P:Auto jõnksutab
P:Auto jõnksutab
P:Auto jõnksutab
kui sõita mistahes käiguga hakkab auto jõnksutama. kas võib viga olla selles et ujuki tasapind on paigast ära ja saab vähe kätte . ja kuidas seda ujuki tasapinda reguleerida ja palju peab olema 05 karburaatoril ja kas mõõdetakse koos tihendiga või ilma
eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
+5 kraadist -5kraadini on kõige ohtlikum aeg sest siis on õhus kõige rohkem niiskust. Niiskus aga tekitab jääkorgi.
Suure hõrendusega saab ka suvel külma tekitada. Lisaks veel bena aurustumine mis veel võtab temperatuuri alla.
See muidugi ei tähenda et tal peab sinna jää tekkima. See vaid oletus. Siinkohal kõigile meeldetuletus - õhuvõttur talveasendisse panna, et vältida asjatuid jamasi.
Suure hõrendusega saab ka suvel külma tekitada. Lisaks veel bena aurustumine mis veel võtab temperatuuri alla.
See muidugi ei tähenda et tal peab sinna jää tekkima. See vaid oletus. Siinkohal kõigile meeldetuletus - õhuvõttur talveasendisse panna, et vältida asjatuid jamasi.
C
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
millegi pärast on tunne et oled kuskilt saanud s..ta bensiiniEsialgne postitaja siksivend
eile läks asi puha hulluks sain vaevalt esimese käiguga koju sõita teist ei kannatanud panna kuna jäi liiga nõrgaks . hirmsa bensu lõhna lõi üles ja paukus koledasti ja tahamatas küünlad ära veidi . vahel oli selline tunne nagu silindrid ei tööta üldse . millest see jama võib olla . alles ma vahetasin muidugi karburaatori membraane ja ühe nõela mis on õhu voolikuga ja läheb mootorisse ei tea kahjuks selle nime

ostsid siis sõida
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
No infot on muidugi vähe, aga miks arvamine, et tegemist on toitesüsteemi veaga? Bensiinilõhn? Jõnksutamine? Jutu põhjal diagnoosi panemine suht võimatu, kuid ise ilmselt panustaksin rohkem süütesüsteemile. Kontaktid/kondekas/jagajalaager?
Või kui bensuaisu ajas ja paukus üleujutamise tõttu siis võiks nõelklapist/ujukist viga otsida.
Ise teaks küll mis teeks, kuid niimoodi nõu anda on keeruline.
Lisan veel seda, et on igasuguse asjaga sõidetud, kuid nii si..a bensiini pole kohanud millega lada mootor pole töötanud. On segatud diisliga ja sõidetud bensiinikriisi ajal puhta lahustiga. No selliseid sümptomeid kohe kindlasti juurde ei saa! Eriti veel tänapäeval.
Või kui bensuaisu ajas ja paukus üleujutamise tõttu siis võiks nõelklapist/ujukist viga otsida.
Ise teaks küll mis teeks, kuid niimoodi nõu anda on keeruline.
Lisan veel seda, et on igasuguse asjaga sõidetud, kuid nii si..a bensiini pole kohanud millega lada mootor pole töötanud. On segatud diisliga ja sõidetud bensiinikriisi ajal puhta lahustiga. No selliseid sümptomeid kohe kindlasti juurde ei saa! Eriti veel tänapäeval.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kuna siin on teema jönksust, siis mul selline küsimus:
03-l on selline viga (omadus, mine sa tea), et kui söidad maanteel ühtlase kiirusega (näit: 90km/h) ja siis korra gaasi pedaali täiesti ülesse lased, ning siis uuesti vajutan (mitte pöhja, aga samasse tasemele, mis 90-ga oli)[köik toimub muidugi kiiresti (aga mitte liiga kiiresti)], käib üks (1) jönks läbi.
Milles vöib viga olla, pakkuge omad arvamused?
Lisaks vöin oelda, et tühikäigul järsult gaasi andes on väike auk sees. (kardan et need on omavahel seotud)
03-l on selline viga (omadus, mine sa tea), et kui söidad maanteel ühtlase kiirusega (näit: 90km/h) ja siis korra gaasi pedaali täiesti ülesse lased, ning siis uuesti vajutan (mitte pöhja, aga samasse tasemele, mis 90-ga oli)[köik toimub muidugi kiiresti (aga mitte liiga kiiresti)], käib üks (1) jönks läbi.
Milles vöib viga olla, pakkuge omad arvamused?
Lisaks vöin oelda, et tühikäigul järsult gaasi andes on väike auk sees. (kardan et need on omavahel seotud)
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
nojah, mul mootor ja karba ju samad.
Kas oled selle likvideerimiseks miskit proovinud? Ma ise veel mitte, kuna siks saarel seisab, söidan siin tsikli ja Datsuniga, ning pikki söite polegi.
Ise hakkan viga otsima kiirenduspumbast.(+ sa mainisid, et söltub bensu erinevusest) See tühikäigu auk viitab kahtlaselt sellele, et uputab korra üle. (pump on ka nii täpne, et kohe kui pedaali liigutan, nii kohe pumpab). Lülitan korra kiirenduspumba välja (surun pöhja, ja kiil vahele, et enam ei liiguks) ning siis maanteel proovin, kas jönks on alles vöi mitte.
Kas oled selle likvideerimiseks miskit proovinud? Ma ise veel mitte, kuna siks saarel seisab, söidan siin tsikli ja Datsuniga, ning pikki söite polegi.
Ise hakkan viga otsima kiirenduspumbast.(+ sa mainisid, et söltub bensu erinevusest) See tühikäigu auk viitab kahtlaselt sellele, et uputab korra üle. (pump on ka nii täpne, et kohe kui pedaali liigutan, nii kohe pumpab). Lülitan korra kiirenduspumba välja (surun pöhja, ja kiil vahele, et enam ei liiguks) ning siis maanteel proovin, kas jönks on alles vöi mitte.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
nats täpsustan oma teooriat:
kuna kiirenduspump gaasihoova liigutamisel kohe pumpab, siis maanteel kui korra jalg tösta, ning siis uuesti samasse kohta tagasi vajutada, tahan ma oma vana kiirust säilitada, mitte kiirendada. Aga kpump annab ikkagi selle portsu mis ma hooba liigutasin, ning selle portsu pöletamisega mootor miskipärast vabalt hakkama ei saa ning teeb jönksu.
Jagage oma arvamust ka need, kellel seda körvalnähtust pole. Nii meil lihtsam viga leida.
kuna kiirenduspump gaasihoova liigutamisel kohe pumpab, siis maanteel kui korra jalg tösta, ning siis uuesti samasse kohta tagasi vajutada, tahan ma oma vana kiirust säilitada, mitte kiirendada. Aga kpump annab ikkagi selle portsu mis ma hooba liigutasin, ning selle portsu pöletamisega mootor miskipärast vabalt hakkama ei saa ning teeb jönksu.
Jagage oma arvamust ka need, kellel seda körvalnähtust pole. Nii meil lihtsam viga leida.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Sain siis oma jönksust lahti. Mu teooria oli minu auto puhul öige. Lülitasin Tallinna minnes kiirenduspumba välja: maanteejönksu enam pole.
Mis veel, et ka Tallinna linnas sees söites kiirenduspumbast puudust ei tunne, kuna toidab piisavalt. Maanteel möödasöitudega ka ei mingit probleemi.
Ainuke kord, kui aru saab, et k.pump väljas on, siis kui mootor on külm. Tuleb lihtsalt nati kauem tooreklapp koomal hoida, aga see nii vähe.
Mis veel, et ka Tallinna linnas sees söites kiirenduspumbast puudust ei tunne, kuna toidab piisavalt. Maanteel möödasöitudega ka ei mingit probleemi.
Ainuke kord, kui aru saab, et k.pump väljas on, siis kui mootor on külm. Tuleb lihtsalt nati kauem tooreklapp koomal hoida, aga see nii vähe.
Arrogance diminishes wisdom.
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Mul kõigub tahho, mitte ei jõnksuta. Eriti kiirendusel. On see ka kontaktidest?Esialgne postitaja motamees
Kui te panete tähele et tahhokas hakkab mingitel pöörete vahemikul ebaloomulikult käituma (jõnksutab) siis vaja kontrollida kontakte või kondekat.
Kunagi matkal olles nägin hommikul mingis väga väikses pöörete vahemiks tahhoka anomaaliat. Päeva jooksul see kasvas laiema vahemiku peale ja õhtuks jäi mootor äkki seisma. Viga oli kontaktides. See tuli kiiresti ilmsiks kuna päeva läbisõit oli 700 km.