ja võtit ning käis.
Nii kui käima läks olid pöörded tavaliselt ca 1500 või peale selle. Siis hakkasin kohe klappi tasakesi avama, niikaua, kuni veel ühtlaselt käis. Päris külmast peast nati üle 1000- 1100 pöörde. Nii oli küll, et kohalt minekul kippus alumine ots hästi jõnksutama ja minek oli paha, aga vähemalt ei tekkinud lühikest otsa linnas sõites järgmises kohas probleeme, et oleks täis. nii kui pöörded kusagile 3000 alla jõudsid juba, probleem kadus.
Senikaua tuli nii järkjärgult klapiga mängida, kui mootor ka lahtise klapiga omal jõul töötada sai.
Lisaks veel, et tegemist oli vana 01 karbussiga, mis muidu igati normis. Ka keskmine kütusekulu tuli temaga päris talutav, ehkki ma tavaliselt just kõige ökonoomsema sõidustiiliga ei ole.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tekkis siis veel 3 küsimust.Esialgne postitaja robi
ma ei saa 40C kinni lükata hakkab jõnksutama isegi 80 juures ei taha korralikult käituda. Aga karbussiga polema midagi eriti ette võtnud sai vaid lahti võetud ja natuke lahustiga pestud(võibolla poleks tohtinud lahustit kasutada! autovärvi lahusti ) ja uued tihendid pandud
1. kas karpa võtab ikka sooja õhku
2. kas kiirenduspump töötab korralikult. (andes gaasi peab sujuv juga kiirendusdüüsist alla paiskuma 1 kambris)
3. milline on õhufiltri seisukord..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
väljanägemine selline, et tahmased ja hambaharjaga lööb puhtaks.
keerasin küünla välja ja hoidsin vastu plokikaant, keerati võtit ja säde oli imetilluke ning mitte elektroodi vahel vaid lõi kuhugi sissepoole. proovisin teisi(need mis nüüd peal) need särtsusid kenasti.
tegin väikese sõidu kah ja kütust läks linnas 10l 100km
enne 20l 100km
võibolla olid mingid praak või ebasobivad.
muidugi on ka võimalus, et mingi konkreetne jama rikub küünlaid aga mis ei kujuta ette. süüde on paigas ja karbuss ka klapid just remonditud ja benakulu ka nüüd normis.
keerasin küünla välja ja hoidsin vastu plokikaant, keerati võtit ja säde oli imetilluke ning mitte elektroodi vahel vaid lõi kuhugi sissepoole. proovisin teisi(need mis nüüd peal) need särtsusid kenasti.
tegin väikese sõidu kah ja kütust läks linnas 10l 100km
enne 20l 100km
võibolla olid mingid praak või ebasobivad.
muidugi on ka võimalus, et mingi konkreetne jama rikub küünlaid aga mis ei kujuta ette. süüde on paigas ja karbuss ka klapid just remonditud ja benakulu ka nüüd normis.
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
kui külmast peast käivitama lähen, siis tõmban toore täitsa välja.käima ära läheb, siis kuskile poole peale sisse tagasi, sest täiesti välja tõmmatuna sureb kohe välja aga samas küünlaid märjaks ei löö.ja toorega sõidan nii tunde järgi, st. et nii kuidas mootor töötab jne. selle järgi siis lükkan maha. 
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
helepruun viitab pigem rikkale seguleEsialgne postitaja robi
Nüüd siis juba pikemalt sõidetud ja tulemus selline, et ma panin oma küünalde ostuga puusse Denso küünlad 4tk. 100.- andsid umbes 150 km sõidu peale otsad. Vahetasin ära GM küünalde vastu ja täna kontrollisin korras - helepruunikad.
õige värvus oleks hallikas
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
